Jump to content
IGNORED

problem z olejem w dolocie AWX


Pawci_o
 Share

Recommended Posts

Witam, nie wiem czy w odpowiednim dziale to pisze, jeśli nie to proszę o przeniesienie.

W ubiegłym roku regenerowałem turbinę, w pazdzierniku zmieniłem olej z mobila na motul, pokazał się wyciek na uszczelnieniu wału, ale to bym robił razem ze sprzęgłem- wyciek ten się uspokoił i teraz nie pojawia się nowy olej.

Mój problem to zalany ociekający olejem IC, a szczególnie jak auto przegonię to pojawia się kałuża, ze stanu oleju nie ubywa dużo jednak cały IC jest mokry, czyściłem w tym roku EGR ponieważ lał ale teraz jest czysty.

nie wiem co może być spowodowane takim stanem rzeczy, czy coś nie tak z turbiną jest nie tak? auto nie wpada w awaryny, dobrze się zbiera. spalanie teraz jest troszkę większe ponieważ miałem problem z termostatem, wymieniłem na ori i już widzę poprawę- jednak mam jeszcze do wymiany wąż który idzie pod pompą vaku i wchodzi do silnika- przetarł się- dziś jeszcze sprawdzę czy czasem nie wysunął się z silnika, ciężko się tam dostać.

w dolocie jest olej nie wiem czy jest go dużo czy mało.

jak wyjmę wąż ten z czujnikiem i przechylę na jedną stronę to poleci 3-4 krople oleju, ale IC cały mokry- może powodem są już częściowo sparciałe węże przy IC? i przez to też nie ma odpowiedniego ciśnienia?

Link to comment
Share on other sites

Film olejowy powinien być ale kałuży juz nie. Często gęsto regeneracja polega na wyszkielkowaniu korpusu wyjęciu wirnika i wymianie uszczelniaczy a o wymianie łożysk i wirnika juz zapominają. Raz miałem w ręku turbine po regeneracji od LT w której wirnik miał 2mm luzu poprzecznego :D

aby sprawdzić ciśnienie doladowania musisz zrobić logi.

Link to comment
Share on other sites

logi dynamiczne?

jeśli chodzi o luz w turbinie to mogę sprawdzić czy ma luz poprzeczny? wzdłużny może mieć ale nie może mieć poprzecznego ?


niby całą naprawę wykonał mi znajomy mechanik, z renomą- dawał sobie głowę uciąć że wszystko zrobili poprawnie.

z tego co pamiętam to miałem wymienianą gruchę ponieważ była uwalona no i cały środek turbiny miałem regenerowany.

Link to comment
Share on other sites

Tak chodzi o logi dynamiczne. Luz mozesz sprawdzić ale w czym ci to pomoze to nie wiem. O luzie w nowych turbinach można by napisać ksiązke..... według mnie wzdłużnego nie powinno być wogóle a osiowo max 1mm, głównym wyznacznikiem jest czy puszcza oleju.

Link to comment
Share on other sites

Witam, nie wiem czy w odpowiednim dziale to pisze, jeśli nie to proszę o przeniesienie.

W ubiegłym roku regenerowałem turbinę, w pazdzierniku zmieniłem olej z mobila na motul, pokazał się wyciek na uszczelnieniu wału, ale to bym robił razem ze sprzęgłem- wyciek ten się uspokoił i teraz nie pojawia się nowy olej.

Mój problem to zalany ociekający olejem IC, a szczególnie jak auto przegonię to pojawia się kałuża, ze stanu oleju nie ubywa dużo jednak cały IC jest mokry, czyściłem w tym roku EGR ponieważ lał ale teraz jest czysty.

nie wiem co może być spowodowane takim stanem rzeczy, czy coś nie tak z turbiną jest nie tak? auto nie wpada w awaryny, dobrze się zbiera. spalanie teraz jest troszkę większe ponieważ miałem problem z termostatem, wymieniłem na ori i już widzę poprawę- jednak mam jeszcze do wymiany wąż który idzie pod pompą vaku i wchodzi do silnika- przetarł się- dziś jeszcze sprawdzę czy czasem nie wysunął się z silnika, ciężko się tam dostać.

w dolocie jest olej nie wiem czy jest go dużo czy mało.

jak wyjmę wąż ten z czujnikiem i przechylę na jedną stronę to poleci 3-4 krople oleju, ale IC cały mokry- może powodem są już częściowo sparciałe węże przy IC? i przez to też nie ma odpowiedniego ciśnienia?

