BARTEKAUDI 18 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Wpadły cztery nowe amortyzatory do obniżonego zawieszenia + używane sprężyny firmy weitec -40 Myślałem że lepiej siądzie Odświeżona osłona silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdixZdr 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Powinny się jeszcze ułożyć trochę jak pojeździsz. Niezła furka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Po załozeniu springów daje Ci miesiąc czasu jak napiszesz "kupie gwint" Podtrzymuje swoje zdanie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Gwint to kwestia czasu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enczu 7 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Dlatego gdzie nie zobaczę, że ktoś jest chętny na springi od razu próbuje wybijać ten pomysł z głowy i pakować od razu gwint, chociażby używany w dobrym stanie Ułożyć to się może, ale nie ma co oczekiwać wielkiej różnicy, nie oszukujmy się, to nie guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 A ja polecam przejechać sie na podniesionym gwincie, jest o wiele lepiej niz na 1BA czy 1BE, gwint skręcony na 65cm daje rade podczas jazdy, auto jest mocno stabilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrasPoznań 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 A ja polecam przejechać sie na podniesionym gwincie, jest o wiele lepiej niz na 1BA czy 1BE, gwint skręcony na 65cm daje rade podczas jazdy, auto jest mocno stabilne jeździłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Osłona pod silnikiem urwana to oznacza że sprężyny się ułożyły Mała aktualizacja Tarcze 312mm od Audi A6 c5 2.5 TDI 180km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwogONE 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Ile dawałeś za jarzma? Tarcze z a6 c5 mają tą samą grubość co 288 z a4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Za jarzma dałem 50zł Grubość tarczy jest taka sama Pozdrawiam Edytowane 11 Października 2016 przez BARTEKAUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwogONE 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) 50zł komplet ? Gdzie kupowałeś? Widzę, że jesteś z okolic więc może się i coś dla mnie w tej cenie by znalazlo Pozdrawiam i ja Edytowane 11 Października 2016 przez SwogONE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jarzma kupiłem na szrocie w Żabiance (był jeszcze jeden komplet z audi TT) 50zł za 2 sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwogONE 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 A dawno dorwałeś? Bo bylem ostatnio i chcial 90zl za 2 szt od a6tki od TT pasują P&P? Z tego co wiem to musi byc od wersji z żeliwną zwrotnicą a tam jak jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Jarzma kupiłem w Poniedziałek (10.10.2016)Jarzma muszą mieć oznaczenie 451 i wtedy są pod żeliwną zwrotnice. W TT było żeliwo ale do sprzedania tylko w komplecie (zacisk + jarzmo) Edytowane 12 Października 2016 przez BARTEKAUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Widze w koncu zjechales w dol, graty Ja zrobilem to samo bo byla koza Teraz bez problemu wyhamujesz przed wszystkim. Dobry wybor firmy Textar Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Małe zmiany : Navi z a6 c5 z ramka od a4 b5 (polski język ) PDC Rozpórka górna Audi a6 c5 Dolna ori od B5 Listwy Black Piano Usa oprawki VW new Belt na przycisku od ASR z Napisem USA Prawe lusterko od Angola Lusterka chromowane natryskowo Osłon passat VR5 pomalowane w kolor nadwozia Lampy Bi Xenon soczewka a6 c6 lampy od użytkownika Kowi87 Ori grill s4 b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Zmiany zdecydowanie na plus Też niedawno wrzuciłem oprawki z Beetle'a i nadziwić się nie mogę, jak mogłem tyle przejeździć na lutowanych żarówkach... Ile wyszło w sumie za navi? Czujesz różnicę po założeniu rozpórek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Navi kosztowało 300zł Po zamontowaniu rozpórek jest różnica na duży plus Jak coś to mam jeszcze jedną dolną na sprzedaż Edytowane 7 Lipca 2017 przez BARTEKAUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalix94 2 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Co dają oprawki z beetlea? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Nie trzeba lutowac żarówki w stylu USA (dwa włókna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się