Tetrisek 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Czołem!Problem z moją Audi jest następujący: zimny silnik odpala za drugim/trzecim razem, kiedy odpali siedzi dwie do trzech sekund na niskich obrotach (300+), potem załącza ssanie i pracuje w miare normalnie, jednak przy dodaniu gazu strzela i niekiedy nawet gaśnie. Auto ma instalacje gazową, podczas jazdy na LPG nie ma żadnego problemu.Spotkał się ktoś z podobnym problemem? A może nawet go rozwiązał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 możliwe,że po dłuższym postoju do kolektora ssącego dostaje się gaz przez reduktor,lub jeśli masz sekwencję również przez wtryski gazowe, przez to są problemy z odpaleniem i chwilowym kuleniem silnika, jak auto rozgrzane to problemów nie będzie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tetrisek 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Tak, auto jest w sekwencji. Sprawdze to, dzięki wielkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Może być nieszczelność reduktora i zalewa. Stąd takie objawy. Sprawdź jeszcze błędy. Może sonda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zakręć gaz przy butli, wypal wszystko z reduktora żeby się przełączył na benzynę i wtedy rano sprawdzisz czy pali odpali normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 A jeśli tak to masz diagnozę i pomoże wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tetrisek 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 W tygodniu auto będzie diagnozowane VAGiem, zobaczymy najpierw czy coś mi tam pokaże co jest nie tak, a potem ewentualnie sprawdzi się ten reduktor, jeśli jest serio stary to będzie trzeba pomyśleć o wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 a jak to nie bedzie wina gazu, podmien przeplywke, ja mialem podobnie w innym 1.8, i po wymianie przeplywki jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tetrisek 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dodam jeszcze, że jak nacisne pedał gazu po odpaleniu, to strzela. Oczywiście wszystko to dzieje się zanim autko przełączy się na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się