majuDJ Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Mam problem z przeciekającymi wężami okładu chłodzenia w silniku 1.9TDIMianowicie cieknie z węża oznaczonego czerwoną obwódką na zdjęciu od spodu, i ścieka w pewne miejsce na silniku pokazane na zdjęciu nr 2. Na tym wężu nie jest oryginalny zacisk. Wystarczyło lekko poluzować zacisk i ciekło jak z kapiącego kraju. Poprawiłem wąż i dokręciłem go na maxa ile się dało, ale to nie pomogło. Mianowicie na trzecim zdjęciu ściśnięciu węża w oznaczony miejscu zaczął tryskać pod ciśnieniem płyn z miejsca zaznaczonego obwódką. Wydaję mi się, że zacisk fabryczny dobrze zaciska. Nie wiem czemu takie objawy są. Co radzicie?
Grztom Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja to bym założył zwykłą opaske zamiast tego fabrycznego zacisku sprawdz czy nie masz gdzies pękniętych węzy pod tymi opaskami jeśli tam jest okej to jeszcze bym korek zmienił ze zbiorniczka płynu może zaworek nie puszcza i robi sie za duże ciśnienie w układzie.
jacek70 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Sprawdź dokładnie węże czy nie napuchnięte. Odnośnie tych zacisków na wężach to gdy wąż już leciwy to owe opaski mogą go przeciąć.
majuDJ Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Węże całe, wyminiłem wszystkie opaski. Zobaczymy co będzie po dzisiejszej trasie 90km Korek był niedawno wymieniany. Uszczelka pod głowicą robiona 50 tys km temu. ( 1,5roku temu) Wycieków już nie ma. Niestety teraz silnik bardzo wolno się negrzewa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się