ronaldo16 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Niedawno uszkodzeniu uległa maglownica. Czuć stukania na kierownicy i jej drgania. Ogólnie ciężko się skręca. Mechanik mówi, że maglownica do wymiany. Stąd moje pytanie, czy ktoś z Was kupował regenerowaną maglownicę? Nowe są drogie, a używane nie wiadomo czy nie będą w gorszym stanie niż moja. Interesuje mnie głównie cena regeneracji i jakość takiej usługi. Z góry dzięki za odpowiedź!
Mesiah Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Zależy jak trafisz. Może się zdarzyć , ze pierwsza którą przyślą zacznie ciec zaraz po założeniu a druga może służyć lata. Ogólnie śmiało można w to wchodzić. Cena takiej maglownicy to zazwyczaj od 300 do 500zł + zwracasz kurierowi swoją uszkodzoną. Jeśli nie nadaje się do regeneracji bo jest np zryta na maksa listwa to masz problem bo musisz chyba jeszcze dodatkowo 300zł zapłacić. Ja zapłaciłem 300 , kurier zabrał moją styraną ale firma przymknęła na to oko i przeszło ok. Nazwy firmy nie pamiętam. Wymieniałem to ustrojstwo w czerwcu. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Mesiah
Terzet Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mesiah jest dokładnie tak jak piszesz. Ile już wyjeździłeś na zregenerowanej? Tutaj http://www.czesciregenerowane.pl/porady/art,18,regeneracja-przekladni-kierowniczej.htmlwyczytałem, że cena to 500-1000zł na Allegro znalazłem najtaniej za 400zł. Gdzie Ty znalazłeś po 300zł? Ja bym używanej nie kupił bo to loteria jest i tylko roboty sobie dołożysz w razie problemów ronaldo16.
Mesiah Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Używka odpada. Nie to ,że 300 to wysłał expresowo i doszła w sobote to jeszcze nie wziął kaucji 300zł bo zaufał na słowo , że moja stara nada sie do regeneracji. Nie znajde Ci gdzie to było. Wszystko w pospiechu załatwiałem i przez tel. A zrobiłem na niej sam nie wiem jakieś 4-5 tyś. Ogólnie po wymianie wypłukałem układ i zalałem tak jak większość poleca zielony płyn febi. Po wszystkim okazało się , że wspomaganie ginie po rozgrzaniu układu (jakieś 30-40km latem). Zadzwoniłem do kolesia od regeneracji i kazał spuścić to scierwo bo ponoć wykańcza magle (korodują w środku i coś tam jeszcze). Zalecił czerwony ATF mobila , od tamtej pory spokój. Pewnie moja pompa już stara i dostała po tyłku dlatego jest czuła na lepkość płynu ale ogólnie odradzam zielony minerał. Teraz chyba nawet serwis z niego zrezygnował. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Mesiah
Emejcz Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Moja też cieknie, ale jeszcze nie mocno więc jeżdżę. Aczkolwiek też nie wiem co robić, bo te c**je od regeneracji nie dają gwarancji na kilometry, a ja robię ich mało, więc jak po ich rocznej gwarancji mi padnie to żaden dla mnie interes... Jakby gdzieś dali mi gwarancję na 50tys. km to bym wziął regenerowaną... a tak to nie zdecydowałem jeszcze co zrobię, myślałem aby znaleźć używkę z jakiegoś polifta o ile podpasuje.
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Nikt nie da Ci takiej gwarancji na regenerowany magiel z tego wzgledu ze to jest bardzo slaby element tego auta, i bardzo podatny na uszkodzenia.
Weso Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 ten człowiek daje 2 lata gwranacji bez limitu kilometrów:) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11121656
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się