Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uciążliwy lakier LZ9Y


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja bym polecal porzadna polerke i jaka twarda powloke np od 4nano badz cos tanszego od konkurencji jednak to wszystko zalezy od Ciebie ile chcesz wydac

no dobrze, ale powłoki sam nie nałoże?

a żeby to nałożyć też ktoś musi umieć, a takie coś cenią sobie.

porzadna polerke

tzn?

Opublikowano

Panowie, a powiecie mi ile kosztuje takie odratowanie czarnego lakieru z b5 ?
Ile trzeba by naszykować aby pokryć to dobrą powłoką i przywrócić dawniejszą głębie koloru ?

Opublikowano

Porządna korekta i powłoka mniej więcej od 1500 w górę, w dużej mierze zależne od powłoki lub zestawu powłok.

Opublikowano

Czyli póki co mnie na to nie stać :facepalm:

A jak troszkę mniejszym kosztem żeby auto w miarę sie prezentowało na wiosnę ? jakiś wosk który nie ma problemu z kurzem ? bo teraz mam jakieś tanie gówno, niby połysk, jest, rysy zakrywa, no ale magnes dla kurzu i po jednym dniu z kurzem na aucie juz nie idzie doczyścić... ogólnie lipa

Opublikowano

Każde nawoskowane auto będzie przyciągało kurz, to normalne. Elektrostatyki się nie oszuka :)

Za mniejsze pieniądze sprawdzony zestaw cleaner Zymola HDC i na to wosk, któryś z Zymola na początek bardzo dobry entry level Carbon

Opublikowano

Kolego. Mógłbyś mi to napisać krok po kroku jak przygotować auto do takiego zabiegu ?
Jak je umyć, wysyczyć, i ogólnie krok po kroku bo ja zielony jestem w tym temacie. A jak będzie wiedział co robić poklei to nauczę sie tego

Opublikowano

nie uchronicie miekkiego lakieru od mikrozarysowan zadna powloka nie pomoze a wycierania auta w lecie kladac recznik na mokrej karoseri i czekanie az wciagnie wode to obled bo powstana nam slady i trzeba uzyc w przypadku powloki sealanta dedykowanego do niej aby w miare pozbyc sie sladow po rozmazanej wodzie ktora w lecie szybko odparowuje nawet w cieniu takze nie da sie uniknac wycierania auta i powstawania mikrozarysowan drobinka piasku dostanie sie pod fibre nawiana przez wiatr i pozamiatane ,przetestowalem u siebie dwie powloki kwarcowe i daleko odbiegaja wlasciwosciami chroniacymi lakier od tego co mowi producent .......... co do piany to piana o neutralnym ph silnie zabrudzone auto na ktorym lezy np. powloka nie rozpusci nam do konca osadow i potem rekawica tworzy sie mikrozarysowania

Opublikowano

a można cos dodac dodatkowo do położonego wosku żeby to fajnie błyszczało? :decayed:

i tak jak mówi kolega nie ciągnęło kurzu?

Opublikowano

Z jednej strony masz racje, bo uświadamiasz innym, że powłoka to nie wszystko.

Z drugiej strony znam nie jedno auto, które ma 2-3 sezony, nigdy nie widziało powłoki i nie ma nawet holo - jak się chce - to się da.

Opublikowano

to w takim razie co zrobić aby było może nie WOW ale żeby jakoś ten lakier nabrał połysku, koloru i ogólnie się różnił :)

bo wiadomo auto które jest używane na co dzień, niejedną trase ma za sobą, to zawsze będzie miało jakieś nawet i małe odpryski od kamyczków które nawet i powłoka nie przykryje bez malowania i ogólnej korekty lakieru

Opublikowano

użyj politury przed woskiem :)

Opublikowano (edytowane)

Z jednej strony masz racje, bo uświadamiasz innym, że powłoka to nie wszystko.

Z drugiej strony znam nie jedno auto, które ma 2-3 sezony, nigdy nie widziało powłoki i nie ma nawet holo - jak się chce - to się da.

napewno nie w kolorze czarny uni bo mycie musialo by sie odbywac w warunkach sterylnych

Edytowane przez lukas309
Opublikowano (edytowane)

Łukasz (diablo228) jakbyś mógł tak troche jaśniej, bo jestem zielony :)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Łukasz jakbyś mógł tak troche jaśniej, bo jestem zielony :)

+1 :decayed: tak łopatologicznie :D

Opublikowano

Łukasz jakbyś mógł tak troche jaśniej, bo jestem zielony :)

+1 :decayed: tak łopatologicznie :D

dokładnie :decayed:

Opublikowano

Temat nie jest o Uni i nie ma co o nim rozmawiać, bo to lakier ze wszech miar inny niż wszystkie w gamie Audi.

Opublikowano

Przemek politura np. Black Hole doda głębi lakierowi, na to odpowiedni wosk i masz czarne i błyszczące :)

Opublikowano

A mogliście dla nas napisać co dokładnie kupić na początek, żeby to jakoś wyglądało i nie kosztowało kosmicznych cen

Tak na początek dla amatora. Z objaśnieniem co i jak i w jakiej kolejności

zaczynając od szamponu

Byłbym bardzo wdzięczny

Opublikowano

Ja z shine garage kupiłem, piane, szampon, sealant i środek do zmiękczania wody ktorym sie auto psika po umyciu ładnie wtedy woda znika z auta. Rękawice do mycia i dwa wiadra. Po umyciu i wtarciu sealantu nawet fajny efekt. Nawet fajnie wodę kropli i ścieka. Ostatnio myłem przy plus 10 i nawet wtedy ciężko auto wytrzeć szybko do sucha.

Opublikowano

przemek11

Korekta + dobry wosk który dobrze zabezpieczy lakier typu: zymol, swiss etc. No i wiadomo powtarzać zabieg aby wosk cały czas chronił lakier. Od razu odpadają myjnie automatyczne, bezdotykowe. Najlepiej pre-wash szamponem z neutralnym ph z pianownicy, później 2 wiadra i miękka gąbka z fibry lub rękawica z CarPro. W ten sposób uchronisz lakier przed duża ilością rys. Gdy wycierasz auto nie jeździ ręcznikiem tylko przykładaj :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...