Kuba A4 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam!! Wczoraj wymienilem sprezyny przod z 1BA (różówa czerwona niebieska) na 1BE (zielona zielona różowa niebieska) pozniej moge podac oznaczenia. Problem tkwi w tym ze auto tak jak wysoko stalo tak stoi. Motor mam AWX.. Moze gdzies jest jakas guma ktora nalezy usunac dziekuje za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam!!
Ali89 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 mozesz miec tak jak ja kiedys mialem, zapadniete 1BA i 1BE w świetnym stanie i były na tej samej wysokości bo te 1BA nie trzymały swojej właściwej wysokości. Zobacz czy na tych nowych trzyma wysokość 66.5 od ziemi do najwyższego punktu rantu błotnika
Kuba A4 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 sprawdze i napisze ale stoi jak allroad
Maestro_86 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ja w 1BE z przodu to mam chyba zielona zielona zielona niebieska ale nie będę się sprzeczał. Też jakoś mam wyżej niż inne 1BE. Niektóre jak widzę to prawie wogóle nie ma prześwitu między oponą a nadkolem.
Ali89 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 66.5 do najwyższego punktu rantu nadkola to wysokość idealnego fabrycznego 1BE
Maestro_86 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Jeszcze chyba ważne jest na jakim kole
tomaszstn Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Amorki zostawiłeś 1BA? Jeśli tak to stąd ta wysokość.
Rabbi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Kuba może springi o wysokiej klasie wagowej założyłeś np. od 2.5tdi?.U mnie mimo że amory zostawiłem 1BA to 2cm siadło na springach 1BE
Kuba A4 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 amorki zostaly te same a przod stoi ok 68cm +/- 1mm od ziemi kola 15 cali opony 195/65/15 co dalej??
Maestro_86 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja u siebie zmieniałem z 1BA na 1BE. Dorwałem komplet po przebiegu 60k km z a4 B7 i teraz byłem mierzyć i na kole 205/55/16 od ziemi do rantu na przedniej osi mam 65,5cm
Kuba A4 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 same sprezyny zmieniles czy amorki tez? moim zdaniem auto stoi na sprezynach a amorki sa tylko po to aby tlumic nierownosci wiec nie wiem teraz co dalej
Maestro_86 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Cały komplet zmieniałem. Ale tak jak mówisz amorki CI auta nie trzymają tylko springi.
Kuba A4 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 wiesz sprezyny weszly w gniazda bez pomocy sciagacza jestem o tyle zly ze kasa poszla czas i robota
Ali89 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 dawno zmieniales? Bo ja musiałem czekać ze 2 tyg aż osiądą odpowiednio
kqba Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda). Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku.
jaro1768 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 No to u mnie ten co drugi post że zmiana sprężyn = zmiana wysokości. Po zmianie z 1BA na 1BE z tej samej gr wagowej siadło 2cm a później przy Eibachu -30mm jeszcze 1cm czyli tak jak powinno, 3cm od 1BA. Z amorkami prawda, szybko padną jeśli zostały od 1BA, poza tym maja nędzne tłumienie a w zasadzie nie mają, zawiecha wydaje się bardzo sztywna ale po zmianie na sportowe jest już fajnie.
Maestro_86 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda). Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku. Chyba Ty się z choinki urwałeś jeśli uważasz że to amortyzator utrzymuje auto na danej wysokości.... Co do tłumienia i wywalenia się amorków ori przy niższych sprężynach masz całkowitą rację. Ale co do wysokości od amorków bzdury pleciesz.
Rabbi Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 W mojej byłej B7 po wymianie samych springów 1BA na 1BE auto siadło te 2 cm ale nie natychmiast.(pojeździłem kilka razy po wertepach i się ułożyło) a amory w ciągu tych trzech lat ciągle żyją. W obecnej B6 również siadły ok2cm ,jest już ponad rok od wymiany i amory na przeglądzie miały coś ok 70% także w tej kwestii bym nie dramatyzował
tomaszstn Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ludzie z choinki się urwaliście? W co drugim poście piszą, że sama zmiana sprężyn z 1BA na 1BE/1BV w 99% przypadków nic nie zmiania w wysokości. Różnica będzie taka, że za pół roku skończą Ci się amortyzatory na których teraz mocniej stoi auto (co niektórym wydaje się dziwne ale to prawda). Jedyne wyjście to zmiana sprężyn łącznie z amorkami o skróconym skoku. Chyba Ty się z choinki urwałeś jeśli uważasz że to amortyzator utrzymuje auto na danej wysokości.... Co do tłumienia i wywalenia się amorków ori przy niższych sprężynach masz całkowitą rację. Ale co do wysokości od amorków bzdury pleciesz. To ja Ci również mogę potwierdzić że na tej samej sprężynie i amorkach, Bilstein, Sachs i np ori 1BA, 1BE za każdym razem auto będzie inaczej siedziało, wiec rodzaj amortyzatora ma znaczenie
Kuba A4 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 a jakie amorki polecacie do 1BE ORI uzywki czy cos innego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się