Skocz do zawartości
IGNOROWANY

(chrobotanie) wspomagania


AdixA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z wspomaganiem ponieważ dziwnie ( chrobocze) :disgust: na wolnych obrotach i podczas skręcania kolami

- filmik poglądowy

Piszczenie już rozwiązałem to był napinacz paska klimy ale dalej zostaje to chrobotanie

Jakieś 2 lata temu wymieniałem pompę wspomagania i czyszczenie układu

Rok temu robiłem kompletny rozrząd,

płyn w układzie w normie,

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrec korek zbiorniczka plynu wspomagania.daj troche gazu i krec w prawo do konca nastepnie w lewo do konca i tak kilka razy. mialem cos podobnego ,uklad mi sie zapowietrzyl,jakim cudem nie wiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem ale niestety nie pomogło...

Dodatkowo zauważyłem że jeśli trzymam obroty na 2 tyś to gdy kierownicą kręcę do końca obroty silnika spadają mi o 500, odpuszczę kierownicą to obroty wracają na 2 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem ale niestety nie pomogło...

Dodatkowo zauważyłem że jeśli trzymam obroty na 2 tyś to gdy kierownicą kręcę do końca obroty silnika spadają mi o 500, odpuszczę kierownicą to obroty wracają na 2 tyś

Witaj,

Miałem ten sam problem.

U mnie powodem "chrobotania" przy kręceniu kierownicą były zużyte łączniki stabilizatora.

Po wymianie jak ręką odjął :D

Nie jest to droga sprawa. Bdb są Lemforder'a

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mogłem dojść co mi skrzypiało w adr. Winny był wahacz przedni, dolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mysle, pewnie pompa jest na dobiciu bardzo czesto padały w tych silnikach, radze kupić odrazu nową bo ze szrotu padają po miesiącu. Wymieniałem u znajomego w a3, dwie były ze szrotu po 150zł czyli 300zł, skonczyło sie na nowej za ok 400zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem łączniki stabilizatora no ale niestety to nie to.

​Postanowiłem założyć starą pompę ( według mechanika zatarta i dlatego wyła) i okazało sie że wszystko pięknie działa, bez tego chrobotania i wycia :cygaro:

Chyba mnie mechanik naciągną na wymianę i kupno pompy u niego, a moja się po prostu zapowietrzała i dlatego wyła...

Dziękuje wszystkim za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cie naciągnoł.

Masz błąd w profilu 1Z wychodziły tylko w 1995r. z tego co mi sie wydaje od 1996 były już AHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem łączniki stabilizatora no ale niestety to nie to.

​Postanowiłem założyć starą pompę ( według mechanika zatarta i dlatego wyła) i okazało sie że wszystko pięknie działa, bez tego chrobotania i wycia :cygaro:

Chyba mnie mechanik naciągną na wymianę i kupno pompy u niego, a moja się po prostu zapowietrzała i dlatego wyła...

Dziękuje wszystkim za pomoc :)

a tyle zachodu:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...