audiland Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam Chciałbym podnieść moc w swojej audi, ponieważ przy załadowanym samochodzie z pięcioma osobami na pokładzie wyprzedzanie staje się męczące, trzeba uważać żeby zdążyć. Słyszałem, że można podnieść km i nm po przez chip tuning na jakieś 140-150 km. Jak to wygląda w rzeczywistości? Auto ma nalatane 250kkm, przebieg na 100% prawdziwy, ponieważ audi od samego początku w rodzinie. Koło dwumasowe było wymienione przy 210kkm a turbo jeszcze nie ruszane. Zależy mi na bezawaryjnej eksploatacji ze względu na to, że autko będzie jeździło po 500-700km za granice przynajmniej 5-6 razy w miesiącu wiec trochę zamierzam nim jeszcze pojeździć, a naprawy za granicą są dość kosztowne tym bardziej jak przyjdzie płacić w euro. Jak to wpłynie na żywotność silnika? Może warto wymienić turbo na większe albo zregenerować obecne żeby się nie martwić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
elmo814 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 smiało 140 zrob i bedzie to sie troszke lepiej odpychało jak chcesz wiecej to zmiana wtryskow i turbo , oraz koretka programu, nic sie nie stanie z autem , teraz go tylko meczysz i zarzynasz tymi 115
SebolA4 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zrób logi dynamiczne, jak będzie zdrowa motorownia to już zależy ile chcesz kasy przeznaczyć i co uzyskać. Sam program już na trasie pomoże jak będzie koło 135-145 KM i 340-360 Nm. Jak będzie Ci mało to wtedy wtryski, większe turbo i się zacznie...
audiland Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Myślałem żeby wstawić turbo od 1.9 arl tylko czy to coś da przy obecnych wtryskach? A sprzęgło zniesie te mody czy może się ślizgać? dodam jeszcze, że zawsze rozgrzewam silnik zanim wcisnę gaz do końca czekam aż osiągnie 90 stopni
spanky Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Myślałem żeby wstawić turbo od 1.9 arl tylko czy to coś da przy obecnych wtryskach? A sprzęgło zniesie te mody czy może się ślizgać? dodam jeszcze, że zawsze rozgrzewam silnik zanim wcisnę gaz do końca czekam aż osiągnie 90 stopni sam program to okolice 330Nm i 140 PS jak juz chcesz wieksze turbo to od AWX/AVF , a nie od ARL (bo nie pasuje) wtedy na oryginalnym intercoolerze 360 Nm i 160 PS jest osiagalne , takie wartosci juz pozwalaja sprawnie sie poruszac i nie maja dratycznego wplywu na zywotnosc motoru , oczywiscie w przypadku gdy kierownik normalnie obchodzi sie z autem Edytowane 13 Stycznia 2015 przez spanky
audiland Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Szukałem trochę turbin od awx/avf i jest trochę tego i cena przyzwoita ale większość jest po regeneracji, z tego co mówił sprzedawca to składane na oryginalnych częściach ale jakoś w to nie wieże. Co myślicie? Zaryzykować?
januszm41 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 po co ladowac tyle kasy w noe turbo wtryski. zrob program na 135-140km i bedzie dobdze. tez tak zrobilem. janusz
audiland Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dziękuje wszystkim za pomoc. Jutro będę dzwonił do tunera żeby ustalić termin. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się