Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przepływomierz a4 B6 1.8T


pendzel175

Rekomendowane odpowiedzi

Avj?

Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe

co masz na myśli za małe doładowanie ?

tu masz log z bfb;

http://vaglog.pl/log_181445.html

najwieksze doładowanie 1730mbar

u ciebie 1560mbar, chyba że pedał nie był do podłogi

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność to nie koniec świata, powstaje na skutek zmęczenia materiałów, uszkodzeń mechanicznych, czy też ingerencji osób trzecich. W sumie bardzo łatwo jest ją wykluczyć robiąc test szczelności. Nie wiem tylko jak to się ma do ezektorów i zaworów jednokierunkowych, procedura w b5, czy też budowa silnika trochę się jednak różniła więc i sam proces może wyglądać nieco odmiennie. Niech wypowie się kto inny. Nadmienie jedynie, że niedoładowanie o nie tylko nieszczelność, pierwszy przykład z brzegu np. niedrożny układ wydechowy itp. ale nie będę zbijał z tropu. Szukaj nieszczelności, a przy najbliższej okazji sprawdź czy masz jeszcze kata

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avj?

Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe

co masz na myśli za małe doładowanie ?

tu masz log z bfb;

http://vaglog.pl/log_181445.html

najwieksze doładowanie 1730mbar

u ciebie 1560mbar, chyba że pedał nie był do podłogi

w takim razie co może być przyczyną za małego doładowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mapa z avj-a ;) , dziwne trochę

zrób program i bedzie 190km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe typowa mapa zdrowego avj, powody niedoładowania:

nieszczelny układ w skład którego wchodzą węże, opaski, zawór n75, zawór dv, pęknięta turbina, niesprawna turbina, zatkany katalizator, wykluczyłbym przepływomierz ponieważ korekty w kanle 032 byłyby wtedy rozjechane.

Odepnij wąż od WG (gruszki turbo) i sprawdź czy auto przeładuje, dodatkowo udokumentuj to logami 115, 118 na 3 biegu. Jeżeli przeładuje możliwe, że problem dotyczy n75 i nieszczelności tego zaworu, jeżeli nie przeładuje to mamy nieszczelność chodź pewnie małą

Oczywiście jak zwykle zwróciłbym uwagę na kanał 115 gdzie mamy dwie rubryki absolut preasure, ciśnienie żadne i osiągnięte. U Ciebie zadane jest takie jak osiągnięte co nie wskazuje na nie doładowanie

Edytowane przez ganjaq
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wygląda bardzo dobrze, a może wyglądać jeszcze lepiej. Temperatura obcina Ci przepływ i doładowanie spada pod koniec. Zaleca się pomyśleć nad intercoolerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to jest bardzo dobrze

2140mbar osiąga przy 3300 obr, to trochę lipa, powinno być około 2500-2700obr, przecież do 3000 obr. to auto nie jedzie

doładowanie 1500mbar powinno byc przy około 2000obr a nie 2400

Turbina późno wstaje, może problem klapki wg lub dv

Temperatura też spora w dolocie

U mnie po wstawieniu drugiego IC z 2,5TDI w upalne dni nie przekracza 37st :banan:

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% westage słabe

odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga z doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij na ten kawałek

od 5120 obr. do 6160 obr.

turbo nie może utrzymać zadanego doładowania i n-ka steruje ponad 90%

odepnij wtyczkę od n-ki i zrób loga,powinno być 0.3bara do odcinki

lub pęknięcie przy klapce WG

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tamte logi pamiętam że robiłem jak było upalnie, te są ostatnie jakie robiłem

http://vaglog.pl/log_224350.html

ale jutro postaram się zrobić jak mówisz odepnę n75 i zrobię logi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby nie wywaliło błędu, to lepiej odłączyć weżyk od gruszki i zrobić loga, a n75 zostawić podłączony

Moim zdaniem coś jest z klapką lub nieszczelność w dolocie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z klapką czyli gruszką ?

Na dniach zrobię też test szczelności dolotu, DV wymieniałem nie dawno na nową oryginalną.


Nie wiem czy to jest bardzo dobrze

2140mbar osiąga przy 3300 obr, to trochę lipa, powinno być około 2500-2700obr, przecież do 3000 obr. to auto nie jedzie

doładowanie 1500mbar powinno byc przy około 2000obr a nie 2400

Turbina późno wstaje, może problem klapki wg lub dv

Temperatura też spora w dolocie

U mnie po wstawieniu drugiego IC z 2,5TDI w upalne dni nie przekracza 37st :banan:

Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ?

Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ?


100% westage słabe

odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga z doładowania

a co mi da ten zabieg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ?

Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ?

Może być wina kata, trzeba sprawdzić

Pompy SAI już tu nie ma, zmontowana(wyłączona w sofcie)

a co mi da ten zabieg ?

Sprawdzisz czy turbina dobrze ładuje, czy nie jest winny n75, ale mim zdaniem on jest sprawny

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę szczelność, bo podczas jazdy jak dam mu w kitę to słychać przez chwilę taki szum :(


Może być przyczyną późnego wstawania turbiny przytkany kat ?

Wstawiłeś drugi IC po prawej stronie a co z pompą SAI ?

Może być wina kata, trzeba sprawdzić

Pompy SAI już tu nie ma, zmontowana(wyłączona w sofcie)

a co mi da ten zabieg ?

Sprawdzisz czy turbina dobrze ładuje, czy nie jest winny n75, ale mim zdaniem on jest sprawny

pokaż swoje logi doładowania i przede wszystkim jakie modyfikacje zrobiłeś ;) ?


tu było dobrze po wymianie świec ale przed programem

http://vaglog.pl/log_221857.html


coś mi się wydaje że teraz jest jakaś nieszczelność albo N75 pada :(

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na serię to stuki duże ,nie powinno być wcale

a tej n-ki to się nie chce odpiąć i loga zrobić? tylko szukanie na pałę :facepalm: sory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na serię to stuki duże ,nie powinno być wcale

a tej n-ki to się nie chce odpiąć i loga zrobić? tylko szukanie na pałę :facepalm: sory

zrobię zrobię, muszę odpinać wężyk przy gruszce czy w końcu mogę odpiąć wtyczkę od n-ki ?

a co może być przyczyną tej korekcji zapłonu ?

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...