przem88 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 witam mam taki problem. jechalem w trasie i przy wyprzedzaniu zgasl mi samochod tak po prostu, za chwile sytuacja sie powtorzyla ale odpaliłem i bylo dobrze i juz nie gasl. no i na A2 wiadomo 170 180 i podczas jazdy zaczal migac check zwolniłme przestał migać , ponziej znowu gaz i sytuacja sie powtrzyla lecz juz check palil sie ciagle. nastepnego dnia podlaczam pod kompa i takie o to blędy wywaliło : 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded tak wiem pierwszy to zle ustawiony gaz lecz miesiac temu byl podcas jazdy regulowany. i bylo dobrze dopoki wlasnie nie przedmuchałem auta dobrze, tzn nie jechalem prawie ze do odciecia, moze dlatego ze regulacja gazu byla gdzies do około 4 tys obortow i calej mapy nie narysowalo ze tak powiem, i teraz czasem czuc dlawienie auta jak przyspieszam ale to sporadycznie. przy jezdzie na malych obrotach zadne bledy nie wywalaja ani chek nie miga. swiece wymienione nie dawno, cewki dwie nowe siedza. od czego zaczać ? co to moze byc ?
kieto Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 miałem podobny problem brakowało ciśnienia gazu przy wysokich obrotach sprawdz cisnienie moze gdzieś reduktor gubi, u mnie był przygnieciony przewód zasilający od butli, non stop wypadał zapłon az wkońcu benzyna zwariowała po resecie i ustawienu lpg wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się