Czyli po za nieszczelnym ickiem lub wężami koło niego wszystko w twoim silniku jest w porządku :):hi:

Uszczelnij dolot, tam z kąt wycieka oleum i ciesz się z jazdy :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skoro pod autem robi sie kałuża to jak uszczelni icka to olej wyleci gdzies indziej.

Link to comment
Share on other sites

No, wyleci , spalony przez rurę wydechową :naughty:

Ja ze swojej rury od icka do klapy gaszącej wylałem kilkanaście razy więcej niż trzy krople i nie widzę w tym nic złego, tak ma być :decayed:

Poza tym kolega nie piszę o jakimś monstrualnym zużyciu lub ubytku oleju, wręcz przeciwnie, że prawie nie ubywa :hi:

Nie dajmy się zwariować , w silniku z turbiną , nawet nowym, po symbolicznym przebiegu, będzie olej w dolocie, koniec i kropka :P :decayed:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

nie no nie przesadzajmy, kałuży nie ma, znaczy się teraz jest bo przetarł mi się wąż od wody ten co wchodzi do silnika koło pompy Vaku, ale ubytek jest minimalny.szukam tego węża, będę dzwonił do Aso ale wcześniej chciałem poznać jego numer.

jeśli chodzi o IC to jest cały w oleju i te węże też, węże są popękane (posieknięte) więc myślę że wina leży po ich stronie, muszę jeszcze IC dokładnie obadać. czy na nim nie ma oleju, kolega klubowy chce mi sprzedać węże i IC ale wcześniej chce zobaczyć fotki bo nie wiem czy tych węży przy IC nie zakupić w ASO.

jak pisałem ileju ubywa mi ale w śladowych ilościach, muszę też nagrać pracę silnika i wrzucić tutaj ponieważ jakoś tak dziwnie mi zaczął pracować.

z logami to teraz może być ciężko, szczególnie dynamicznymi, ale może pogoda pozwoli na zrobienie, trochę się obawiam teraz robić ponieważ pasek rozrządu mam na wykończeniu a chciał bym mieć pewność co muszę wymienić IC czy węże czy to i to i przy okazji robienia rozrządu wymienić i ten wąż od wody też muszę wymienić, https://drive.google.com/file/d/0Byly-vZBh_VMaDl3alhmemZxM2s/view dopiero po wymianie pewnie mógł bym robić logi.

Link to comment
Share on other sites

Co do węży to są dostępne zamienniki ale jakość gumy jest średnia...... jakiś rok temu wymieniałem w B5 wąż turbo - rura coolera gość płacił cos ok 100zł, ten wąż najbardziej dostaje po d*pie, silnik chodzi na boki rura nie..... popękał po 6 miesiącach a jakieś 2 miesiące temu wsadziliśmy używkę.

Link to comment
Share on other sites

Ja dziś będę dzwonił do Aso zapytam o ceny tych węży, sprawdzę też dziś IC czy na nim nie ma plamy, wycieków, dodatkowo jeszcze mam błąd poduszki silnika ale tylko błąd, nie mam objawów jak koledzy opisują w innym dziale, pewnie kupie też tą poduszkę i zrobię to za jednym podejściem.

ja w tamtym roku kupowałem węże dolotu te które się zapina spinkami w górnej części dolotu - nie były tanie w Aso, mam nadzieję że te będą tańsze.

Link to comment
Share on other sites

Szalejesz skoro wszystko chcesz kupic w aso....... poducha w aso kosztuje majątek, jesli chcesz pożadną poduchę to kup Lemfordera , zapytaj Tom77 w sklepie taniej nie znajdziesz.

