Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przepływomierz a4 B6 1.8T


pendzel175

Rekomendowane odpowiedzi

Tu log regulacja sztangi, dlatego troszkę przeładowuje

http://vaglog.pl/log_226268.html

Ten log jest wcześniejszy - mniej KM

modyfikacje to zmiana softu 190KM 310Nm, usunięta 2 sonda oraz pompa SAI

Zmian wtrysków na te z bex-a, dołożenie drugiego IC z prawej strony

118 nie mam bo drugi laptop w aucie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu log regulacja sztangi, dlatego troszkę przeładowuje

http://vaglog.pl/log_226268.html

modyfikacje to zmiana softu 190KM 310Nm, usunięta 2 sonda oraz pompa SAI

Zmian wtrysków na te z bex-a, dołożenie drugiego IC z prawej strony

118 nie mam bo drugi laptop w aucie

czyli nie masz kata to pewnie dlatego wcześniej Ci wstaje turbo ; )

Też mam wtryski od Bex-a :)

Przyłącza do drugiego IC brałeś od Bex-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłącza do drugiego IC brałeś od Bex-a ?

Nie

Poczytaj to:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/page-6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij wtyczkę TYLKO od n-ki,żadnego wężyka od gruchy nie ruszaj bo możesz turbo przekręcić,log od 1500 do 6000 ma być po całości 0.3 bara

stukowe,temat długi podstawa to świece,cewki,wtryski sprawne i brak odpowiedniej ilości powietrza lub jak kto woli za dużo paliwa w komorach spalania,same paliwo,nagar itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem test na szczelność kompresorem i wyszło że jest króciec urwany przy Tip-ie powietrze ucieka masakrycznie :( i jeszcze delikatnie na ezektorze.

8f627ded747db277med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Tipie nieszczelność może tylko pokazywać mniejsze wartości przepływu.

Turbina powinna i tak nadmuchać, trochę powietrza pobierze bokiem.

Najlepiej sprawdzać szczelność podłączając ciśnienie za turbiną, tylko trochę gorzej bo trzeba się od dołu dostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Tipie nieszczelność może tylko pokazywać mniejsze wartości przepływu.

Turbina powinna i tak nadmuchać, trochę powietrza pobierze bokiem.

Najlepiej sprawdzać szczelność podłączając ciśnienie za turbiną, tylko trochę gorzej bo trzeba się od dołu dostać

Jutro chcę sprawdzić szczelność za turbiną, czyli mam odpiąć rurę od turbiny i zaślepić przed przepustnicą ? A tam gdzie idzie DV ma zostać czy mam zaślepić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaślepiasz nic, tylko dajesz powietrze za turbiną, czyli tak jak turbina dmucha.Dv też ma być tak jak jest.

Potrzebny jest krążek o średnicy 52mm i w nim podpięcie powietrza.

Ja nie miałem krążka to użyłem puszki po spray-u (małej)

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przed przepustnicą nie zaślepiać ?

Ja pożyczyłem od znajomego taki zestaw krążków do sprawdzania szczelności ;)

Jak wymieniałem wczoraj Tip to wydaje mi się że właśnie ta rura od turbo co od niej też idzie do Dv jest walnięta bo był na niej olej no i w czasie jazdy jak dasz w kitę to słychać taki pssst ;)

Ale jutro sprawdzę to się okaże, 1Bar wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelność za turbiną sprawdzona i nie ma żadnych nieszczelności :) Tylko co poprawiłem to opaski na kolanku od rury pomiędzy Tip-em a zaworem DV bo tam trochę dmuchało. No i jak wcześniej wspomniałem ezektor jest trochę rozszczelniony, dzisiaj go podkleiłem i powinno być ok. Czy on ma jakieś duże znaczenie jeśli jest nieszczelny ?

Więc wieczorkiem zrobię logi i zobaczymy ;) ?


odepnij wtyczkę TYLKO od n-ki,żadnego wężyka od gruchy nie ruszaj bo możesz turbo przekręcić,log od 1500 do 6000 ma być po całości 0.3 bara

stukowe,temat długi podstawa to świece,cewki,wtryski sprawne i brak odpowiedniej ilości powietrza lub jak kto woli za dużo paliwa w komorach spalania,same paliwo,nagar itp.

logi zrobione na odpiętej wtyczce n-ki

http://vaglog.pl/log_227201.html

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie to był wężyk który szedł do tego zaworka co jest na filtrze powietrza ale Tip już wymieniłem :)


grucha trzyma,a na tej fotce to leci powietrze z wężyka od muszli do zaworka n75?

czyli N75 sprawny jest ?

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...