krecikj5 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Proszę o jakieś opinie względem kosztów eksploatacji oraz awari w owym silniku. Czy 3.0 Tdi będzie lepszy i tańszy w utrzymaniu? Czy może szukać Pb 3.7 lub 4.2?
Gość harry19-19 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony. wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L 3.0 wchodzi nie całe 8 L
Blachu Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 4.0 TDI w A8 D3 to najgorszy wybór jeśli chodzi o diesle... Ogólnie sprawa wygląda tak: 4.0 tdi < 3.0 tdi < 4.2 tdi...
krecikj5 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony. wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L 3.0 wchodzi nie całe 8 L olej to nie problem, bo raz że nie kosztuje majątek to dwa wymienia się go powiedzmy o 10 tyś więc w moim układzie to jakieś pół roku bo mam jeszcze inne auto którym jeżdżę. Bardziej się boję takich tematów jak np w moim 2.o brd padająca pompa oleju czy wtryski siemensa itp itd. To że obsługa typu oleje filtry klocki będą droższe to wiadoma sprawa, że będzie sporo palić też, ale kiepsko będzie jak taka motorownia padnie na amen a tego właśnie nie wiem jak to z nimi jest....
Gość harry19-19 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony. wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L 3.0 wchodzi nie całe 8 L olej to nie problem, bo raz że nie kosztuje majątek to dwa wymienia się go powiedzmy o 10 tyś więc w moim układzie to jakieś pół roku bo mam jeszcze inne auto którym jeżdżę. Bardziej się boję takich tematów jak np w moim 2.o brd padająca pompa oleju czy wtryski siemensa itp itd. To że obsługa typu oleje filtry klocki będą droższe to wiadoma sprawa, że będzie sporo palić też, ale kiepsko będzie jak taka motorownia padnie na amen a tego właśnie nie wiem jak to z nimi jest.... rozumiem doskonale o co chodzi przy kupnie sprawdzić stan wtrysków , na zimnym i ciepłym silniku sprawdzić czy są dziwne dźwięki od strony łańcucha rozrządu , jeżeli będziesz dbał i pilnował wszystkich części to nic nie padnie na amen
krecikj5 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 najlepiej to by było sobie kupić jakiegoś AFn-a i byłby spokój a tak poważnie to a8 chyba odpuszczam bo w kosztach utrzymania to jednak nie będzie moja liga a o auto trzeba dbać więc robił bym na auto byłem oglądać paska 2.o tdi 170 na bixie skrętnym, dużej navi, kubełkach i takie tam i to dość ciekawe auto za rozsądne pieniądze ( pomijając oczywiście bolączki 2,0 tdi w dodtku na siemensie) i nie wiem czy to nie będzie rozsądny choć narazie sam nie wiem czy ma być szybkie czy komfortowe czy duże czy małe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się