Uzieblo 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 A jak znoszą jednomas skrzynie 6 biegowe? Nie dzwoni nic na biegu jałowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Diesle maja 240mm tarcze i nie ma potrzeby kombinacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzieblo 0 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 No tak ale oryginalnie jest tam dwumasy. Słyszałem ze 6 nie znoszą jednomasu.. Pytam bo kończy mam się sprzęgło a wiem ze jednomas jest tańszy i zywotniejwze ale dzwoni na jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zmyslasz. Na razie nie ma opcji zapakowania 1masy do 6biegowej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 A Trepek jak miał w swoim zetorku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Fakt, no to teraz ja zmyslam Trepka trzeba pytac o reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Nie żebym się wpierdzielał w dyskusję nie na temat powyżej, ale moim zdaniem, jak kończy Ci się dwumas w AJL to kupuje się za 200zł używane kompletne sprzęgło od 1.8T i jedzie się dalej. W swojej byłej wymieniałem 2 razy kompletne sprzęgło w ciągu 1,5roku, zaraz po kupnie samochodu, gaz w podłogę, sprzęgło puścić i dwumas na równe 3 kawałeczki się rozleciał. Ktoś sobie wcześniej jeździł na końcówce tarczy. Jak katujesz furę, to co pół roku następny komplet, ale jak jeździsz normalnie to szybciej niż 2-3 lata go nie zajedziesz. Mowa oczywiście o sprawnym dwumasie kupionym. Szkoda ładować kasy w nowe sprzęgła za +1,5tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja bym używanej tarczy i docisku nie zakładał. Co najwyżej używany dwumas a komplet sprzęgła nówka. Przynajmniej jak coś się posypie to wiadomo że dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Fakt, no to teraz ja zmyslam Trepka trzeba pytac o reszte Z tego co obserwowałem jego wątek to wrzucił skrzynie DQS z 2.5TDI a sprzęgło zostawił ori 1Z 228mm, rozrusznik też swój zostawił i podobno to nawet jeździło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 aaaaaa.... ja myslałem o tarczy 240mm i jednomasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.md 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 odgrzewam kotleta: pacjent AJL, sprzęgło puszcza przy samej górze, ślizga. Nie szarpie, więc strzelam, że dwumas jest w porządku. Co jest najbardziej korzystne: -kompletne nowe sprzęgło -zmiana na jednomas -jakaś regeneracja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się