michalski83 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Drodzy koledzy wczoraj wymieniłem kolanko pod kolektorem przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej http://auto-truck3.pl/img/p/2508-3790-thickbox.jpg ze względu że w porzednim była dziura ,wszystko skęciłęm tak jak trzeba i przejechałem 15 km na zakupy po powrocie zauważyłem w garażu wyciek oleju zaglądam pod maskę kolanko uwalone w oleju i skrzynia , nie mogę zlokalizować wycieku z kąd rzyga i czemu mogło się tak stać dodam też że nie zauważyłem eżektora w tym silniku AEB 98r wczesiej przed montażem rozkręciłem też taki przewód w stalowym oplocie który idzie do części w którym znajduje się filtr oleju chyba od turbo to jest aby mieć lepszy dostęp wszystko ponownie dzisiaj podokręcane co może być przyczyną ten olej który wycieka jest koloru smolistego a na bagnecie jest jak nowy nie wiem czy to ma coś wspólnego , dodatkowo przestał pokazywać wskaznik temperatury oleju na zegarach Edytowane 14 Grudnia 2014 przez michalski83
radi88PL Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Drodzy koledzy wczoraj wymieniłem kolanko pod kolektorem przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej http://auto-truck3.pl/img/p/2508-3790-thickbox.jpg ze względu że w porzednim była dziura ,wszystko skęciłęm tak jak trzeba i przejechałem 15 km na zakupy po powrocie zauważyłem w garażu wyciek oleju zaglądam pod maskę kolanko uwalone w oleju i skrzynia , nie mogę zlokalizować wycieku z kąd rzyga i czemu mogło się tak stać dodam też że nie zauważyłem eżektora w tym silniku AEB 98r wczesiej przed montażem rozkręciłem też taki przewód w stalowym oplocie który idzie do części w którym znajduje się filtr oleju chyba od turbo to jest aby mieć lepszy dostęp wszystko ponownie dzisiaj podokręcane co może być przyczyną ten olej który wycieka jest koloru smolistego a na bagnecie jest jak nowy nie wiem czy to ma coś wspólnego , dodatkowo przestał pokazywać wskaznik temperatury oleju na zegarach Zaworek w gómowym trojniku tez wymieniles ? czy rorka wchodzaca w gumowy trojnik jest drozna ? wali olejem bo pewnie odpowietrzenie bloku silnika jest zapchane i cisnienie wywala olej w najlasbszym punkcie. Skoro przestaje pokazywac temp oleju to sprawdz czy czujnik jest na swoim miejscu.
michalski83 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Temat do zamknięcia otóż dzisiaj znalazłem wyciek , wszystko prawdopodobnie zchrzaniłem sobie sam odkręcając przewód w oplocie który biegnie od turbo idzie do chłodniczki oleju tak to chyba się nazywa przekręciłem i uszkodziłem go więc całość do wymiany pozostaje mi teraz szukać tej części i wymiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się