Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn 200/400 dwie szkoły


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja Ci powiem tak :D

Kup pompe 11ke, turbo GTB17, wtryski 230 i sprzęgło AWX obij kevlarem da Ci to 200/400 :hi: będziesz miał to co ja, jeżdzic sie da jako tako :D

Odnosnie końcówek wtrysków,na jebaju teraz są juz rózne wersje 225,230,240,250,260,270, ostatnio 285 widziałem :decayed: tylko ciekawe jak z ich jakoscią :whistling:

A jak juz chcesz isć na maxa to gtb22+ jakieś wiadra(powyzej 0,230)

Gdzieś tam po drodze mozna wałek SDi zapodać, tylko gorzej z dostaniem

Nie chcę przesadzać, 200 koni mi wystarczy w zupełności do sprawnego przemieszczania się. Po prostu chcę zrobić to przemyślanie żeby niczego nie żałować, a samochodem nadal dojeżdżać 'spokojnie' do pracy :naughty:

Jak u Ciebie z awaryjnością? Nie klęka co rusz coś? I tak z ciekawości, ile Ci to pali? :decayed:

Opublikowano

Jeśli jeździsz normalnie autem to ekspluatacja wychodzi jak w seryjnym aucie. Spalanie na poziomie 6-7l, czyli tyle samo co seria.

Opublikowano

Jeśli jeździsz normalnie autem to ekspluatacja wychodzi jak w seryjnym aucie. Spalanie na poziomie 6-7l, czyli tyle samo co seria.

Super sprawa, nie ma to jak stary dobry klekocik :D

A co do sprzęgła to myślę o jednomasie i sprzęgle z vr6. Czy może jednak lepszym rozwiązaniem będzie to z awx z kevlarem?

Opublikowano

VR6 do AFN/AVG/AJM/AWX itd nie pasuje

Opublikowano

VR6 do AFN/AVG/AJM/AWX itd nie pasuje

A jakieś inne alternatywy z jednomasem?

Opublikowano (edytowane)

pierwsze a4 b5 z 1z mialy jednomasy

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano

pierwsze a4 b5 z 1z mialy jednomasy

Ale czy to dobry wybór do takiej mocy? Czy wytrzymałość jednomasu nie ma nic do mocy?

I czy pod jednomas z z1 podchodzi jakieś mocne łożysko?

Opublikowano

caly zestaw z 1z i tarcze kevlarem obic albo drugie rozwiazanie przerobic jednomas na docisk z 2.5 tdi b5 i wtedy mamy mocne sprzeglo 240 mm

Opublikowano

caly zestaw z 1z i tarcze kevlarem obic albo drugie rozwiazanie przerobic jednomas na docisk z 2.5 tdi b5 i wtedy mamy mocne sprzeglo 240 mm

Która wersja jest korzystniejsza?
Opublikowano

mocniejsza czyli druga

Odnośnie tej drugiej wersji to jak wygląda procedura przerobienia jednomasu?

Opublikowano

Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. ;)

Hmm moze i tak moze i nie...dla mnie to setup napiety jak baranie jaja :)

Wolalbym klientowi okolice 190KM obecac ...jakos lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niemile rozczarowac ;)

A znam takich co jak bedzie za malo o 4KM to zaplacic nie beda chcieli :P ...

Co nie zmienia faktu ze wolalbym 180-190KM (albo i te 200 ;) ) na 216 boscha zrobionych z głowa bo to praktycznie bezawaryjne i bezobsługowe jak seria

moze nie zawsze wyjdzie ponad 200km to nie wiele brakuje :wink:

http://images68.fotosik.pl/610/a5dca0447171924c.jpg

Opublikowano

W ogóle to zastanawiam się czy nie porwałem się z motyką na słońce, co z przerobieniem turbiny na podciśnienie? Dam radę to sam ogarnąć?

Opublikowano

W ogóle to zastanawiam się czy nie porwałem się z motyką na słońce, co z przerobieniem turbiny na podciśnienie? Dam radę to sam ogarnąć?

zasada jest prosta, nie umiesz to daj zarobić innym :wink:

Opublikowano

W ogóle to zastanawiam się czy nie porwałem się z motyką na słońce, co z przerobieniem turbiny na podciśnienie? Dam radę to sam ogarnąć?

zasada jest prosta, nie umiesz to daj zarobić innym :wink:

Zawsze musi być ten pierwszy raz. Za przerobienie kasują jak za nowa turbinę

Opublikowano

W ogóle to zastanawiam się czy nie porwałem się z motyką na słońce, co z przerobieniem turbiny na podciśnienie? Dam radę to sam ogarnąć?

zasada jest prosta, nie umiesz to daj zarobić innym :wink:
Zawsze musi być ten pierwszy raz. Za przerobienie kasują jak za nowa turbinę

No miestety ale za wiedze , poswiecony czas na testy sie placi ;-) .

Oczywiscie samemu tez mozna zakasac rekawy :-) .

Opublikowano

Witam też się przymierzam do podniesienia mocy w moim 1.9 tdi avg. Kupiłem pompę 11 (107J) wtryski zamierzam zamontować 0.230 tylko jaką turbinę? myślałem nad BRD ale na początku tematu ktoś stwierdził że to już przeżytek i żeby dołożyć i zamontować GTB17 tylko co trzeba "przerobić"?

Opublikowano

Wtrace się w rozmowe. Ja do swojego avg zamontowalem turbinę caha zamontowanie nie jest wcale trudne ktoś opisywał na forum tylko nie pamiętam gdzie ;). Trzeba tylko 2 otwory rozwiercic i spływ oleju wydłużyć i wyjście na IC dospawac alu rurkę żeby "s" nałożyć, i przespawac trochę wydech bo turbo będzie pod katem lekkim. Mi mechanik wymienił i mówił ze nie było to jakieś zbyt skaplikowane i to turbo jest lepsze od brd bo nowsze i jest malo popularne i można za 800 zł kupić i do 200 km starczy.

Opublikowano

Panowie, odświeżam kotleta.
Kupiłem w końcu wtryski 0.216 na nowych końcówkach wzm, pompę 11mm, jak będzie hajsiwo to wleci gtb17. Mam ogromną nadzieję, że uda się wystroić furę na 200 koni, to sprawa honoru :D

Póki co będę męczył Spankiego o szybki soft :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Panowie, odświeżam kotleta.

Kupiłem w końcu wtryski 0.216 na nowych końcówkach wzm, pompę 11mm, jak będzie hajsiwo to wleci gtb17. Mam ogromną nadzieję, że uda się wystroić furę na 200 koni, to sprawa honoru :D

Póki co będę męczył Spankiego o szybki soft :decayed:

GTB17 tez sie znajdzie ;-)

Edytowane przez spanky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...