emilk89 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam Opiszę problem, mam problem z porannym odpalanie ale nie zawsze, raz odpali od strzała a raz trzeba kręcić i kręcić aż wkońcu załapie a gdy już załapie to czuć tak jakby nie przepalone paliwo tak jakby go zalewało i do tego trzęsie całą budą. Filmik z zeszłej zimy bo w lato było ok a teraz znowu to samo. https://www.youtube.com/watch?v=7Nxp8fHVjcE Do tego od tygodnia jak jest zimny i przełączy się na gaz i go przycisne to wali błedy i potrafi szarpnąć przy wyższych obrotach: 2 Faults Found:17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Jeszcze jedno od miesiąca po wymianie filtra paliwa piszczy mi pompa paliwa (w zbiorniku zawsze min 1/2 baku) Zrobiłem dzisiaj logi na gazie ale coś chyba zrobiłem nie tak, zerknijcie: http://vaglog.pl/log_198329.html http://vaglog.pl/log_198330.html http://vaglog.pl/log_198331.html
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Możliwe że lpg Ci rozjeżdza adaptacje, słabe te logi Ci wyszły troche za krótkie, widac tylko że turbo raczej ok pompuje, musisz zrobić jeszcze raz chociaż 002+033 na benzynie po kasowaniu błedów tylko w całym zakresie obr. możesz właczyć wczesniej logowanie i nagrac więcej, taki sam mozesz zrobić tez na lpg, przed skasowniem błedów zerknij jakie wartosci są w kanale 032.
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Możesz zrobic też 002+033 i powtórzyć te co ci nie wyszły, napisz jaka masz instalkę czyli reduktor, wtryski.
emilk89 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 014 http://vaglog.pl/log_198370.html http://vaglog.pl/log_198369.html wtryski hanny niebieskie, reduktor złoty (firmy nie pamiętam) ale ma dwa węże doprowadzające gaz
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Reduktor kme gold, myśle że twoim problemem jest tylko instalacja gazowa, ten log był na lpg tak? Problem z odpalaniem to zapewni wina że gaz dostaje się do kolektora na postoju, do sprawdzenia dwie rzeczy wtryski czy którys nie popuszcza gazu po zgaszeniu, reduktor tez lubi puszczac gaz zaworkiem bezpieczeństwa i gaz dostaje sie przez węzyk podcisnieniowy do kolektora, w reduktorze wytarczy dostac sie do zaworku bezpieczeństwa sprawdzić oring i rozciagnać lekko spręzynke, gold lubi sie tez nadmiernie pompowac na zimnym silniku przy dawaniu w palnik i nadmiar gazu tez moze puszczac w kolektor powodując zalewanie i szarpanie. Lpg patrzac na log też jest do regulacji bo jest za bogato.
emilk89 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 Kolego a powiedz mi jak moja turbina zdrowa czy myśleć już o czymś przyszłościowym?
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 turbina wyglada że jest w porzadku ale zrób 115+118 do końca obr. bo tamte sa za krótkie.
ganjaq Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Łukasz Ci to świetnie wyłożył, auto pali pewnie tak jakby była woda na tłokach czy coś takiego. Żeby sprawdzić czy to na 100 % wina gazu musisz wyjechać gaz do zera tak żeby następnego dnia przy odpalaniu nie było go w butli ani trochę. Jak auto zaskoczy od razu problem stanowić będzie gaz w kolektorze
damian475 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Lub zakrec zawor na butli przelacz na gaz i czekaj az zgasnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się