Bingo_o Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam mam ogromny problem i potrzebuje pomocy naprawdę :/ Mam golf 3 1.9 Ty jakieś 1.5 miesiąca temu zaczął źle odpalać. Oddałem auto na pobliski warsztat. Niby wymienili świece i pochodził 3 tyg w miarę ok i d*pa... Wgl. nie odpalił :/ Ale na popych dawał rade (musiałem odpalić na popych) Zabrałem się sam za diagnozę wykręcił świece i okazało się ze każda świeca jest w masarycznym stanie. Wymieniłem świece i auto odpalił ale chyba za 3 razem. Oddałem auto do pewnego znajomego i zaczął naprawiać auto. Rozrząd, pompa paliwa, elektryka sprawdzone i były okej. Padło na wtrysku okazało się ze jest z nimi źle. 3 wtrysku zostały zregenerowane, 4 wtrysk musiał być wymieniony. Wczoraj auto stało od rana do godz 18 i spoko odpalił. Lecz dziś po nocy odpalił za 3 razem i mocno zakopcil :/ juz kompletnie nie wiem co robić i sprawdzać. Auto służy do pracy i jest mi mega potrzebne. Kupe kasy wpakowane i mizerne efekty... Normalnie się zalamalem. Gościu co sprawdzal rozrząd stwierdził że po wyglądzie walka ma przejechane około 500kkm. Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki i pomoc. Pozdrawiam
michu93 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 SPrawdź kompresję. Przy takich temperaturach z nawet uwalonymi świecami jak zdrowy silnik to powinien palić bez problemu.
Bingo_o Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Kompresja była sprawdzana i jest ok. Na początku była sprawdzana pompa paliwa było jakieś małe ciśnienie przy rozruchu. Podnieniona została lecz było tak samo no i wtryski poszły do regeneracji. Może nie tak coś z pompa paliwa co wchodzi w bak?
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Założyć zaworek jednokierunkowy na przewod zasilajacy paliwo do pompy. sprawdzales VAGiem kąt wtrysku ?
Bingo_o Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Auto znowu poszło do mechanika. Podobno ustawili kat wtrysku i jest dobrze. Jeszcze jakiś czujnik ssania do wymiany był. No i ja zauważyłem jak cieknie z góry na 3 wtrysku tak jakby przy srubie tak gdzie wchodzi przewód paliwowy. Mechanik powiedziała ze wystarczy odkręcić tylko ja widziałem jak cieknie tam przed i po regeneracji wtryskowe. Jest tam jakieś uszczelnienie?
Lukasz_N Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) sprawdzales VAGiem kąt wtrysku ? Jesli, to jest 1.9 TD to AAZ i VAG'iem nic nie zdzialasz, bo pompa VE jest mechanicznie sterowana. To jest silnik na komorze wirowej, a nie wtrysku bezposrednim, wiec tam odpowiedni kąt ma pierwszorzedne znaczenie. Pierwsze to do sprawdzenia kąt wyprzedzenia tłoczenia czujnikiem zegarowym, no i trzeba sprawdzic, czy mechaniczny przestawiacz kąta zimnego rozruchu dziala prawidlowo. Bez tego bedzie ciezko palił na zimnym. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Lukasz_N
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Masz racje, bylem pewien ze to ma gaz na potencjometrze.
Lukasz_N Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 SPrawdź kompresję. Przy takich temperaturach z nawet uwalonymi świecami jak zdrowy silnik to powinien palić bez problemu. To jest 1.9 TD AAZ z komorami wirowymi tzn, wtrysk pośredni i tam podstawą do odpalenia zimnego silnika, są świece zarowe i prawidłowy kąt wtrysku. Świece musza podgrzac komorę wirową, bo tam nastepuje wtrysk paliwa. Jak to nie jest jest sprawne, to nawet przy wysokich temperaturach jest problem z odpaleniem. Podobno ustawili kat wtrysku i jest dobrze. Jeszcze jakiś czujnik ssania do wymiany był. Ten czujnik to nic innego jak dodatkowy termostat na pompie, który mechanicznie przestawia przyspieszacz kąta zimnego rozruchu.
Bingo_o Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dzieki wielkie za konkretne informacje. Jutro mam odebrać auto zobaczę jak pali itp A powiedzcie mi czy pęcherzyki powietrza to tragiczna sprawa? Podczas odpalania jest ich bardzo dużo po odpaleniu jak się uda to tak sporadycznie widać pęcherzyki
Lukasz_N Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie powinno być żadnych bąbli. Masz gdzieś nieszczelność między pompą a zbiornikiem i się zapowietrza. Zawór na pompie sprawdzałeś?
Bingo_o Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie sprawdzałem, sprawdze jutro rano.. gdzie on sie znajduje ?:>A jesli silnik juz odpali i chodzi bardzo dobrze, to mozna wykluczyc brak kompresji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się