Link to comment
Share on other sites

szaleje,, heh - chcę jeszcze przynajmniej 2 lata pojezdzić.

a ASO ceny są nastęujące:

Wąż IC górny - z oringiem - 217 zł

wąż IC dolny z oringiem - 178 zł

posuszka silnika z czujnikiem - 533 zł

poduszka silnika bez czujnika - 497 zł

wąż wody - 038121086F - 117 zł

reszta po za ASO w sklepie lokalnym:

rozrząd bez napinacza gazowego około 500 zł z napinaczem gazowym 700 zł

Pompa wody 200

Filtr paliwa - 75

Paski sprzętowe 80 zł.

obadam dziś te węże i IC żeby sprawdzić czy IC jest dziurawy - czy ma wycieki, ale bez wyjęcia ciężko będzie to sprawdzić, jednak się postaram, może się dogadam z kolegą klubowym, który ma IC i chce mi sprzedać to kupię i będę miał 100% że jest pewny IC.

czytałem o wężach że zamienniki nie wytrzymują długo, ja wole wydać raz i mieć spokój.

chcę jeszcze do audiczki dokupić zderzak ze spryskami i dokładką ponieważ ten mam trochę zniszczony - poprzedni właściciel uderzył w psa i zderzak wygląda paskudnie, a chciał bym założyć xenon więc zacznę od zderzaka, ale to w przyszłości.

teraz te podstawowe naprawy i pełne logi i być może chip.


Oczywiście ASO daje rabat, ja już mam 12% i powiedzieli mi że jak się na te części zdecyduję to dorzucą jeszcze pare procent...

Link to comment
Share on other sites

Twoje pieniądze twój wybór, ja ci radze żebys napisał do Toma. IC nie zdejmiesz bez ściągnięcia przodu.... Przy robieniu rozrządu wymień cały napinacz paska alternatora i rolkę napinacza klimy. Filtry i olej Motula najtaniej dostaniesz u Toma.

Link to comment
Share on other sites

Twoje pieniądze twój wybór, ja ci radze żebys napisał do Toma. IC nie zdejmiesz bez ściągnięcia przodu.... Przy robieniu rozrządu wymień cały napinacz paska alternatora i rolkę napinacza klimy. Filtry i olej Motula najtaniej dostaniesz u Toma.

Napiszę do niego, muszę wymienić rozrząd wiec muszę zdjąć zderzak, dla tego jeszcze sie wstrzymuję, chce zrobić oględziny IC i węrzy i podejmę decyzję.

olej wymieniałem miesiąc temu, więc teraz nie będę wymieniał oleju tylko filtr paliwa i rozrząd, paski i napinacze, ostatnio wymieniałem napinacz gazowy ale z tego co widać to jest w dobrym stanie i chyba nie będę go wymieniał.

nie wiem co z poduszkami - kupować ori czy zamienniki?

Link to comment
Share on other sites

Żeby wyjąć IC trzeba zdjąć cały przód nie tylko zderzak. Węże oblukasz z kanału po zdjęciu osłony, sprawdz wąż turbo - rura IC ten wąż najczęściej pada pierwszy. Poduchy kup Lemfordera lub Febi ale według mnie Lem są lepsze.

Link to comment
Share on other sites

No tak, tak właśnie zrobię ponieważ mam do roboty rozrząd, oblukałem i zaraz dodam fotki węży oraz węża łączącego filtr powietrza z turbiną.

wyszedł jeszcze jeden kwiatek a mianowicie cieknie mi paliwo z którkiego wężyka który łączy jakiś czujnik i wchodzi do silnika za pompą VAKU, oraz co mnie dzis doprowadziło do białej gorączki, myślę sprawdzę olej- wyjmuję banet patrzę a wyszedł bagnet z obudową, patrze dalej a ja mam ułamany tą platikową obudowę przed samym jej mocowaniem do silnika, ehhh

a osłonę silnika ściągał mi mechanik koło pracy bo chciał zobaczyć ten wąż co mi woda sie z niego sączy, pewnie przy ściąganiu ułamał... ehhh :( właśnie to kleję klejem do plastiku i zabieram się za szukanie tej części.


niestey nie mam kanału jedynie co to tylko dwie kobyłki- auto w górę i leżakowanie pod nim, zdjęcie osłony i obserwowanie co i jak.

porobiłem fotki IC i węża koło turbo zaraz je wrzucę.

Edited by Pawci_o
Link to comment
Share on other sites

Ten plastik bagnetu kosztuje cos ok 12zł nie kombinuj tylko kup nowy. Mi nie chodziło o przewód filtr - turbo tylko turbo - metalowa rura w poprzek budy.

