arek182 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam ponownie koledzy po wymianie napędu pompy z łańcuszka na koła zatrybione i ustawieniu rozrządu niestety ale podczas kręcenia silnik nie odpala po podłączeniu pod vcdsa wyskoczyły takie błędy niestety po skasowaniu błąd nadal pojawia się podczas próby odpalania.pozdrawiam i proszę o porady. 000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Przebieg: 241811 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.12.14 Czas: 00:18:16 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 168 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 9.50 V Bity binarnie: 00001100 Stab.b.jałowego: 0.0*KW (bez jednostek): 32.0
SotoM Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 żle ustawiony rozrząd. czasem wału nie przewaliłeś o 180stp? składałes rozrząd na blokady czy jak.??
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Wystarczy ze walnął sie o jeden ząb, powyzej 7-8 stopni nie odpali. sprawdz synchro, jak pokaże "0" rozrząd do poprawki.
arek182 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) panowie wyciągałem wal i nie zaznaczyłem w którym miejscu ma być pierścień walu korbowego który czyta położenie walu i w tym pewnie tkwi problem ze nie chce odpalić, i mam teraz pytanko w jakim miejscu ma być ustawiony ten pierścień może ktoś doda zdjęcie lub rysunek,dodam ze rozrząd mam ustawiony na znaki.proszę o porady. zrobiłem zdjęcie uszczelniacza wraz z pierścieniem i są na uszczelniaczu dwa nacięcia które zaznaczyłem kropkami wcześniej wal ustawiony mam na punkty fabryczne i teraz pytanie ten pierścień osadzić na kropce żółtej czy niebieskiej? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48701e34bc95129a.html witam panowie problem rozwiązany ustawiłem rozrząd na znaki i pierścień magnetyczny walu korbowego ustawiłem otworkiem pionowo po włożeniu skrzyni itd. auto odpaliło od kopa. pozdrawiam. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez arek182
arek182 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Jaką masz teraz synchronizację ? jutro podłączę VCDS i sprawdzę jaki jest kąt wtrysku. witam po ustawieniu rozrządu mam następujący kąt wtrysku i mam pytanie czy jest to prawidłowy kąt czy trzeba ponownie ustawiać ? Grupa 004, 005: http://vaglog.pl/log_197026.html Edytowane 16 Grudnia 2014 przez arek182
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się