Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprężyn przód 1BA na 1BE?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Wczoraj wymienilem sprezyny przod z 1BA (różówa czerwona niebieska) na 1BE (zielona zielona różowa niebieska) pozniej moge podac oznaczenia. Problem tkwi w tym ze auto tak jak wysoko stalo tak stoi. Motor mam AWX.. Moze gdzies jest jakas guma ktora nalezy usunac dziekuje za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam!!

Opublikowano

mozesz miec tak jak ja kiedys mialem, zapadniete 1BA i 1BE w świetnym stanie i były na tej samej wysokości bo te 1BA nie trzymały swojej właściwej wysokości. Zobacz czy na tych nowych trzyma wysokość 66.5 od ziemi do najwyższego punktu rantu błotnika

Opublikowano

sprawdze i napisze ale stoi jak allroad

Opublikowano

Ja w 1BE z przodu to mam chyba zielona zielona zielona niebieska ale nie będę się sprzeczał. Też jakoś mam wyżej niż inne 1BE. Niektóre jak widzę to prawie wogóle nie ma prześwitu między oponą a nadkolem.

Opublikowano

66.5 do najwyższego punktu rantu nadkola to wysokość idealnego fabrycznego 1BE

Opublikowano

Jeszcze chyba ważne jest na jakim kole ;)

Opublikowano

Amorki zostawiłeś 1BA? Jeśli tak to stąd ta wysokość.

Opublikowano

Kuba może springi o wysokiej klasie wagowej założyłeś np. od 2.5tdi?.U mnie mimo że amory zostawiłem 1BA to 2cm siadło na springach 1BE

Opublikowano

amorki zostaly te same a przod stoi ok 68cm +/- 1mm od ziemi kola 15 cali opony 195/65/15 co dalej??

Opublikowano

Ja u siebie zmieniałem z 1BA na 1BE. Dorwałem komplet po przebiegu 60k km z a4 B7 i teraz byłem mierzyć i na kole 205/55/16 od ziemi do rantu na przedniej osi mam 65,5cm

Opublikowano

same sprezyny zmieniles czy amorki tez? moim zdaniem auto stoi na sprezynach a amorki sa tylko po to aby tlumic nierownosci wiec nie wiem teraz co dalej

Opublikowano

Cały komplet zmieniałem. Ale tak jak mówisz amorki CI auta nie trzymają tylko springi.

Opublikowano

wiesz sprezyny weszly w gniazda bez pomocy sciagacza jestem o tyle zly ze kasa poszla czas i robota

Opublikowano

dawno zmieniales? Bo ja musiałem czekać ze 2 tyg aż osiądą odpowiednio :D

Opublikowano

Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda).

Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku.

Opublikowano

No to u mnie ten co drugi post że zmiana sprężyn = zmiana wysokości. Po zmianie z 1BA na 1BE z tej samej gr wagowej siadło 2cm a później przy Eibachu -30mm jeszcze 1cm czyli tak jak powinno, 3cm od 1BA. Z amorkami prawda, szybko padną jeśli zostały od 1BA, poza tym maja nędzne tłumienie a w zasadzie nie mają, zawiecha wydaje się bardzo sztywna ale po zmianie na sportowe jest już fajnie.

Opublikowano

Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda).

Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku.

Chyba Ty się z choinki urwałeś jeśli uważasz że to amortyzator utrzymuje auto na danej wysokości.... Co do tłumienia i wywalenia się amorków ori przy niższych sprężynach masz całkowitą rację. Ale co do wysokości od amorków bzdury pleciesz.

Opublikowano

W mojej byłej B7 po wymianie samych springów 1BA na 1BE auto siadło te 2 cm ale nie natychmiast.(pojeździłem kilka razy po wertepach i się ułożyło) a amory w ciągu tych trzech lat ciągle żyją.

W obecnej B6 również siadły ok2cm ,jest już ponad rok od wymiany i amory na przeglądzie miały coś ok 70% także w tej kwestii bym nie dramatyzował

Opublikowano

Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda).

Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku.

Chyba Ty się z choinki urwałeś jeśli uważasz że to amortyzator utrzymuje auto na danej wysokości.... Co do tłumienia i wywalenia się amorków ori przy niższych sprężynach masz całkowitą rację. Ale co do wysokości od amorków bzdury pleciesz.

To ja Ci również mogę potwierdzić że na tej samej sprężynie i amorkach, Bilstein, Sachs i np ori 1BA, 1BE za każdym razem auto będzie inaczej siedziało, wiec rodzaj amortyzatora ma znaczenie :wink:

Opublikowano

a jakie amorki polecacie do 1BE ORI uzywki czy cos innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...