Studnia1922 0 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Witam chciałebym sie dowiedziec czym się różni serwo hamulcowe z Audi A4 1.9 TDI B6 2003rok z serwem z S4 V8 4,2 l ? Czy w ogóle możliwe jest wstawienie tego serwa do 1.9? Czy będą zauważalne różnice? Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Studnia1922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie ma takiej potrzeby bo wydajnosc serwa jest taka sama, pompa hamulcowa ma troche wieksza wydajnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vortex3 0 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgadzam się w 100%, co Ty chcesz wykrzesać z tego TDI'ka? Wyzionąć ducha Nie ma potrzeby do takiego silniczka zakładania takiego serwa. Rozumiem jeżeli miałbys jakąś dużą benzynę albo diesla v8 alewięcej jest przy tym zabawy żeby to wszystko poustawiać a i tu nie mam pewności czy w ogóle takie serwo by pasowało. Jeżeli juz byś chciał tak robić to musiałbys zmienić 4 tarcze, zaciski, oraz przewody hamulcowe co zupełnie mija się z celem bo do takiego dieselka nie potrzebujesz większego serwa. Pozdrawiam /Tomek S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 pompa i serwo z 1.9tdi spokojnie ogarniaja hamulce z S4 345/300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zemis 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Wymieniałem servo rok temu. Jedynym dostępnym jest firmy TRW do 1.9 TDI. Ze względu na to, iż nie chciałem używanego servo, wymieniłem na to z TRW. Wymieniłem rownież vacum na to z Boscha. SWAP hamulców na 320/288 był zrobiony jeszcze na starym servo. Problem nadal pozostaje taki sam od dłuższego czas, a mianowcie pedał hamulca jest twardy i autko hamuje jak hamuje. Odpowietrzono, sprawdzono ciśnienie w vacum jest dobre, jednak szybko to ciśnienie "ginie" a uzupełnienie trwa dużo dłużej niż w B6, które ma mechanik co mi to ogarnia. Podejrzenie padło na servo, ze mogło sie rozszczelnić, dziś ma to wyciągnąć. Jeśli obawy sprawdziły by sie to powstaje pytanie czy kupić ten zamiennik TRW? Chyba ze zaczął ktoś inny jeszcze to robic? Czy szukać jakiejś używki z B7 wlasnie moze z S4 albo 3.0 TDI bądź 2.0 T? Co radzicie? Aha szczelność układu została sprawdzona. Servo nie siedziało nigdy w wodzie, odpływy regularnie teraz sprawdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się