edekxp 16 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) Tu log regulacja sztangi, dlatego troszkę przeładowuje http://vaglog.pl/log_226268.html Ten log jest wcześniejszy - mniej KM modyfikacje to zmiana softu 190KM 310Nm, usunięta 2 sonda oraz pompa SAI Zmian wtrysków na te z bex-a, dołożenie drugiego IC z prawej strony 118 nie mam bo drugi laptop w aucie Edytowane 25 Lipca 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Tu log regulacja sztangi, dlatego troszkę przeładowuje http://vaglog.pl/log_226268.html modyfikacje to zmiana softu 190KM 310Nm, usunięta 2 sonda oraz pompa SAI Zmian wtrysków na te z bex-a, dołożenie drugiego IC z prawej strony 118 nie mam bo drugi laptop w aucie czyli nie masz kata to pewnie dlatego wcześniej Ci wstaje turbo ; ) Też mam wtryski od Bex-a Przyłącza do drugiego IC brałeś od Bex-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Przyłącza do drugiego IC brałeś od Bex-a ? Nie Poczytaj to: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/page-6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 odepnij wtyczkę TYLKO od n-ki,żadnego wężyka od gruchy nie ruszaj bo możesz turbo przekręcić,log od 1500 do 6000 ma być po całości 0.3 bara stukowe,temat długi podstawa to świece,cewki,wtryski sprawne i brak odpowiedniej ilości powietrza lub jak kto woli za dużo paliwa w komorach spalania,same paliwo,nagar itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Zrobiłem test na szczelność kompresorem i wyszło że jest króciec urwany przy Tip-ie powietrze ucieka masakrycznie i jeszcze delikatnie na ezektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Przy Tipie nieszczelność może tylko pokazywać mniejsze wartości przepływu. Turbina powinna i tak nadmuchać, trochę powietrza pobierze bokiem. Najlepiej sprawdzać szczelność podłączając ciśnienie za turbiną, tylko trochę gorzej bo trzeba się od dołu dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Przy Tipie nieszczelność może tylko pokazywać mniejsze wartości przepływu. Turbina powinna i tak nadmuchać, trochę powietrza pobierze bokiem. Najlepiej sprawdzać szczelność podłączając ciśnienie za turbiną, tylko trochę gorzej bo trzeba się od dołu dostać Jutro chcę sprawdzić szczelność za turbiną, czyli mam odpiąć rurę od turbiny i zaślepić przed przepustnicą ? A tam gdzie idzie DV ma zostać czy mam zaślepić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Nie zaślepiasz nic, tylko dajesz powietrze za turbiną, czyli tak jak turbina dmucha.Dv też ma być tak jak jest. Potrzebny jest krążek o średnicy 52mm i w nim podpięcie powietrza. Ja nie miałem krążka to użyłem puszki po spray-u (małej) Edytowane 31 Lipca 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Ok, przed przepustnicą nie zaślepiać ? Ja pożyczyłem od znajomego taki zestaw krążków do sprawdzania szczelności Jak wymieniałem wczoraj Tip to wydaje mi się że właśnie ta rura od turbo co od niej też idzie do Dv jest walnięta bo był na niej olej no i w czasie jazdy jak dasz w kitę to słychać taki pssst Ale jutro sprawdzę to się okaże, 1Bar wystarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Może być więcej niż 1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) szczelność za turbiną sprawdzona i nie ma żadnych nieszczelności Tylko co poprawiłem to opaski na kolanku od rury pomiędzy Tip-em a zaworem DV bo tam trochę dmuchało. No i jak wcześniej wspomniałem ezektor jest trochę rozszczelniony, dzisiaj go podkleiłem i powinno być ok. Czy on ma jakieś duże znaczenie jeśli jest nieszczelny ? Więc wieczorkiem zrobię logi i zobaczymy ? odepnij wtyczkę TYLKO od n-ki,żadnego wężyka od gruchy nie ruszaj bo możesz turbo przekręcić,log od 1500 do 6000 ma być po całości 0.3 bara stukowe,temat długi podstawa to świece,cewki,wtryski sprawne i brak odpowiedniej ilości powietrza lub jak kto woli za dużo paliwa w komorach spalania,same paliwo,nagar itp. logi zrobione na odpiętej wtyczce n-ki http://vaglog.pl/log_227201.html Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez Quattro B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 grucha trzyma,a na tej fotce to leci powietrze z wężyka od muszli do zaworka n75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro B6 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) nie nie to był wężyk który szedł do tego zaworka co jest na filtrze powietrza ale Tip już wymieniłem grucha trzyma,a na tej fotce to leci powietrze z wężyka od muszli do zaworka n75? czyli N75 sprawny jest ? Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez Quattro B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się