wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czy tylko ASO to zrobi ? słuchy mnie doszły ze ta PROCEDURE robi sie ON LINE Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet: 8K0-909-144.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 909 144 F HW: 8K0 909 144 B Komponent: RCEPS H36 0507 Weryfikacja: 00001000 Numer seryjny: 0020389198 Kodowanie: 100000000001 Kod serwisu: WSC 00460 259 84919 Zbiór danych ASAM: EV_RCEPSAU48X 008014 ROD: EV_RCEPSAU48X.rod VCID: 346D67419F651BB8F54Znaleziono 1 błąd:5258753 - Układ kierowniczy C10AC F0 [137] - niewyuczone położenia krańcowe MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 45 Wew.licznik błędów: 30 Przebieg: 53114 km
olinek2 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Grzesiek, a w jakich okolicznościach wyskoczył ?
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Grzesiek, a w jakich okolicznościach wyskoczył ? kumpel kupił uderzone auto
adel-max Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Cze wrc właśnie taki sam błąd miałem i dosłownie teraz go skasowałem nie trzeba robić to on-line!!!
wrclaguna Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Cze wrc właśnie taki sam błąd miałem i dosłownie teraz go skasowałem nie trzeba robić to on-line!!! Chyba ze trzeba przejechac kawałek
adel-max Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Cze wrc właśnie taki sam błąd miałem i dosłownie teraz go skasowałem nie trzeba robić to on-line!!! Cyba ze trzeba przejechac kawałek nie wszystko robi się na kołach na postoju działa ? 1
thomaso11 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Cze wrc właśnie taki sam błąd miałem i dosłownie teraz go skasowałem nie trzeba robić to on-line!!! Cyba ze trzeba przejechac kawałek nie wszystko robi się na kołach na postoju działa ? jesli kat skretu jest ok to-kierownica do konca w lewo- przytrzymac, do konca w prawo -przytrzymac ,powrot i powinna kontrolka zgasnac. nic nie trzeba kasowac. pozdrawiam. 1
szogun555 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dołącze się do tematu, wczoraj wymienili mi przekładnię kierowniczą na nową w ASO VW. Panowie nie dali rady zakodować i stwierdzili, że zrobi to tylko serwis Audi. Swieci mi się kontrolka od przekładni i przekładnia nie pracuje lekko na postoju. Czy faktycznie muszę się udać do ASO Audi na kodowanie ?
wrclaguna Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dołącze się do tematu, wczoraj wymienili mi przekładnię kierowniczą na nową w ASO VW. Panowie nie dali rady zakodować i stwierdzili, że zrobi to tylko serwis Audi. Swieci mi się kontrolka od przekładni i przekładnia nie pracuje lekko na postoju. Czy faktycznie muszę się udać do ASO Audi na kodowanie ? tylko ASO AUDI ON LINE
szogun555 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzwoniłem do ASO Audi i pani zapytała czy było wgrywane PL menu, nawigacja, kodowanie lamp itd. Podobno muszę przywrócić wszystkie sterowniki na USA, bo przy kodowaniu przekładni mogą się uszkodzić. Co o tym myślicie ? Dlaczego musi być kodowanie on-line skoro przekładnia nie posiada ochrony komponentów ? Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez szogun555
ira2 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 adel-max, dnia 27 Sty 2015 - 01:00, napisał:wrclaguna, dnia 24 Sty 2015 - 18:52, napisał:adel-max, dnia 24 Sty 2015 - 16:55, napisał:Cze wrcwłaśnie taki sam błąd miałem i dosłownie teraz go skasowałem nie trzeba robić to on-line!!!Cyba ze trzeba przejechac kawałek nie wszystko robi się na kołach na postojudziała ? jesli kat skretu jest ok to-kierownica do konca w lewo- przytrzymac, do konca w prawo -przytrzymac ,powrot i powinna kontrolka zgasnac.nic nie trzeba kasowac.pozdrawiam. sprawdziłem działa, super mi ten błąd wyskoczył przy zmianie taśmy na obsługującą ACC
skulcz Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Panowie pytanie Jak przyuczuć przekładnie w a4 lift. Po wymianie nie odpala i wywala błąd braku przyuczenia. Czy może coś podpowiecie ??? Pilny temat. Zawartość dodana 51 minutes later Czytam i nie kumam czy ASO czy nie możecie podpowiedzieć
barteq69 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Podpowie ktoś konkretnie jak pozbyć się tego błędu ?
barteq69 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 W dniu 23.01.2015 o 12:38, wrclaguna napisał: Czy tylko ASO to zrobi ? słuchy mnie doszły ze ta PROCEDURE robi sie ON LINE Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet: 8K0-909-144.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 909 144 F HW: 8K0 909 144 B Komponent: RCEPS H36 0507 Weryfikacja: 00001000 Numer seryjny: 0020389198 Kodowanie: 100000000001 Kod serwisu: WSC 00460 259 84919 Zbiór danych ASAM: EV_RCEPSAU48X 008014 ROD: EV_RCEPSAU48X.rod VCID: 346D67419F651BB8F54 Znaleziono 1 błąd: 5258753 - Układ kierowniczy C10AC F0 [137] - niewyuczone położenia krańcowe MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 45 Wew.licznik błędów: 30 Przebieg: 53114 km I jak pozbyłeś się tego błędu ? Jeśli tak to prosiłbym o podpowiedz jak to zrobić.
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Na tym forum to już raczej bym nie liczyl na konkretną pomoc. Gdzie nie spojrze to brak odzewu od dawna .
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 3 godziny temu, HiRide napisał: Na tym forum to już raczej bym nie liczyl na konkretną pomoc. Gdzie nie spojrze to brak odzewu od dawna . No to się zdziwisz kolego. Odpal silnik, skręć kierownicę na max. w lewo i trzymaj w tej pozycji przynajmniej 3 sek (w niektórych modelach słychać jedeno piknięcie jak zapamięta pozycje). Następnie kierownicę w prawo na max. i znowu trzymasz kilka sek. Powinno zadziałać i kontrolka zgasnąć.
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: No to się zdziwisz kolego. Odpal silnik, skręć kierownicę na max. w lewo i trzymaj w tej pozycji przynajmniej 3 sek (w niektórych modelach słychać jedeno piknięcie jak zapamięta pozycje). Następnie kierownicę w prawo na max. i znowu trzymasz kilka sek. Powinno zadziałać i kontrolka zgasnąć. No to mnie zdziwiles. Robiłem to za pomocą odisa ale niestety u mnie w prawo jest 490 stopni a w lewo 570 stopni. Kolumna i przekładnia była demontowana ale nie wiem gdzie leży problem ze w lewo mocniej skreca.
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Nie było wycentrowane przy montażu?
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Na to wychodzi ze nie było. Jeśli wiesz jak to zrobić to oswiec mnie prosze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się