Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariuje wskaźnik temperatury.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie w mojej audisi mam liczniki z kolorowym fisem, moim problemem jest to że wariuje wskazówka od temp. albo leży na 50, lub spadnie z 90 na 50. Jeśli nie dźwignie się z 50 uderzę lekko z pięści licznik i wskazówka wskakuje na pion 90 lub ile tam jest. Test licznika zrobiłem vagiem wypadł ok wszystkie wskazówki pięknie chodzą. Błąd jaki w licznikach miałem to 01039- Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10- Open or Short to Plus- Intermittent a drugi to 01300- Control Module for Navigation with CD-ROM (J401) 49-10- No Communications- Intermittent. Proszę o pomoc co mam robić jakieś zimne luty w liczniku czy co??? Pozdrawiam i Wesołych i Spokojnych Świąt Życzę.

Opublikowano

Może wystarczy tylko przesmarować i podociskać kostki licznika. Ewentualnie wymień ten czujnik.

Opublikowano (edytowane)

U mnie był uszkodzony wskaźnik w liczniku. Wskazówka zwykle siedziała na 130stopni, czasem było normalnie. Wymieniłem wskaźnik i teraz jest ok. Sama wymiana nie jest trudna (zarówno wskaźnik temperatury jak i poziomu paliwa to oddzielne moduły wpięte w licznik poprzez taśmę z kostką). Wskaźnik kosztował mnie 30zł

Edytowane przez michal008
Opublikowano

a gdzie kupiłeś taki wskaźnik oraz jak dostać się do tyłu licznika???

Opublikowano

Ok kolego ale dlaczego mam wymieniać owy czujnik skoro po uderzeniu w licznik wskazówka zaczyna działać???

Opublikowano

A sprawdzałeś kostki licznika jak proponowałem? Może coś nie łączy.

Opublikowano

Jeszcze nie dużo jest rozbierania kolego żeby się tam dostać jakoś manuala nie mogę znaleźć :(


znalazłem manual:) później idę do garażu.

Opublikowano

Minuta,osiem i masz licznik na wierzchu. Zdejmujemy plastik nad kierą, pod nim masz dwa wkręty torx trzymające zegary. Odkręcisz je i licznik wychodzi. Można wypchnąć go od spodu, ale ja używam gumowej przyssawki. W ten sposób nie wpycham łap pod spód tylko wyciągam licznik przyssawką. I to wsjo.

Opublikowano

a ślicznie dziękuje po południu coś będę kombinował.


o efektach zdam relację dla innych.


licznik wyciągnąłem popsikałem złącza i wpiąłem jak należy dalej wskazówka wariuje ale wygląda to tak podnosi się spada podnosi spada itp jak myślicie może jeszcze wariować czujnik temp?? tylko dlaczego jak uderzę w liczniki to czasami pomaga że wskazówka podnosi się.

Opublikowano

Może jakiś zimny lut. Jakieś połączenie nie domaga. Jak masz jeszcze licznik w ręku, to sprawdź z ciekawości pod światłem lampki biurkowej jak wyglądają połączenia.

Opublikowano

W ręku nie mam już ale to jest 5 minut roboty. Może po świętach wezmę się za to, ale nachodzi mnie ten czujnik też zamówić i wymienić dla świętego spokoju. Na początku jak kupiłem auto to wariował walił błąd też G62 na silnik ale popsikałem styki i jest ok to może ta druga część wariuje. Nie mam za bardzo wiedzy jak oporność pomierzyć mam tylko miernik. Nie wiem jaka oporność powinna być przy 90stopniach.

Opublikowano

a gdzie kupiłeś taki wskaźnik oraz jak dostać się do tyłu licznika???

Wskaźnik kupiłem używkę na allegro. Wymiana jak już jacek70 opisał. Po wymianie u mnie jak ręką odjął problem zniknął.

Opublikowano

A jak wpisac w alledrogo zeby znalezc. Znajdz mi prosze i wyslij linka

A jak wpisac w alledrogo zeby znalezc. Znajdz mi prosze i wyslij linka

Opublikowano

obecnie nie widzę na alle... samego wskaźnika. Jak nie znajdziesz to poszukaj najtańszego licznika (już za 40zł widzę) i wykorzystaj go jako dawcę

Opublikowano

Daj linka do takiego licznika

Znalazlem ale powiedz jak kupie licznik od benzyny to czy owy wskaznik sie nnada ??? Chce zaznaczyć że licznik który znalazłem jest od Anglika

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź czy benzyna ma taki sam czujnik temperatury jak diesel. Jeśli tak to zegar powinien być taki sam. Tak rozumuję bo i jeden i drugi przy nagrzanym silniku wskazuje 90 stopni. Jednak mogę się mylić dlatego zapytaj jeszcze kogoś innego np.kol Ćwiara

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

Wychodzi że mam chyba uszkodzony czujnik G62/G2 ponieważ jak podpiąłem dzisiaj vag to na wskaźnikach miałem temp np raz 70 tyle co miał silnik a raz -100 i tak co jakiś czas dlatego myślę że chyba jednak czujnik wariuje. W poniedziałek kupię czujnik wtorek wymiana i zdam relacje:)

Opublikowano

Czyli kolor czujnika szary, dwupinowy. Szybko wyciągnąć stary z oringiem. Szybko włożyć nowy czujnik z nowym oringiem. Ubytrk płynu, to 200ml. Po wymianie uzupełnić ten ubytek przez dolewkę. 20minut roboty łącznie ze zdjęciem i zamontowaniem osłony silnika.

Opublikowano

Damian tam jest czujnik 4 pinowy zielony lub czarny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...