Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc


kacperski123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników :hi: , posiadam Audi a4 b5 2.5tdi (skrzynia tiptronik) w rodzinie jest bardzo długo i w sumie nie było z nim większych problemów. Samochód kupiłem od ojca po kosztach gdyż nie odpala, jestem początkujący wiedz spróbuje wam w miarę logicznie opisać wszystkie objawy jakie się działy przed całkowitym zdechnięciem. Wiedz zacznę od usterek które zauważyłem sam z połowy wtrysków leje, uszczelki pod głowicą nie są w rewelacyjnym stanie

1.do auta było lane syf paliwo czyli czyszczenie układu na pewno mnie czeka.

2.Gdy auto jeszcze coś tam coś tam jeździło to sprawa wyglądała tak iż przy większym butowaniu w pewnym momencie można było wyczuć jedno takie szarpniecie i skrzynia świrowała i włączał się bieg awaryjny trzeba było zjechać na pobocze zgasić chwilkę odczekać zapalić i dalej git ale do następnego butowania.

3.Zdarzyło mi się tak 2 razy w tym aucie że podczas jazdy zgasł i tyle nie odpalił tak jak by paliwo nie dochodziło do filtra pod maską i stąd moje twierdzenie o czyszczeniu układu.

4.Wiem że wtrysk główny jest do wymiany

5.Po podłączeniu auta pod komputer znajomy wykrył mi około 12 błędów związanych ze wtryskami

6.Skrzynia biegów to Tiptronik auto ma haka staruszek nie wahał się załadować 2 tony drewna na przyczepę i ciągnąć :facepalm::facepalm::facepalm: .

7.Nie mam zielonego pojęcia kiedy wymieniany był olej w skrzyni a wiem doskonalę że skrzynie musi mieć elegancki olej a w Tiptroniku to szczególnie ważne !

8.Jak auto zdechło odpaliłem? Odpaliłem je i poszedłem za ogród wróciłem po 10 minutach i trochę ogłupiały idę do ojca i pytam czy gasił samochód powiedział nie. odpaliłem 2 raz i postałem bo strasznie zaczął falować i po 2 minutach pracy zgasł i tyle już nie odpalił

Koledzy Bardzo Was Proszę o parę ważnych informacji mam 19 lat nie chce wydawać pieniędzy w błoto zaproponujcie doradźcie coś bo cały czas rozpatruje 3 możliwości,