Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bke


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam



Chciałbym podnieść moc w swojej audi, ponieważ przy załadowanym samochodzie z pięcioma osobami na pokładzie wyprzedzanie staje się męczące, trzeba uważać żeby zdążyć.


Słyszałem, że można podnieść km i nm po przez chip tuning na jakieś 140-150 km. Jak to wygląda w rzeczywistości?


Auto ma nalatane 250kkm, przebieg na 100% prawdziwy, ponieważ audi od samego początku w rodzinie. Koło dwumasowe było wymienione przy 210kkm a turbo jeszcze nie ruszane.


Zależy mi na bezawaryjnej eksploatacji ze względu na to, że autko będzie jeździło po 500-700km za granice przynajmniej 5-6 razy w miesiącu wiec trochę zamierzam nim jeszcze pojeździć, a naprawy za granicą są dość kosztowne tym bardziej jak przyjdzie płacić w euro.


Jak to wpłynie na żywotność silnika?


Może warto wymienić turbo na większe albo zregenerować obecne żeby się nie martwić?



Proszę o pomoc.


Pozdrawiam.


Opublikowano

smiało 140 zrob i bedzie to sie troszke lepiej odpychało jak chcesz wiecej to zmiana wtryskow i turbo , oraz koretka programu, nic sie nie stanie z autem , teraz go tylko meczysz i zarzynasz tymi 115

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne, jak będzie zdrowa motorownia to już zależy ile chcesz kasy przeznaczyć i co uzyskać. Sam program już na trasie pomoże jak będzie koło 135-145 KM i 340-360 Nm. Jak będzie Ci mało to wtedy wtryski, większe turbo i się zacznie...

Opublikowano

Myślałem żeby wstawić turbo od 1.9 arl tylko czy to coś da przy obecnych wtryskach?

A sprzęgło zniesie te mody czy może się ślizgać?

dodam jeszcze, że zawsze rozgrzewam silnik zanim wcisnę gaz do końca czekam aż osiągnie 90 stopni

Opublikowano (edytowane)

Myślałem żeby wstawić turbo od 1.9 arl tylko czy to coś da przy obecnych wtryskach?

A sprzęgło zniesie te mody czy może się ślizgać?

dodam jeszcze, że zawsze rozgrzewam silnik zanim wcisnę gaz do końca czekam aż osiągnie 90 stopni

sam program to okolice 330Nm i 140 PS

jak juz chcesz wieksze turbo to od AWX/AVF , a nie od ARL (bo nie pasuje)

wtedy na oryginalnym intercoolerze 360 Nm i 160 PS jest osiagalne , takie wartosci juz pozwalaja sprawnie sie poruszac i nie maja dratycznego wplywu na zywotnosc motoru , oczywiscie w przypadku gdy kierownik normalnie obchodzi sie z autem

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Szukałem trochę turbin od awx/avf i jest trochę tego i cena przyzwoita ale większość jest po regeneracji, z tego co mówił sprzedawca to składane na oryginalnych częściach ale jakoś w to nie wieże.

Co myślicie? Zaryzykować?

Opublikowano

po co ladowac tyle kasy w noe turbo wtryski.

zrob program na 135-140km i bedzie dobdze.

tez tak zrobilem.

janusz

Opublikowano

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Jutro będę dzwonił do tunera żeby ustalić termin.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...