jasza Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mam Audi A4 2.0 BNA 2005R 235 TYS PRZEBIEGU LALUNIA MAM WYMIENIONY ROZRZAD NA 200 TYS TURBO PO REGENERACJI TYLKO ZACZELY SIE PROBLEMY Z POMPKAMI PO WIZYCIE U MECHANIKA OKAZALO SIE ZE 1 I 3 WTRYSK MA ZA DUZA DAWKE OD TAMTEJ PORY JEST TYLKO GORZEJ PROSZE O RADE CZY TO TYLKO POMPOWTRYSKI CZY JEST TAM JESZCZE JAKAS WIEKSZA WADA DZIEKI
jarfab0511 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zamień wtryski najpierw miejscami np1z2 i3z4 sprawdź czy nadal 1 i 3 czy teraz 2 i 4 Jeśli nadal 1i3 po zmianie to sprawdź wiązkę i gniazda w głowicy jeśli po zmianie 2i4 to masz pewne ze wtryski
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zacznij od dobrej diagnostyki silnika. Zloguj grupy 13,18 i 23 na wolnych obrotach. Po Twoim lakonicznym opisie problemu, to można tylko wróżyć, mi szklana kula mówi coś o uszczelniaczach na pompowtryskach . To że z pod korka wlewu oleju dmucha i wyrzuca krople oleju jest normalnym objawem w tym silniku A, I NIE KRZYCZ WIĘCEJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się