Edited by lukaszooo
Link to comment
Share on other sites

Ten plastik bagnetu kosztuje cos ok 12zł nie kombinuj tylko kup nowy. Mi nie chodziło o przewód filtr - turbo tylko turbo - metalowa rura w poprzek budy.

Wiem, wiem ale ten wąż sprawdzę jak będę rozbierał auto, teraz nie mam bardzo jak ściągnąć osłony i sprawdzać, pamiętam że jak wymieniałem olej to wąż był suchy, ale sprawdzę to na dniach.

poniżej zamieszczam fotki:

pierwsza to turbo od góry

http://ifotos.pl/zobacz/DSC0143JP_whswsaa.JPG

teraz ten wąż za pompą VAKU: http://ifotos.pl/zobacz/DSC0144JP_whswsqn.JPG

mokry wąż paliwa: http://ifotos.pl/zobacz/DSC0146JP_whswsqq.JPG może ktoś wie jaki jest przekrój tego węża i jaki najlepiej kupić?

teraz najgorsze fotki, IC cieżko zrobić ale widać że cała dolna część IC jest w syfie, aż olej i ten syf jest na kierownicy powietrza...

http://ifotos.pl/zobacz/DSC0149JP_whswape.JPG

http://ifotos.pl/zobacz/DSC0150JP_whswapq.JPG

te fotki robiłem po wyjęciu kratki ze zderzaka, ta poniżej jest od drugiej strony:

http://ifotos.pl/zobacz/DSC0151JP_whswahp.JPG

Teraz to ja już sam nie wiem co robić, pisałem do Tom77 w sprawie części ale jeszcze się nic nie odezwał, jutro zadzwonię do mojego sklepu lokalnego i podpytam o poduszkę silnika i ten plastik do miarki oleju, ale ten plastik to pewnie w ASO, nie wiem co z moim IC czy on jest dziurawy czy to przez węże jest tam taki syf, nie wiem czy turbo nie puszcza za dużo tego oleju.

Ja pewnie wezmę się za rozbieranie auta w piątek, sobotę żeby sprawdzić dokładnie co jest nie tak i po niedzieli złożyć w całość.

mam nadzieję że Tom się odezwie

Link to comment
Share on other sites

Na zdjeciach nie widac nic..... są za duze i cieżko cokolwiek ogarnąć. Często gęsto śruby od amortyzatorów uderzeniowych są za***iście mocno dokręcone (jesli nie były ruszane) bez pneumata nie idą więc żebyś sie nie zdziwił jak napotkasz problem. Radze żebyś najpierw kupił części na cały rozrząd a dopiero później brał sie za robote.........

Do sprawdzania IC są specjalne przejściówki tak aby wszystko szczelnie połączyć i zobaczyć czy ucieka powietrze, ja nie mam takich przejściówek ale dorobiłem sobie zatyczkę na jeden wlot w drugi wlot wsadzam pistolet ze specjalną uszczelką tak aby powietrze nie uciekało bokiem, tak połączony zestaw wsadzam w starą wannę i mam pewność że IC jest szczelny.

Plastik bagnetu kupisz w pierwszym lepszym motoryzacyjnym, pasuje do kilku modeli audi więc prawie wszyscy go mają.

Link to comment
Share on other sites

Na zdjeciach nie widac nic..... są za duze i cieżko cokolwiek ogarnąć. Często gęsto śruby od amortyzatorów uderzeniowych są za***iście mocno dokręcone (jesli nie były ruszane) bez pneumata nie idą więc żebyś sie nie zdziwił jak napotkasz problem. Radze żebyś najpierw kupił części na cały rozrząd a dopiero później brał sie za robote.........

Do sprawdzania IC są specjalne przejściówki tak aby wszystko szczelnie połączyć i zobaczyć czy ucieka powietrze, ja nie mam takich przejściówek ale dorobiłem sobie zatyczkę na jeden wlot w drugi wlot wsadzam pistolet ze specjalną uszczelką tak aby powietrze nie uciekało bokiem, tak połączony zestaw wsadzam w starą wannę i mam pewność że IC jest szczelny.

