Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Silnik 2.0 tdi bmp kreci a nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie koledzy po wymianie napędu pompy z łańcuszka na koła zatrybione i ustawieniu rozrządu niestety ale podczas kręcenia silnik nie odpala po podłączeniu pod vcdsa wyskoczyły takie błędy niestety po skasowaniu błąd nadal pojawia się podczas próby odpalania.pozdrawiam i proszę o porady.

000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)

P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00110000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Przebieg: 241811 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2014.12.14

Czas: 00:18:16

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 168 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 9.50 V

Bity binarnie: 00001100

Stab.b.jałowego: 0.0*KW

(bez jednostek): 32.0

Opublikowano

żle ustawiony rozrząd. czasem wału nie przewaliłeś o 180stp? składałes rozrząd na blokady czy jak.??

Opublikowano

Wystarczy ze walnął sie o jeden ząb, powyzej 7-8 stopni nie odpali.

sprawdz synchro, jak pokaże "0" rozrząd do poprawki.

Opublikowano (edytowane)

panowie wyciągałem wal i nie zaznaczyłem w którym miejscu ma być pierścień walu korbowego który czyta położenie walu i w tym pewnie tkwi problem ze nie chce odpalić, i mam teraz pytanko w jakim miejscu ma być ustawiony ten pierścień może ktoś doda zdjęcie lub rysunek,dodam ze rozrząd mam ustawiony na znaki.proszę o porady.

zrobiłem zdjęcie uszczelniacza wraz z pierścieniem i są na uszczelniaczu dwa nacięcia które zaznaczyłem kropkami wcześniej wal ustawiony mam na punkty fabryczne i teraz pytanie ten pierścień osadzić na kropce żółtej czy niebieskiej?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48701e34bc95129a.html

witam panowie problem rozwiązany ustawiłem rozrząd na znaki i pierścień magnetyczny walu korbowego ustawiłem otworkiem pionowo po włożeniu skrzyni itd. auto odpaliło od kopa. pozdrawiam.

Edytowane przez arek182
Opublikowano

Jaką masz teraz synchronizację ?

Opublikowano (edytowane)

Jaką masz teraz synchronizację ?

jutro podłączę VCDS i sprawdzę jaki jest kąt wtrysku.

witam po ustawieniu rozrządu mam następujący kąt wtrysku i mam pytanie czy jest to prawidłowy kąt czy trzeba ponownie ustawiać ?

Grupa 004, 005: http://vaglog.pl/log_197026.html

Edytowane przez arek182
Opublikowano

Jest git

Opublikowano

Jest wpąsiu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...