kaisersouze Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Witam! Czy ktoś z posiadaczy A4 z silnikiem 1.8T 163 KM (wersja USA) wie do czego służy wężyk z powietrzem w lewym przednim nadkolu po stronie kabiny. Po zdjęciu nadkola wysoko przy wahaczu ukazały się 3-4 wiązki przewodów (dwa przecięte) odpowiadające chyba za czujnik pozycji świateł i gumowy wężyk wyrzucający powietrze idący aż do końca nadkola. Wężyk jest pęknięty, syczy i tam się kończy. Pytanie do czego on służy i czy ma po prostu być szczelny i wyrzucać powietrze czy coś innego ? Oprócz tego czy te kable mogą być odpowiedzialne za poziomowanie świateł ? Dodam,że taki błąd (pozycja świateł pali się na desce). Jest check engine a na kompie pokazuje za ubogą albo za bogatą mieszankę. Samochód jeździ w miarę normalnie. Dzięki za wszystkie podpowiedzi!
mlodyy Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 kable mogol byc od swiatel a ten wezyk to prawdopodobnie od centralnego zamka
kaisersouze Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Możliwe, chociaż ciekawi mnie czy to może być wężyk od turbiny??, bo cały czas dmucha powietrzem w czasie gdy silnik działa. Szkoda, że kolega ma diesla bo poprosiłbym o zerknięcie do swojej maszyny. Może ktoś z turbo w benzynie się odezwie....
domjenick Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 kable mogol byc od swiatel a ten wezyk to prawdopodobnie od centralnego zamka ..w b6 nie ma pompki... a z tym wezykiem ,to zobacz gdzie prowadzi...
mlodyy Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 ..w b6 nie ma pompki... u szkopa widzialem w b6 pompe z centralem nie wiem czz przerabial cos ale byla
domjenick Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 ...pneumatyczny central byl w b5,samo podnoszenie sie ''cyckow'' w drzwiach na to wskazuje-w b6 tego nie ma,bo central jest sterowany elektronicznie-nawet jesli ktos ,cos przerobil,to na prawde nie mam pojecia,jak mogl przerobic caly mechanizm
proton2 Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Zdaje się, że w lewym nadkolu biegnie przewód podciśnienia, z tym, że wtedy zamiast dmuchać z tego wężyka to zasysałoby powietrze.
kaisersouze Opublikowano 19 Października 2008 Autor Opublikowano 19 Października 2008 Witam! Kolega Proton2 miał pełną rację! W prawym lewym nadkolu biegną węże podciśnienia do komputera diagnostycznego, który siedzi z tyłu też po lewej. Są tam zarówno takie dmuchające jak i zasysające, zależy co pęknie. Ich przerwanie powoduje problemy z diagnostyką (check się zapala), autko gorzej pali i wykazuje błędy m.in. na sondzie lambda. Więc dzięki za uwagi i dla potrzebujących w B6 centralny jest w pełni elektryczny. Pozdrawiam wszystkich!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się