Plastik bagnetu kupisz w pierwszym lepszym motoryzacyjnym, pasuje do kilku modeli audi więc prawie wszyscy go mają.

Dzięki za informację, jeśli chodzi o rozkręcanie to już rozbierałem raz ponieważ wymieniałem rozrząd po zakupie, po za tym zaproszę mojego szwagra, który jest mechanikiem i już zaoferował swoją pomoc, obdzwoniłem lokalne sklepy i nie maja poduszek Lemfordera ani Febi i nie maja skąd ściągnąć, ale różnica w cenie jest niewielka, jadę dziś zamówić je w ASO, graty te będę miał na jutro, pojadę też po kompletny rozrząd i w piątek biorę się za rozbieranie autka, szwagier wymieni mi rozrząd a ja podziałam z IC, sprawdzę go w podobny sposób jak Ty, jeśli okaże się dziurawy to kupie od kolegi z forum, lub będę szukał innego, jeśli okaże się szczelny to posprawdzam węże i pewnie je wymienię ale sprawdzić też muszę luzy na turbo, zastanawiające jest to że tam przy wężu łączącym filtr z turbno i jeszcze z odmą jest taki syf, może to z odmy idzie olej do dolotu, ale idąc dalej IC jest zasyfiony olejem w dolnej części, wynika z tego że musi tam być jakaś nieszczelność.

jeśli okaże się że brakuje jakiegoś grata to auto postoi rozebrane przez niedziele i pewnie poniedziałek, do czasu aż kupię część i będę składał, na szczęście mam w domu drugie autko, więc będę pasażerem żonki :D

Link to comment
Share on other sites

Olej z odmy to standard w tych silnikach, niektórzy montują Oil Catch Tank (odoliwiacz) inni twierdzą że tak musi być. Co do węży to wymień te które są na wykończeniu reszte zostaw, jesli masz duzo oleju w dolocie to i tak gdzieś będzie ciekło. Moim skromnym zdaniem to jest za stary samochód żeby pakować grube tysiące na ori części.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam OCT i jestem zadowolony.

Znaczny spadek zaolejenia w układzie dolotowym.

Pod linkiem jest temacik o tym

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/211608-olej-w-dolocie/

Edited by Fido
Link to comment
Share on other sites

Właśnie wróciłem z ASO no i prawie same złe wieści...

plus na sam początek jest taki że rozrząd w ASO jest tańszy niż w lokalnych sklepach a mianowicie 450 zł

napinacze paska alternatora i paska klimy muszę dokupić oddzielnie oraz paski no i pompę wody.

w ASO wjechałem na serwis i sprawdzili mi co i jak no i okazuje się że moja pompa Vacum jest do wymiany - leje się z niej strasznie - oryginał kosztuje 1520 zł, zamiennik Boscha kosztuje 850 zł u konkurencji 900 zł BOSCH, zamówiłem w ASO pompę BOSCHA :( uszczelka metalowa pompy 35 zł

jeśli chodzi o IC to na 100% jest nieszczelność bo olej wycieka, tutaj jak już rozbiorę i sprawdzę to będę wiedział dokładnie, kupiłem wąż ten dolny do IC, i oring do górnego węża, oraz ten wąż wody który sie rozsypał, podejrzewam że przez to że ropa się na niego lała z pompy VACUM.

reszta gratów zamówiona a mianowicie:

- poduchy silnika - z czujnikiem - 469,81 bez czujnika: 438,07

- plastik miarki oleju - 20 zł

jutro odbiorę wszystkie graty i po pracy będę rozbierał autko, najbardziej się obawiam jeszcze turbo a mianowicie chodzi o luzy - regenerowałem je w 2013 roku i był spokój, sprawdzę na nim luzy i szczelność IC, wymienię wąż ten dolny oring na górnym, złożę wszystko jak będzie IC cały jeśli nie to będę szukał IC.

przy okazji odkręcę pokrywę zaworów i sprawdzę stan wałka, złożę wszystko na starej uszczelce, mam nadzieję że nie będę musiał zmieniać tego wałka- dowiedziałem się że zamiennik około 600-700 zł a oryginał 2500 zł do tego szklani w oryginale 115 zł 1 szt.

złożę wszystko i będę chciał zrobić pełne logi żeby mieć pewność w jakim stanie jest silnik.


