michalski83 0 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) Dzisiaj po zatankowaniu samochodu koło 20 litrów paliwa, jadąc trasą wskazówka od poziomu paliwa zaczęła opadać do rezerwy i podnosić się i tak co jakiś czas , zauważyłem też że po odkręceniu korka wlewu paliwa tworzy się jak by większe podciśnienie czy to może mieć coś wspólnego z wskaznikiem paliwa , pytam o jakieś rady bo szykuje się trasa 300km co mógłbym sprawdzić ewentualnie wymienić , jakiś miesiąc temu była wymieniana pompa paliwa do dnia dzisiejszego było ok Edytowane 24 Grudnia 2014 przez michalski83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zaworek odpowietrzenia cyka?Możliwe że padł i stąd to ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 0 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zaworek odpowietrzenia cyka?Możliwe że padł i stąd to ciśnienie. a dokładnie możesz mnie naprowadzić który to jest ten zaworek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PePe_a4b5 0 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zaworek masz na obudowie filtra powietrza. Możesz zrobić test przez vagcom tego zaworka. Nie pamiętam na jakim kanale poszukaj gdzieś było o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) Ja bym jeszcze spróbował przeczyścić styki od kostki pływaka, w A4 avant/kombi jest on w bagażniku pod matą, wystarczy śrubokręt i 5 min roboty, ja miałem tak u siebie, że pokazywał różne rzeczy, wyciągłem kostkę i ją wyczyściłem i działa bez problemów, ale u mnie nie zauważyłem podciśnienia na korku. Edytowane 24 Grudnia 2014 przez kkrzysiekk555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 0 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 czy byłby ktoś uprzejmy podesłać mi na zdjęciu jak wyglada odpowietrzenie baku w 1.8T AEB , dodam że dłużej musze kręcić aby odpalił więc coś może to mieć wspólnego z tym podciśnieniem w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PePe_a4b5 0 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego: Warunki sprawdzania: VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3]. Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny) Sprawdzanie działania: VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070]. Gdy wprowadzona zostanie diagnoza przez komputer sterujący, zawartość pola wskazań [4] zmieni się z [TEST/AUS] (test wył) na [TEST/EIN] (test wł). – pozostawić silnik na obrotach jałowego biegu dotąd, aż w polu wskazań [4] pojawi się wynik krótkiego testu symulacyjnego (Kurztrip): Wartość wymagana: [TEV iO] [TEST OK] (TEV oznacza zawór odpowietrzający zbiornik paliwa (zawór magnetyczny układu zbiornika węgla aktywnego). Jeżeli w polu wskazań [4] będzie widoczny napis [TEV niO] (zawór odpowietrzający niesprawny), wprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych i wysterować zawór magnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego: Warunki sprawdzania: VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3]. Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny) Sprawdzanie działania: VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070]. Gdy wprowadzona zostanie diagnoza przez komputer sterujący, zawartość pola wskazań [4] zmieni się z [TEST/AUS] (test wył) na [TEST/EIN] (test wł). – pozostawić silnik na obrotach jałowego biegu dotąd, aż w polu wskazań [4] pojawi się wynik krótkiego testu symulacyjnego (Kurztrip): Wartość wymagana: [TEV iO] [TEST OK] (TEV oznacza zawór odpowietrzający zbiornik paliwa (zawór magnetyczny układu zbiornika węgla aktywnego). Jeżeli w polu wskazań [4] będzie widoczny napis [TEV niO] (zawór odpowietrzający niesprawny), wprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych i wysterować zawór magnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80). dzięki zaraz po świętach biorę się za to pojawiający się błąd czujnik poziomupaliwa G zwarcie czy jest możliwość kupienia i zamontowanie takiego czujnika przy pompie czy raczej to część nie wymienialna ? poradzi ktoś coś Edytowane 31 Grudnia 2014 przez michalski83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się