alpinuss 0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam, od jakiegoś czasu w mojej A4 B6 1,6 ALZ zaczęły się problemy z obrotami na biegu jałowym : na zimnym silniku (wporządku) ma 1200obr/min, lecz na ciepło oscyluje między 768-800 obr/min ( nie gaśnie), drugą rzecza jest spadek obrotów do 400 obr/min podczas hamowania silnikiem i wysprzęgleniu w okolicach 1300 obr/min bądz niższych ( odczuwalne jest szarpnięcie silnikiem lecz nie gaśnie) przy wysprzęleniu na wyższych obotach, lub gazowaniu na biegu jałowym obroty normalnie schodzą do 768-800 obr/min (czyszczenie i adaptacja przepustnicy nic nie pomogła). Proszę o pomoc forumowiczów jeśli maja jakieś pomysły, sugestie gdzie szukać problemu (przepustnica, lambda?), z góry dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Może więcej powie vag? Podepnij i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpinuss 0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Może więcej powie vag? Podepnij i sprawdź. Vag był podpięty i niestety ale żadnych błędów nie wyrzucił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio511 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Cześć Sebastian, czy już rozwiązałeś swój problem? - u mnie ostatnio jest jeszcze gorzej bo obroty spadają prawie do zera i potrafi mi zgasnąć - VAG też nic nie pokazał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpinuss 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Cześć Sebastian, czy już rozwiązałeś swój problem? - u mnie ostatnio jest jeszcze gorzej bo obroty spadają prawie do zera i potrafi mi zgasnąć - VAG też nic nie pokazał. Witam Grzegorz, szczerze mówiąc to nadal sie borykam z tym, mimo wydania kilku stówek ( wymiana przepustniocy ) na wspaniałe pomysły psełdomechaników nic to nie dało, chyba w ostateczności pozostał mi tylko serwis choć wiem, że będzie to mocno bolało jeśli chodzi o finanse, ale cóż zrobić skoro nikt nie potrafi postawić prawidłową diagnoze..... pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio511 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Ja samodzielnie przeczyściłem przepustnicę i poprawiłem dolot powietrza bo był trochę krzywo i jak na razie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryt123 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Witam Panowie. Mam ten sam problem i czyszczenie dolotu i przepustnicy (adaptacja też) nie pomogło... VAG nic nie pokazuje. Nie mam pomysłu już na to całkiem. @skorpio511 co znaczy że był krzywo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek B7 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Jaką wartość wolnych obrotów macie? Ja 730 chyba mało, mechanik mówił żeby podnieść na 800-850 i nie będzie problemu ze spadaniem do ok 600obr. Wie ktoś jak podnieść te obroty skanerem diagnostycznym ? Skanerem się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się