Auto może i faktycznie już swoje lata ma ale jednak to audi, a ja chcę nim jeszcze pojeździć rok dwa, więc chce mieć spokój, dla tego teraz zainwestuję trochę grosza...


Olej z odmy to standard w tych silnikach, niektórzy montują Oil Catch Tank (odoliwiacz) inni twierdzą że tak musi być. Co do węży to wymień te które są na wykończeniu reszte zostaw, jesli masz duzo oleju w dolocie to i tak gdzieś będzie ciekło. Moim skromnym zdaniem to jest za stary samochód żeby pakować grube tysiące na ori części.

teraz sprawdzę co i jak z IC i ile tego oleju jest i dla czego on sie wydostaje na zewnątrz, po tych naprawach będę monitorował stan oleju w dolocie często i jeśli faktycznie będzie go sporo to pomyśle o Oli Catch Tank...

Link to comment
Share on other sites

Chyba masz za duzo kasy skoro zamówiłeś nową pompę ...... Pewnie masz pompe Luka które sypały sie na potęge, zamówił byś na allegro pompe Boscha z koncówką N + podkładka z ASO i za 200zł zapomniał bys o temacie. Węże kupuje sie na szrocie zakłada nowe opaski + nowe zielone oringi i też jest po temacie. U siebie tez mam OCT łapie sporo oleju ale cudów nie ma jesli turbo puszcza to olej gdzieś musi wyciec.

Link to comment
Share on other sites

tak tak, kolego tutaj ze szrotami to nie ma łatwo, trzeba sie ojeździć jak szalony i tak nie wiadomo co sie trafi...

ja już się z tego wyleczyłem skteznie. kupiłem pompę ponieważ nie chcę mieć problemów za rok czy dwa, chce poprostu zapomnieć o problemie.

kupiłem 1 wąż i tą opaskę na górny, zobaczymy co z tego wyjdzie.

obawiałem się czy przez tą pompę nie poszło mi paliwo do oleju ale przed chwilą sprawdziłem i uważam że nie ma.

jutro jade po raty i zabieram się za rozkręcanie autka..

teraz to nie wiem jaką mam pompę, jak ją wymontuję to napiszę.


turbo też jutro sprawdzę jak tylko rozbiorę przód :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jestem po oględzinach no i wałek jest w dobtym stanie, szklanki też, więc nic nie ruszałem te "bipy" czy jak im tam inaczej, zabezpieczenia w kanałach olejowych pod pokrywą zaworów są na wsoim miejscu.

Wymieniłem pompę Vacum, kupiłem nowego BOSHA i jak ręką odją autko pracuje ciszej, nie ma tego stukania, buczenia z filtra, zbiera się o wiele lepiej, jest bardziej czułe na pedał gazu, jeszcze musze wymienić węże podciśnienia ale nie kupiłem w ASO bo 55 zł za metr chca. a w motoryzacyjnym nie mieli takich jak mi otrzeba, może ktoś z Was wie gdzie na necie lub u kogo z naszego forum można zakupić takowe?

jutro rozbieram pas przedni, czyszczę cały dolot, sprawdzam turbo, mechanik, szwagier przyjedzie około południa i zmiena mi rozrząd, zobaczymy co będzie dalej... mam nadzieję że wszystko będzie dobrze i samochodzik będzie pięknie jeżdził, a mam już prawie 315 tyś nalatane...


Audiczka żyje i ma się bardzo dobrze, a mianowicie, IC lał ale rozebraliśmy go i złożyliśmy na paście uszczelniającej, przeszedł próby wytrzymałościowe, został założony, cały dolot wyczyszczony i umyty, wymienione węże podciśnienia, turbo z minimalnym luzem poprzecznym, wzdłużnego nie ma wogóle lub jest niewyczuwalny, rozrząd wymieniony na oryginał, poduszki silnika też, pasek alternatora nie wymieniony bo mi za długi sprzedali :( ale to wymienię i teraz z wykorzystaniem kanału.

wszystko się zmieniło od momentu wymiany pompy VACUM, to ona dzwoniła oraz dawała małe podciśnienie, po jej zmianie silnik pracuje równo, cicho sobie klekocze :P

Edited by Pawci_o
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...