Radol 0 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Od kupna audi tj. sierpień tego roku, mam problem z szarpaniem po puszczeniu gazu lub dodaniu(zwłaszcza na 1-2 biegu), sprzęgło wysoko bierze, czasami się ślizga, czasami niskie biegi ciężko wchodzą(może 4-5 też, ale rzadko ich używam, przez to, że najwięcej jeżdżę po mieście. Przy ruszaniu, gdy nie daje gazu, to auto lekko drży i ciężko ruszyć samym sprzęgłem.(Na wstecznym jest duuużo lepiej) Jestem zielony w temacie, a też nie chcę pakować kasy w błoto. Jeździć jeszcze trochę tak, czy naprawiać. Tylko co naprawiać... regeneracja, nowe sprzęgło i dwumasa? Jakie mogą być koszty... Chciałbym zrobić chipa w przyszłości, ale pierw wole doprowadzić napęd to ładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Miałem podobne objawy albo i takie same, wymieniłem sprzęgło na Sachs za jakieś 500 zł(kupione na forum) + robocizna jakieś 350 zł dodatkowo olej w skrzyni zmieniłem i dla zasady wszystkie płyny i filtry, problem ustał i jeździ się przyjemnie a po zmianie filtrów na MAN auto o wiele lepiej się zbiera, co do trzęsienia budą to już niech się fachowcy wypowiedzą czy to dwumasa czy coś innego. Dodam że sprzęgło + dwumasa do mojego auta to ok 1600 zł + około 400 robocizna( luk, sachs) Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Toskańczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekfanAUDI 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jaki zestaw jest lepszy Luk czy Sachs? Czy to bez różnicy tak jak Real lub Barcelona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochu 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witajcie. Sporo wody w Wiśle upłynęło i kilometrów za mną od czasu kiedy odwiedzałem szanowane forum. Ale jak mówią: jak trwoga to do boga... Pojawił się problem u mojej audiczki. Narazie zauważyłem to na zimnym silniku. Mianowicie przy ruszaniu, na 2 i 3 biegu zacząłem odczuwać szarpanie. Na obrotomierzu wszystko ok ale przy przyspieszeniu występują szarpnięcia, niczym kangur audiczka się zachowuje. Czy mam to rozumieć, że moja A4 daje oznaki dwumasy? Pierwszy bieg od pół roku zaczął ciężej wchodzić. Audi ma 250 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opisane objawy przez Ciebie wskazują jednoznacznie na dwumasę jednak kto to wie? Bez rozebrana i sprawdzenia trudno o decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radol 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ja zmieniam sprzęgło na LUK, bo takie było oryginalnie. Wymiana będzie dopiero bliżej połowy lutego, przy okazji sprawdzę dwumasę(już się boje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochu 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 W moim przypadku wina leży po stronie wiązki PD. A dokładniej 3 cylindra. Jutro się tym zajmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radol 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Jestem po wymianie sprzęgła. Ogólnie mega pozytyw. Sprzęgło szybko bierze, ładnie zmienia biegi, nie szarpie. Dwumasa na szczęście w spoko stanie. Robiłem logi dynamiczne i tak jak kolega wyżej mam złe korekcje na 3 cylindrze. Zmienię uszczelniacze PD i sprawdzimy czy to coś dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się