Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zgasł i nie odpala


darck_18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Opisze swój przypadek. Od kiedy kupiłem audi a5 b7 2.0 TDI 140 km kod blb, to zauważyłem delikatne ubywanie płynu chłodzącego. Jednak jakiś 1 m-c temu podczas trasy wypiął sie przewód od chłodnicy (górny) od razu zjechałem na pobocze kupiłem płyn założyłem przewód i zalałem i do dzisiaj było OK. Jednak po przejechaniu 40 km sytuacja sie powtórzyła, z tym ze dzisiaj wyskoczył dolny przewód od chłodnicy i auto juz nie chce odpalić. I jeszcze jedno pojawia mi sie błąd silnika, podjechałem na komputer jednak zanim mechanik podszedł błąd sam zniknął, i tak jest czesta ikonka silnika sie zapala i gaśnie po jakimś czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo że ikona zgasło to sprawdź błędy. Może coś zostało w pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, ze tak ale jestem 40 km od od domu siedze w pracy i zastanawiam sie co jest nie tak i jak go odpalić aby pojechać lub nawet wrócic do domu, może ktoś ze szczecina jest, lub zna mechanika w szczecinie

Edytowane przez darck_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dostać się do rozrusznika i spr.na żarówke czy jest wzbudzenie,jesli wzbudzenie jest-to rozruch na stół i do weryfikacji.

Spróbuj go na zaciąg odpalic-6ty bieg tylko wbij aby były jak najmniesze opory-pasek ci nie przeskoczy bo to mało spotykane w pompowtryskach.

Gadałem z koleżką,mówił że często się zdażały -wypinanie sie węży i audi zrobiło zmiane konstrukcyjną zapinek na przewodach-z półokrągłych na prostokątne te ząbki...także trzeba najpierw obadać układ chłodz.pod kontem zbierania się ciśnienia w układzie-czy jest normalne czy wzrasta z powodu spalin.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dostać się do rozrusznika i spr.na żarówke czy jest wzbudzenie,jesli wzbudzenie jest-to rozruch na stół i do weryfikacji.

Spróbuj go na zaciąg odpalic-6ty bieg tylko wbij aby były jak najmniesze opory-pasek ci nie przeskoczy bo to mało spotykane w pompowtryskach.

Gadałem z koleżką,mówił że często się zdażały -wypinanie sie węży i audi zrobiło zmiane konstrukcyjną zapinek na przewodach-z półokrągłych na prostokątne te ząbki...także trzeba najpierw obadać układ chłodz.pod kontem zbierania się ciśnienia w układzie-czy jest normalne czy wzrasta z powodu spalin.

dzieki wielkie, okazało sie ze zardzewiała masa na rozruszniku.... i o jakich ząbkach mówisz, tych metalowych zapinkach, czy ząbkach wenątrz przewodu ?

Edytowane przez darck_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


o jakich ząbkach mówisz, tych metalowych zapinkach, czy ząbkach wenątrz przewodu ?

prze funkena ci o tym mówiełem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa na rozruszniku A4 - na to też była akcja serwisowa.

Sprawdź u jakiegoś mechanika u siebie test na obecność CO2 w płynie chłodzącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...