Norbi2 0 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witam mam pytanko co jest przyczyną spadającej temperatury płynu chłodzenia i dławienia się silnika oraz nie załączania się ssania pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Troszke nie rozumiem tego zdania hehe. Co masz na myśli pisząc spadająca temperatura płynu chłodzenia??Widzę to tak że masz przypuśćmy na wskaźniku około 90c i temp spada Ci do np 60??? Podłącz się pod kompa bo wygląda to na walnięty czujnik temp cieczy chłodzącej ale bez VAG-a ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi2 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Troszke nie rozumiem tego zdania hehe. Co masz na myśli pisząc spadająca temperatura płynu chłodzenia??Widzę to tak że masz przypuśćmy na wskaźniku około 90c i temp spada Ci do np 60??? Podłącz się pod kompa bo wygląda to na walnięty czujnik temp cieczy chłodzącej ale bez VAG-a ani rusz. chodzi o to że przy 80 km/h spada temperatura na 70 stopni ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Wymien termostat i po klopocie i zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 chodzi o to że przy 80 km/h spada temperatura na 70 stopni ??? Norbert opisz dokładnie jak wygląda wskaźnik temp jak przejedziesz 20km tzn jak się zachowuje przez ta trasę??? Miałem walnięty termostat kiedyś i autko się nie dławiło,jeździło w miarę normalnie. Z termostatem jest tak że po przejechaniu około 10km w temp 0stopni powinieneś mieć już temp chłodzenia od 89-93stopni inaczej masz walnięty termostat i układ jest otwarty na dużym obiegu.koszt ori termostatu to około 100zl i nie kupuj zamiennika bo nie warto Martwi mnie troszkę dławienie i brak ssania,jak odpalasz na zimnym motorze to ile wskazuje obrotomierz obrotów silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajfa1 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 odnosnie ssania i dlawienia sie na zimnym to postawilbym na czujnik temperatury ale najlepiej podepnij sie pod vaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi2 0 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 chodzi o to że przy 80 km/h spada temperatura na 70 stopni ??? Norbert opisz dokładnie jak wygląda wskaźnik temp jak przejedziesz 20km tzn jak się zachowuje przez ta trasę??? Miałem walnięty termostat kiedyś i autko się nie dławiło,jeździło w miarę normalnie. Z termostatem jest tak że po przejechaniu około 10km w temp 0stopni powinieneś mieć już temp chłodzenia od 89-93stopni inaczej masz walnięty termostat i układ jest otwarty na dużym obiegu.koszt ori termostatu to około 100zl i nie kupuj zamiennika bo nie warto Martwi mnie troszkę dławienie i brak ssania,jak odpalasz na zimnym motorze to ile wskazuje obrotomierz obrotów silnika??? na zimnym jest to około 900 obrotów ssanie już wiem czujnik temperatury silnika termostat na pewno muszę wymienić dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się