Jarko1988 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Mam problem z odpaleniem po postoju nawet kilku minutowym na zimnym i czasem tylko na ciepłym silniku. Ustawiłem kąt wtrysku, nastawnik zmieniłem wszystkie podkładki i uszczelnienia przy pompie i chyba wszystko co było możliwe i z dnia na dzień co raz to gorzej. Silnik kreci i np po 3 sekundach zaczyna załapywać robiąc wrażenie jakby każdy z tłoków osobno łapał zapłon i tak czasem do 15 sekund. Macie jakiś pomysł co to może być, zrobić jakieś logi czy coś ? Jedyny błąd jaki się sporadycznie trafia w silniku to 2 Faults Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
goldi Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 błędy powracają po skasowaniu jeśli tak to masz przyczynę nastawnik w pompie różnica w regulacji poszukaj w google wpisz sobie numer błędu i zobaczysz
Jarko1988 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Błąd w ciągu dwóch tygodni pokazał się tylko raz, a nastawnik ustawiony książkowo i wszystko tak jak trzeba... Myślę czy czasem nie mają jakiegoś wpływu na to wszystko czujniki temperatury paliwa i wody... Jutro rano je sprawdzę bo obecnie na zewnątrz jest około -3 także rano temperatura powinna być zbliżona.
goldi Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czujnik temperatury jak najbardziej a adlacz i zobaczysz jak odpali
Jarko1988 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Rano temperatura wynosiła -2.5. Temp. Paliwa: 1.8 ,Temp. Płynu -0,9. Temp. Powietrza 0.0. Silnik popracował z minute i Paliwa skoczyła na 2.7 Płynu na 7.2 i powietrza nadal 0.0, Odpięcie czujnika nic nie dało. Problem z odpalanie rozwiązany ale powstał inny... Po wymianie rozrządu i zrobieniu pompy audi odpala extra ale za żadne skarby nie chce wejść na obroty, wydaje dźwięk jakby brakowało paliwa czy też nie mogło zassać powietrza i niesamowicie kopci. Ustawiałem kąt wtrysku i dawkę tak jak trzeba i nic. Po kilku próbach (zakładania i ściągania rozrządu) teraz nie idzie ustawić pompy tak aby kąt się zmienił z 255 na mniej. Z tego co widzę to pompa ma oznaczenia dla AFN a ja mam silnik AHU nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Przed zdjęciem rozrządu zaznaczyłem koła i sprawdziłem znaki, wszystko się zgadza. Wtrysk sterujący zmierzony i był ale na wszelki wypadek kupiłem drugi na podmiankę i nic, vag czasem tylko wyrzuca bład "vag com 00550 start injection regulation"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się