Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przepływomierz a4 B6 1.8T


pendzel175

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić przepływomierz Vag 4.9 bo posiadam ten program a do końca go nie znam i morze ktoś z was wie i jak by ktoś wiedział jakie powinny być dane tego przepływomierz z góry dziękuje

Pacjent to audi a4 b6 1.8t oznaczenie silnika AVJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zlogowac dynamicznie kanaly 002+033+115, ale tym vagiem 4.9 to raczej nie, szukaj pelnej wersji vag 3.11 lub vcds lite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zlogowac dynamicznie kanaly 002+033+115, ale tym vagiem 4.9 to raczej nie, szukaj pelnej wersji vag 3.11 lub vcds lite.

Ale ja tylko mam tego vaga 4.9 nie da się sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programy które podał Ci Łukasz są ogólnodostępne więc niema problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zlogowac dynamicznie kanaly 002+033+115, ale tym vagiem 4.9 to raczej nie, szukaj pelnej wersji vag 3.11 lub vcds lite.

Chciałbym sprawdzić u siebie przepływomierz w B6 1.8T BFB, jak dokładnie się to robi Vagiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zlogowac dynamicznie kanaly 002+033+115, ale tym vagiem 4.9 to raczej nie, szukaj pelnej wersji vag 3.11 lub vcds lite.

Chciałbym sprawdzić u siebie przepływomierz w B6 1.8T BFB, jak dokładnie się to robi Vagiem ?

Tak jak pisze Łukasz13, robisz logi dynamiczne powyzszych kanalow na 3 biegu od 1500rpm do odciecia. Silnik->bloki pomiarowe->wybierasz grupy/kanaly i logujesz, a po zakonczeniu pomiaru zapisujesz. Nastepnie wrzucasz te pliki na stronke http://vaglog.pl/?l=pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodać należy, że zabiegi wymienione wyżej sprawdzają ilość zasysanego powietrza względem osiągniętego ciśnienia. Na podstawie tych logów można stwierdzić czy przepływomierz działa poprawnie ale pod warunkiem że ktoś napisze co znaczy poprawnie. Jeżeli nie stwierdzi się problemów z doładowaniem (wynikającym z np. nieszczelności, mającej duży wpływ na odczyt przepływomierza) to wówczas prawidłowe wskazania przepływomierza wykazywać powinny (w zależności od panujących warunków atmosferycznych) wynik rzędu 128/132 dla silnika AWT/AVJ przy ok 6000 obr. na trzecim biegu. Dla BFB/AMB wskazania przepływomierza są wyższe z racji większego ciśnienia doładowania (większej liczbie koni)

Sam przepływomierz jeżeli wykazuje niesprawność potrafi zaniżyć doładowanie (odczuwalny spadek mocy) dlatego należy zwrócić na to szczególną uwagę podczas diagnozy ponieważ można pomylić nieszczelność z uszkodzonym MAF. Sprawdza się to wtedy tak samo na kanałach 002+033+115 z odpiętą kostką przepływomierza i porównuje ciśnienia na kanale 115, jeżeli ciśnienie z odpiętą przepływką jest większe wskazuje to jednoznacznie na zaniżający przepływomierz

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avj?

Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według pomiaru wyszło 162 konie . Niby dobrze ale mogło by być lepiej. Szczelność ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avj?

Przepływomierz mierzy około 165km ale chyba doładowanie za małe

co masz na myśli za małe doładowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność ?

nie wiedziałem że na podstawie logów można określić ile ma km ? :)

Szczelność ?

nie wiedziałem że na podstawie logów można określić ile ma km ? :)

Można na podstawie odczytu ilości powietrza mierzonego przez przepływkę. Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność ?

nie wiedziałem że na podstawie logów można określić ile ma km ? :)

Szczelność ?

nie wiedziałem że na podstawie logów można określić ile ma km ? :)

Można na podstawie odczytu ilości powietrza mierzonego przez przepływkę.

myślisz że jest gdzieś jakaś nie szczelność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...