Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amortyzatory AUDI DRIVE SELECT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jest to mój pierwszy wpis na forum więc mam nadzieję iż nie zostanę na starcie zmieszany z błotem.

W moim A4 B8 mam następujący problem. Wywaliło mi pewnego dnia błąd "suspsestion system falut"- czy jakoś tak.

Po dochodzeniu z zaprzyjaźnionym elektromechanikiem zapadł wyrok - czujnik w amortyzatorze lewa str przód padł :(

Serwis mnie wyleczył z nadzieji na wymianę czujnika bo wg nich jest on nierozłączną częścią amortyzatora - koszt 1900 szt.

Jako że wymienia się 2 amory to robi się zawrotna kwota 3800.

Więc pytanie do kogoś mądrego czy dało by się te nieszczęsne amorki Drive select zamienić na zwykłą cywilną wersję?

Jest taka fizyczna możliwość?? jaki zakres ingerencji by przy tym był? Komplet przód + tył normalych amorków sachsa mogę zakupić za 1000-1200 zł.

Różnica więc kolosalna i w dodatku komplet z którym bym miał spokój na 2-3 lata naszych kochanych krajówek.

Proszę o zaoszczędzenie sobie komentarzy typu "nie stać Cię buraku na audi to wozem drabiniastym jeździj". Stać mnie i czerpię pełną satysfakcję z poruszania się tym samochodem. Zakup jego był takim małym ziszczeniem miłości od pierwszego wejrzenia oraz uwieńczeniem paru ładnych tys km poszukiwań zanim znalazłem warte uwagi auto. Szkoda tylko że nie miałem pojęcia o tym drive select;/ Tylko Wywalić teraz 4 koła plus dwumasik mi się zaczyna odzywać robi się 7 tysi razem. Co do dwumasy byłem przygotowany (mimo 130 tys km) rzecz ekspoatacyjna. Jednak z kosztem tych amorów to chyba mała przesada. Nie jest to zbyt fajna perspektywa - miłość do mojej audiczki raczej w nienawiść przeistoczyć by się mogła. A więc proszę zorientowancyh forumowiczów o pomoc. Za każdą sensowną odp będe bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Bartek;)

Opublikowano

Proponował bym kupić od jakiegoś polifta 2 tylne amory o dobrym przebiegu i nie powinno być problemu.

Opublikowano

Proponował bym kupić od jakiegoś polifta 2 tylne amory o dobrym przebiegu i nie powinno być problemu.

2 tylne od polifta powiadasz? hmmm... Ale co z przednimi? zwykłe się nadadzą? Jeżeli te"cywilne", które są w normalnych cenach uda się zaadaptować to komplet wraz z tyłem nowych założe i pozbędę sie drive selecta.

Opublikowano

Zle doczytalem kup 2 przednie oczywiscie. Moge dac ci namiar na ludzi co maja takie czesci. Ja nie rezygnowal bym z adsa

Opublikowano

Możesz dać namiar do osób od amortyzatorów, prawdopodobnie za moment czeka mnie ich wymiania, chciał bym jednak zostać przy ADS.

Opublikowano

hmm, a co konkretnie padło ? tylko czujnik ? nie można poszukać używki ? sam amor cieknie ? jaką ma sprawność ? dziwie sie że przy przebiegu 130k trzeba amory wymieniać, przecież to nie dacia. jestes pewny przebiegu ?

w B6 tylne ori amory wymieniałem przy przebiegu 285k i po 13 latach eksploatacji, bo jeden zaczał cieknać, przód są dalej sprawne i nie ciekną, auto ma już 300k na blacie i dalej jezdzi tesciu autem, i smialo mozna leciec 200 paki nie bojąc się ze wypadnie z toru jazdy.

kupiłem B8 które też ma ADS z amorkami regulowanymi, na chwilę obecną jestem zachwycony pracą tego bajeru, bo tlumi to rewelacyjnie i to pomimo jazdy na 19 kołach i to że auto od samego początku smigało po polskich drogach ;) widzę że koszt amorków jak przyjdzie do wymiany nie mały, ale nie chce mi się wierzyć by trzeba było od razu całe amory zzrzucać, szukaj samego czujnika jeżeli jest na wierzchu i jest możliwość jego przepięcia.

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...