moskal 4 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 witam Panów, cos mi zaczęło pukac w kole po stronie pasażera . wygląda to tak : Ruszam wciskam sprzegło do zmiany z 1 na 2 nastepuje puknięcie , rozpędzam sie dalej , wciskam sprzegło do zmiany z 2 na 3 następuje puknięcie , jade dalej wciskam sprzegło do zmiany z 3 na 4 , nastepuje puknięcie , itp. co to może byc , przegub ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1975 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 ja mam to samo u siebie dziś wymienilem wachacze po prawej stronie+łączniki stabilizatorów i dalej cholerstwo puka tylko przy zmianie biegów teraz pozostał mi tylko amor bo przegub tyka na zakretach jak jest zepsuty a moj nic nie stuka jak skrecam w prawo lub lewo , a odziwo bylem dzis jeszcze na badaniach amorów i gośc powiedzial ze są w normie nie są bardzo zuzyte nie mam juz pomysłow normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 moze byc tez poduszka silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1975 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 poduszki wymienialem pod silnikiem i pod skrzynia w styczniu wiec raczej to nie to ,jutro jade do magika zobaczymy co powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 ja mam to samo u siebie dziś wymienilem wahacze po prawej stronie+łączniki stabilizatorów i dalej cholerstwo puka tylko przy zmianie biegów teraz pozostał mi tylko amor bo przegub tyka na zakretach jak jest zepsuty a moj nic nie stuka jak skrecam w prawo lub lewo , a odziwo bylem dzis jeszcze na badaniach amorów i gośc powiedzial ze są w normie nie są bardzo zuzyte nie mam juz pomysłow normalnie A które wahacze wymieniłeś?... W takim przypadku to raczej górne za to odpowiadają.. miałem podobną sytuacje w Passacie, po wymianie było ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 witam Panów, cos mi zaczęło pukac w kole po stronie pasażera . wygląda to tak : Ruszam wciskam sprzegło do zmiany z 1 na 2 nastepuje puknięcie , rozpędzam sie dalej , wciskam sprzegło do zmiany z 2 na 3 następuje puknięcie , jade dalej wciskam sprzegło do zmiany z 3 na 4 , nastepuje puknięcie , itp. co to może byc , przegub ???? Powiem ze jak ja tak miałem tylko ze w innym aucie po wymianie przegubu przeszło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1975 0 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 górne są dobre wymienialem je przed wakacjami a dół dziś wiec to raczej nie wachacze ,obstawiam amorek ale jutro mam nadzieje ze sie to wyjasni u magika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 górne są dobre wymienialem je przed wakacjami a dół dziś wiec to raczej nie wahacze ,obstawiam amorek ale jutro mam nadzieje ze sie to wyjasni u magika ok, daj znac , ja u mnie obstawiam przegub bo coś chrobocze przy skręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1975 0 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 raven miales racje poduszka pod silnikiem ta co byla wymieniana w styczniu wali i to równo ,przegub nic nie stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 przyczyna stukania była prawa poduszka , w życiu bym nie zgadł. szacunek dla was panowie za fachową diagnoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 przyczyna stukania była prawa poduszka , w życiu bym nie zgadł. szacunek dla was panowie za fachową diagnoze Wiedziałem Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Wiedziałem Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha ja bardziej stawiałem na przegub lub jakiś luźny wachacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Wiedziałem Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha ja bardziej stawiałem na przegub lub jakiś luźny wahacz... Było mnie zabarać na wycieczkę to bym Ci powiedział Tosikowi odrazu powiedziałem , że to poducha :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 No fakt , gupi jestem i nie pomysałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 panowie, jaki jest koszt takiej poduszki i jaki koszt wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^Robert^ 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 witam, tez mialem ten sam probilem stukalo przy zmianie biegow i okazal sie przegub ale ten przy skrzyni z prawej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam, ja miałem podobnie - przy zmianie biegu było słychać stuk i przy ostrzejszym hamowaniu też puknięcie, a jak jechałem powyżej 120 to o ostrym hamowaniu nie było mowy, bo prawe koło tak telepało, jakby zaraz miało odpaść - wymiana wahaczy i mooocno zużytych amortyzatorów z przodu i już jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się