stasiu1971 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) silnik 1,8 125km rocznik 1999 przebiek około 195 tyś na brifie było 140 tyś a jak jak kupowałem po roku od sprowadzenie 175 tyś przy 155 tyś był zakładany gaz odpalami i chodzi ,jak tylko musnę pedał gazy ma taki efekt jak by chodził na 2 lub 3 gary ,ewidentnie strzela w filtr powietrza , inaczej , odpalalam i odrazu gaz dopołowy ,obroty podskakują do 3 tyś i dziura (jak by paliwa nie było),przerywa zdycha ,podskoczy na obrotach zaś zdycha itp , kolejny sposów krece pół sek i wyłanczam znowu kręce i wyłanczam i tak 4 razy odpalami i odrazu mogę jechać bez strzałów itp (CZY MOGŁO ZCIEC PALIWO ŻE GO TAK DŁAWI) czujnik ten w głowicy wymieniłem i dalej to samo termostaty wymieniłem 3 szt zaden dobrze nie chodz jeden dobrze grzał od dołu jeden trzymał idealne 90* ale po przejechaniu 30 km teraz ten co mam zagrzewa w mieście w korkach do 90* na drodze ekspresowej do 80* a na autostradzie przy 140 km/h temperatura lekko powyzej 70* , i taki mały cyrk po odpaleniu jak jadę ,jadę sobie do świateł jakieś 800 metrów jak jestem 200 metrów od nich wrzucam na luz a tu obroty podskakują do 2600 obr/min i do puki nie zadławie sprzegłęm nawet 2 min się utzymują (dłużej nie czekałem na zdławienie) ,po zdławieniu i przełączeniu na LPG wszystko jest w pożądku. Dzisiaj jeszcze gorzej zapalił i zgasł po 2 sek , znowu zapaliłem pochodził kulawo z 5 sek i zgasł , zapaliłem przegazowałem i dojechałem do domu (2km) pod domem przełąączyłem na BP pełny gaz i max 4 tyś obrotów i się dławi , ma ktoś jakiś pomysł ???? Edytowane 5 Grudnia 2014 przez stasiu1971
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Vag i jakie błędy? To po pierwsze. Po drugie to wizyta u gazownika. Niech przeprowadzi kontrolę i regulację.
stasiu1971 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 jakieś 3 miesiące temu (broblem występował ale nie tak intensywnie) na vag-u błędów brak , na gazie chodzi idealnie (był u gazownika laten na regulacji i wymianie filtrów) , tylko problem właśnie na BP . rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i sugeruje że to może być koniec życia pompy paliwa , jak myslicie ma rację ?? sprawa rozwiązana koszt 120 zł , czyli wymiana przepływomierza , wszystko jak ręką odjął , jedynie teraz gaz do regulacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się