Binek1.8T Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam! Zakupiłem nowe Zarniki osram 4300K xenarc w 100% oryginalne, lecz po zainstalowaniu ich w samochodzie wiązka światła swieci bardziej na żółto niż na biało, nie mówiąc juz o niebieskim.. Jaka barwę najlepiej polecacie aby połączyć dobra barwę prawdziwego ksenona z dobrym oświetleniem drogi?Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 4300 najlepiej swieci.Poczekaj az sie dobrze dopala i bedzie lepiej,Im wiecej kelwinow tym gorzej swieci a tylko barwa zmienia sie na bardziej niebieska.
michu10 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 potwierdzam najlepiej 4300K fakt nie świeci to jak w nowych autach ale żadna barwą tego się nie osiągnie. idąc powyżej 4300K musisz wiedzieć ze przy 'mokrej' pogodzie będziesz widział bardzo słabo
Binek1.8T Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami?
Jericho Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami? Jak chcesz aby auto ladnie wygladalo to bierz 6000, jak chcesz cos widziec w nocy to zostan przy 4300. Sam zalozylem 4300 i nie potwierdzam aby swiatlo bylo zolte. Jest biale. W sucha pogode i w miare jasny asfalt lepiej jedzie sie na 4300, ale gdy asfalt jest mokry lepiej sprawdzala sie zwykla H7.
Craacen Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 założyłem u siebie HID xenon i mówią że to nie xenon i jest do d*py ;p ale daje rade i moim zdaniem super świeci i mam żarniki 4300k które jaśniutko wszystko oświetlają znajomy ma ponad 6000 i w deszczu nic nie widać ;p
Binek1.8T Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami? Jak chcesz aby auto ladnie wygladalo to bierz 6000, jak chcesz cos widziec w nocy to zostan przy 4300.Sam zalozylem 4300 i nie potwierdzam aby swiatlo bylo zolte. Jest biale. W sucha pogode i w miare jasny asfalt lepiej jedzie sie na 4300, ale gdy asfalt jest mokry lepiej sprawdzala sie zwykla H7. Twierdzisz ze od razu po założeniu miałeś jasno biały kolor? Mi świeca jak zwykle soczewki..;/ nie wiem czemu bo poprzednie dawały ładny biały kolor z niebieska poświata jakby nie spojrzeć..
michu10 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 może zużyte żarniki, nie ma siły zeby 4300K świeciły na żółto chyba że już swoje sie 'naświeciły' i maja się ku końcowi. zależy też jaka firma żarnika, ja mam bosha i świecą ładnie na biało
Binek1.8T Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Firma Osram Xenarc nowiutkie z hurtowni.. 66240 d2S.
kkam Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ja polecam osram CBI. Jest białe światło bez żółtej poświaty. Potrzebowały około 50h na dobre dopalenie
daavidoff Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno.
Krumak Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) 4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno. Dobrze gadasz. Oryginalny ksenon ma 4300K, wszystko powyżej zmienia swoją barwę z niebieskiej aż po fiolet. Ja dziś też założyłem nowe OSRAM XENARC i faktycznie na początku świecą z lekko żółtawą poświatą, ale muszą się "wygrzać". Jeśli chodzi o HiDy to jestem zdania, ża albo kogoś stać na ori ksenon, albo powinien jeździć na zwykłych żarówkach. HiDy są niezgodne z prawem i zwykle oślepiają innych kierowców. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Krumak
Armi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Po pierwsze żarnik żarnikowi nie równy (china/ori), soczewka też(wielkosc/wiek)...stąd często brak efektu ksenonu jak w nowych autach. W każdym 4300k nigdy nie będzie idealnie biała. Białe będzie ~5k. 6k to wyraźna niebieska poświata. Gdybym miał polecić żarniki to 4800k Philipsa CM. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Armi
Binek1.8T Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Armi, z tego co sie orientuje wszystkie nowe auta które wyjeżdżały w 2001 czy tez 2012 montowane w nich były Zarniki o barwie 4300k i one jakoś świeca na biało z niebieska poświatą.. Zreszta, byłem w piątek w Xenon serwis i powiedziano mi ze do okolo 50h one sie ładnie wypala i będzie świecić tak jak prawdziwy ksenon a wszystko inne 5 czy tez 6k to tylko barwa a traci sie dużo na oświetleniu drogi. Podobno po wypaleniu sie 4300 przechodzi w 4800k a 4.8k po wypaleniu w 6000k itd jeśli chodzi o sama barwę ksenonu. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Binek1.8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się