Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura skacze


samekgsx550

Rekomendowane odpowiedzi

Temperatura skacze raz 90 raz 80.

Chciałem sprawdzić na klimatroniku, na forum piszą że kanał 49 ?

U mnie na 49 pokazuje 0. Zaś na forum kody klimatronika kanał 49 jest opisany jako : 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) ?

Więc na jakim kanale sprawdzić pomiar czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 49 pokazuje mi 0

na 51 pokazuje temperaturę no, prawie identyczną jak na blacie.

Objaw mam taki że jak włączę ogrzewanie to momentalnie spada do 80. Po wyłączeniu rośnie do 90.

Zawsze miałem 90 nawet na HI max.

A dokładnie to 90c na blacie, 86c na kanele 51.

Przy włączonej dmuchawie choćby na 2 biegu

80c na blacie, 83-81 na kanale 51.

Edytowane przez samekgsx550
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz układ.

A jak nie pomoże to możesz mieć nagrzewnice do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz układ.

A jak nie pomoże to możesz mieć nagrzewnice do czyszczenia.

To się stało z dnia na dzień. Także wątpię żeby to była wina brudnej nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo termostat puszcza albo czujnik oszukuje tylko tak z dnia na dzień to nie za bardzo żeby siodło rozgrzej lekko silnik i zobacz dolny wąż od termostatu czy nie jest ciepły.Jeszcze dziwne jest to ze na kanale 49 masz zero u mnie 51 kanał to temperatura oleju z reszta można za obserwować jak szybko rośnie od zimnego temperatura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszły nowe objawy. Jak dodam gazu na nie całe 2 tyś. i puszcze to słychać bulgotanie w nagrzewnicy. Próbowałem to odpowietrzyć popuszczając wąż powrotu z dziurką z nagrzewnicy. Ale jakoś mi to nie idzie. Chlupie glikol takimi kroplami, ale nie wiem czy ma tak lecieć kroplami czy ma to być konkretny siur. Obawiam się uszczelki pod głowicą. Chyba że nagrzewnica się zapowietrza przez walnięty termostat ? Ogólnie to wątpię żeby nagrzewnica od tak sama z siebie się zapowietrzyła.

Edytowane przez samekgsx550
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn chłodniczy zmniejszył swój poziom?

Jeśli tak, to teraz wiesz dlaczego nagrzewnica Ci się zapowietrzyła.

Żeby odpowietrzyć to musisz rozgrzać układ aby powietrze zostało wypchnięte do góry, wtedy odpowietrzasz przez odkręcenie korka zbiorniczka wyrównawczego jak i wężem powrotnym przy nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom płynu się nie zmniejszył bo zaznaczyłem markerem kiedyś. Cały czas w tym samym miejscu. Odpowietrzyłem i nadal słychać takie kamyki w nagrzewnicy. Zauważyłem to dwa dni po tym jak termostat przestał domagać i auto jest nie dogrzane. Czy to może być przyczyną jak termostat nie domyka ?


Spodziewać się wymiany UPG ?

czy jest możliwość że nie domknięty termostat przy tych temperaturach będzie powodem przelewania się przez nagrzewnice ?


Dzisiaj się zrobiło trochę cieplej i dużo mniej bulgocze. Także podejrzewam termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dziwne jest to ze na kanale 49 masz zero u mnie 51 kanał to temperatura oleju z reszta można za obserwować jak szybko rośnie od zimnego temperatura

U mnie jest tak samo kanał 49- 0 a 51- temp płynu (81*C na klimatroniku = 90*C na zegarze ). Kanał 51 nie jest na pewno w rocznikach 96 od temp oleju bo mam dorezany zegar z fisem i temp oleju mam 110*C (zwłaszcza teraz zimą na parkingach ) a na 51 kanale dalej 81-95*. A i nie ma skąd brać temp oleju jeśli nie ma fabrycznego fisa bo fizycznie nie ma czujnika temp oleju w podstawie filtra :P U mnie na 51 kanale tez rośnie szybko temp bo wymieniałem niedawno świece na podgrzewaczu :P

A co do tematu to obstawiam termostat (wymień na wahler'a lub lepsza opcja ASO ) Miałem ten sam problem z falowaniem temp. i po zmianie termostatu wszystko ustało :)

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś też miałem problem z termostatem, wymieniłem na wahlera i było cacy aż do teraz. Jak widać termostat padł po ok 2-3 latach. Ale czemu doszło bugotanie ? tzn. takie przelewanie w nagrzewnicy. Na starym również uszkodzonym termostacie tego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić różnice temp.węży dotykając dłonią, jednak obstawiam ze to wina termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...