Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania podczas przyspieszania 1.9 tdi brb


olo_1993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam Audi A4 B7 1.9 tdi 115km z 2007 roku, i mam z nim problem. Wiem że temat ten był poruszany wiele razy ale w zasadzie nic konkretnego nie można sie dowiedzieć. Problem z moim autem polega na tym iż na 2 3 4 i 5 biegu podczas dodania gazu do końca auto całe wpada w dziwne " turbulencje" drgania sam nie wiem jak to nazwać. Dzieje sie tak przy 1600-2600 obrotów, dalej auto przestaje drgać i przyspiesza tak jak powinno przyspieszać, Sprzęgło bierze przy samej górze, nie omyka, nie ślizga się. przy ruszaniu na 1 biegu również czuć delikatne drgania na pedale sprzęgła. Dwumasu nie słychać samochodem nie trzęsie gdy się go gasi. Auto dziś (03-12-2014r) wróciło od mechanika mechanik wykluczył poduszki na silniku czy skrzyni biegów sprawdzał przegóby na jednym jest delikatny luz ale nie aż taki aby samochód aż tak dziwnie się zachowywał podczas przyspieszania, wymienił mi łożyska stożkowe na mechaniźmie różnicowym ale nic to nie dało. Raczej na pewno nie jest to problem kół. Auto dobrze odpala na mrozie jak i ciepłe można powiedzieć od tzw. strzała. POMOCY POMOCY POMOCY. Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś postaram się zaślepić całkowicie egr. EGR był czyszczony ale to nie pomogło. Myśle że szarpanie nie jest spowodowane zepsutym lub zanieczyszczonym egr-em. Dziś go zaślepie zobacze co bedzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś postaram się zaślepić całkowicie egr. EGR był czyszczony ale to nie pomogło. Myśle że szarpanie nie jest spowodowane zepsutym lub zanieczyszczonym egr-em. Dziś go zaślepie zobacze co bedzie dalej.

A ja jednak obstawiam dwumase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam na luźne konektory pompowtrysków :naughty:

Błędów żadnych w sterowniku silnika nie ma ?

Na pewno nie pomoże na tą przpadłość kryza z wątku "szarpie podczas przyspieszania", dwumasa także na 95 % wykluczam :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumase eprawdzałem na 2 spodoby i okazuje się że jest (chyba) OK. Poza tym nie słychać dziwnych niepokojących stuków, i silnik nie szarpie podczas gaszenie także wydaje mi się że dwumasa jest ok. Dużo czytałem na temat tych konektorków muszę to sprawdzić tylko czy jeżeli zdejme tą pokrywe głowicy to jaka tam jest uszczelka..?? Czy nie bede musiał zmieniać uszczelki.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tej uszczelki nikt nie wysmarował silikonem, to nie trzeba jej będzie wymieniać :hi:

Podłączałeś auto pod kompa, nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumase eprawdzałem na 2 spodoby i okazuje się że jest (chyba) OK. Poza tym nie słychać dziwnych niepokojących stuków, i silnik nie szarpie podczas gaszenie także wydaje mi się że dwumasa jest ok. Dużo czytałem na temat tych konektorków muszę to sprawdzić tylko czy jeżeli zdejme tą pokrywe głowicy to jaka tam jest uszczelka..?? Czy nie bede musiał zmieniać uszczelki.??

jak zachowuje sie silnik na biegu jałowym? jakie korekcje pompowtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka nie jest raczej wysmarowana silikonem z tego co widać po śrubach to pokrywa głowicy nie była jeszcze nigdy ściągana. silnik na biegu jałowym chodzi jak najbardziej jak diesel poprosty klekocze.. nie słychać żadnych stuków lub innych niepokojących dzwięków. Jak najprościej sprawdzić te korekcje pompowtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z VAG-iem kogoś trzeba.A jak sprawdzić,to wrzuć w szukajkę "korekcje wtrysków".Na pewno coś znajdziesz,pewnie najszybciej w dziale "diagnostyka VAG"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już pisałem to w innych postach ale mam ten sam problem, na 1 2 3 biegu najczęściej , dławi się , szarpie , potem pow 2200obr jak dostaje wieksza dawkę jest ok, i jak można wywnioskować , nie jest to luźny konektor popmowstysków , tylko sam wtrysk się zacina , tak jak też pisałem w innych postach po weekendzie oddaję wtryski do poprawki , bo już regenerowałem ale chyba spieprzyli sprawę, jeśli po powtórnej regeneracji wszystko będzie ok to napiszę. Pozdro. :-)


już pisałem to w innych postach ale mam ten sam problem, na 1 2 3 biegu najczęściej , dławi się , szarpie , potem pow 2200obr jak dostaje wieksza dawkę jest ok, i jak można wywnioskować , nie jest to luźny konektor popmowstysków , tylko sam wtrysk się zacina , tak jak też pisałem w innych postach po weekendzie oddaję wtryski do poprawki , bo już regenerowałem ale chyba spieprzyli sprawę, jeśli po powtórnej regeneracji wszystko będzie ok to napiszę. Pozdro. :-)

Wymienili na inne wtryski... szarpanie dalej jest... odłączyłem EGR i szarpanie ustało, ale nie chcę zaślepieąc EGR czy co innego robić, auto ma chodzic tak jak fabryka przykazała, tak więc wymieniłem EGR i szarpanie dalej jest WTF ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już pisałem to w innych postach ale mam ten sam problem, na 1 2 3 biegu najczęściej , dławi się , szarpie , potem pow 2200obr jak dostaje wieksza dawkę jest ok, i jak można wywnioskować , nie jest to luźny konektor popmowstysków , tylko sam wtrysk się zacina , tak jak też pisałem w innych postach po weekendzie oddaję wtryski do poprawki , bo już regenerowałem ale chyba spieprzyli sprawę, jeśli po powtórnej regeneracji wszystko będzie ok to napiszę. Pozdro. :-)

już pisałem to w innych postach ale mam ten sam problem, na 1 2 3 biegu najczęściej , dławi się , szarpie , potem pow 2200obr jak dostaje wieksza dawkę jest ok, i jak można wywnioskować , nie jest to luźny konektor popmowstysków , tylko sam wtrysk się zacina , tak jak też pisałem w innych postach po weekendzie oddaję wtryski do poprawki , bo już regenerowałem ale chyba spieprzyli sprawę, jeśli po powtórnej regeneracji wszystko będzie ok to napiszę. Pozdro. :-)

Wymienili na inne wtryski... szarpanie dalej jest... odłączyłem EGR i szarpanie ustało, ale nie chcę zaślepieąc EGR czy co innego robić, auto ma chodzic tak jak fabryka przykazała, tak więc wymieniłem EGR i szarpanie dalej jest WTF ???

Poczytaj ten temat , nie sugeruj się tym że dotyczy 2,0tdi, BPW i BRB,BKE to praktycznie te same motory, różnią się tylko nieznacznie pojemnością i duperelami :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...