gorzowiak 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam, Mam problem z wymianą przewodów wysokiego napięcia w silniku AHL, czy w każdej wersji jest tak utrudniony dostęp ? Jak sobie z tym poradziliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) ja u siebie aby sobie ułatwić zdemontowałem osłonę silnika i dolot aż do przepustnicy i wtedy już poszło mi to w miarę ok bo jeśli jeszcze mało miejsca to możesz jeszcze dodatkowo odkręcić przepustnicę i ją poprostu troche na bok odchylić bez odpinania od niej czego kolwiek tylko tak aby mieć wiecej miejsca trochę Edytowane 29 Grudnia 2014 przez xXPiotrekXx19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ja zmieniałem i tylko demontowałem osłonę silnika, kwestia jakie masz dłonie i jak zwinne palce, mi się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzowiak 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 No też o tym myślałem aby dolot zdemontować, a nawet zastanawiałem się czy z kanału nie będzie od spodu łatwiej ;-) W sobotę sprawdzę czy uda się z minimalną opcja demontażu dolotu i osłony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Jak zmieniałem cewkę to myślę, że najszybszym sposobem jest demontaż dolotu i odkręcenie przepustnicy, w zupełności wystarczy aby przerzucić przewody i nie ma dużo rozkręcania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 od spodu to raczej nie będzie łatwiej ale jestem przekonany że po zdjęciu dolotu dasz radę ja nie mam jakiś zwinnych rączek i dałem radę więc napewno dasz radę i nie kładź jakiegoś szajsu tylko firmowe przewody typu NGK lub mogę polecic jeszcze BERU sam takie brałem chyba że nie patrzysz na cene to najlepsze ori audi no zobaczysz jak nie dojdziesz tak to możesz odkręcić przepustnicę to tylko 4 śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Bierz beru ceny podobne a jakosc o niebo lepsza, Ja jak zmienialem to tez tylko oslone i dolot zdejmowałem troche problem mialem z zdjeciem fajek zarowno z cewki jak i z swiec ale dało rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Nooo, ze zdjęciem fajek z cewki to mogę potwierdzić, też miałem z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się