Skocz do zawartości
IGNOROWANY

springi Eibach + amortyzatory Koni STR.T


browaros

Rekomendowane odpowiedzi

Cena dobra jak za 1BE a BV też w cenie bilsteina B8 więc ja wolałbym ori mimo wszystko :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie chcę zaśmiecać innych tematów więc zapytam w swoim, jeszcze coś takiego wpadło mi w oko oprócz tego koni + eibach. http://www.tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawieszenie-obnizajace-kit-AP-4030-Audi-A4-8E-Sedan-1.6%2C-1.8T%2C-2.0%2C-2.0FSi%2C-2.0TFSi-1100-/13315
tu plusem jest, że 40/30 to raczej wykluczy efekt motorówki? Choć z drugiej strony nie chcę też zbyt nisko...
teraz co lepiej? ten AP za 1500 czy koni z prokitem za 1800?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz zbyt nisko to koni z pro-kitem . U mnie siadło równo i to na zawiasie 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam AP Kit 40/30... siedzi ładnie przód troche poniżej 64cm a tył 65cm..zdj w temacie o mojej audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaki masz tego samego kita? Jak Ci sie to sprawuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód siedzi niżej niż tył tak jak chciałem (na pusto pół baku paliwa i coś tam gazu) jak coś wrzucę na tył to równiej. Porównanie mam do eibacha i do seryjnego 1be.. jest sztywniej od tych dwóch rodzai zawieszeń . Dobrze trzyma w zakrętach. Na 18" na bardzo złych drogach może denerwować. Na dobrych i średnich bajka. Nie ma kołyski.. samochód klei się drogi, nie przechyla na zakrętach i ogólnie jestem zadowolony.

Raczej tego samego. AP kit 40/30 dla a4 b6 Avant 1.8t nr. katalogowy SP10-379. Zamawiałem u mapet tuning. i wyszło mi 1,400zl,stówę mniej niż z Twojego linku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję Ci kolego. Sprawdzę też mapet no i zamawiam. Obym nie narzekał bo nigdy nie jeździłem na czymś takim :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś musi być ten pierwszy raz..zależy też czego szukasz. Na jakim kole bd jeździł ..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sezonie na lato 225/45/17 ;) w planach 1 cal więcej jak będą dolary :) czego szukam... łatwiej powiedzieć czego nie szukam, czyli kozy jak obecnie :)

zawsze jest to koni z eibachem tylko, że obecnie przód mam trochę wyżej więc jak siądzie po 30mm to nadal problem pozostanie... no i też różnica 400 zł robi swoje a skoro AP jakościowo jest OK...

Edytowane przez browaros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozy raczej nie będzie na tym kitcie.. U mnie 18" idealnie z nadkolem się spasowały.. Poza tym do wszystkiego idzie się przyzwyczaić i nauczyć na tym jeździć. Też miałem brać koni str i eibacha, ale wyszło inaczej, na plus, że AP kit to 40/30 i też wcześniej miałem motorówkę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wiec zarzucimy ap, nie moze byc twardo mega przeciez to nadal nie jest gwint :) a zakladales moze nowe inne odboje? Jak tak to jakie? Dzieki za cierpliwosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak do końca tylko gwint może być super twardy.. zależy jak zestaw obniża..jak więcej to musi być sztywniejszy żeby nie dobijało. Najlepiej się przejechać i zobaczyć..dla mnie jest ok...dla kogos innego może byc nie to. Co do osłon i odbojów to na przód przełożyłem zestaw z mojego wczesniejszego zawiasu 1be bo był w dobrym stanie, a na tył kupiłem nowe pod zawieszenie 1be..60zł komplet.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej dzięki. Trzeba spróbować i tyle, po najgorszych drogach nie jeżdżę więc mam nadzieję, żę będę zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imageshack.com/a/img909/2/ox6bDi.jpg


http://imageshack.com/a/img540/9562/bwcNXa.jpg


Przepraszam Panowie za poślizg ale jakoś za dużo na głowie i nie było czasu na forum


Jak narazie na zestawie przejechałem ok 6-7tyś km i jest ok zero niepokojących objawów, przebieg znikomy, więc zobaczymy jak bedzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo nisko nie usiadło..mogło by z jeszcze troche.. imo :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo nisko nie usiadło..mogło by z jeszcze troche.. imo :P :P

Mogło by być niżej, ale jak ktoś chce ekstramalna glebe to jednak najlepiej wrzucić jakiś dobry gwint .... mi ta opcja odpowiada , dobry kompromis miedzy wyglądem a praktycznoscia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie jak dla mnie idealnie to wygląda, w sumie nie wiem czy nie tak jak mam teraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla moich potrzeb tak jest ok, druga sprawa, że czesto moje auto pożycza ojciec i podejrzewam, że większej gleby mógł by nie ogarnąć....już na obecny zestawie przy cofaniu ostatnio skrzywił mi jeden z dwóch wydechów końcowych bo myślał, że przejdzie nad krawężnikiem. Po za tym w b5 miałem ostro skręcony gwint i o ile auto prezentowało się mega i jazda po cywilizowanej drodze była ok to wyjeżdżając na prowincję już była lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopie temat. Panowie wypowie się któryś z użytkowników Koni STR po większym przebiegu? Jak oceniacie te amortyzatory? Wytrzymują trochę czy to jednak sieczka i dokładać do Bilsteina B8? Poradzą sobie z obniżeniem rzędu -40?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...