Piteros1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 witam od jakiegos czasu ubywal mi plyn chlodzacy, dzisiaj na podworku pach plama pod samochodem, dolalem ze 4 litry zeby byl stan, przejechalem raptem 13 km i nie ma plynu, w kanale patrzylem po zalaniu to nic tam sie nie lalo strumieniami co jest
Tomekktm1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 pierwsza - sprawa uzupełnij profil druga - jakie auto jaki silnik itp.
Piteros1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 samochod to chyba wiadomo po tym w jakim dziale zalozone ale dobra, 1,9tdi afn
Tomekktm1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 teraz wiem więcej sprawdź czy nie przecieka przy termostacie lub na dolnym wężu łączącym z chłodnicą bo tam masz oringi które z czasem twardnieją i przepuszczają
Tomekktm1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 a było coś widać na silniku jakieś plamki płynu zbiorniczek wyrównawczy był suchy w ogóle nigdzie żadnych oznak skąd mogło coś pocieknąć ??
Piteros1 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 no pod silnikiem widac, i plama pod autem po stronie pasazera a moze, to przez to ze jak stal nie mial temp to nic tam nie cieklo, a jak jechalem termostat sie otworzyl i wtedy cos tam cieknie
Tomekktm1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Byc moze ale mozesz sprawdzić jeszcze kruciec z tylu silnika moze tam cos gdzies Wysłane z mojego LT18i
goldi Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 W większości przypadku cieknie z krućca z tyłu silnika lub trójnika co masz czujnik temperatury ale sprawdz to na zimnym silniku wtedy cieknie na gorącym silniku odparuje i nic nie widać
KALAMAT Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A nie wywala Ci przez zbiornik od dołu? Węże nie są twarde? Wtedy to albo korek zbiornika do wymiany, albo, jak było u mnie- miałem silnik do roboty bo walił w węże - spaliny w płynie. Przy spokojnej jeździe nie wyrzucalo, ale jak go pokręciłem to już musiałem lecieć po płyn. Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)
zakwas1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sprawdź krócieć od boku,który wchodzi w blok silnika( jest tam wpięty w niego czujnik temp silnika)
Piteros1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Może nagrzewica? Parują szyby? ciezko powiedziec, ale paruja ale to chyba w kazdym paruja, ja dzisiaj wymienialem termostat, pozniej nad termostatem po zagotowaniu gdzies tam cieklo ale weze cale, teraz z korka wyciaglem uszczelke dalej nic, a to normalne ze wiatrak caly czas kreci ?? jutro sprobuje wywalic termostat, zeby uruchomic duzy obieg bo cos z nim nie halo, chlodnica nie jest jakas ciepla wyciaglem korek calkiem, poziom ponizej minimum ale przynajmniej nie wywalilo do konca, sprobuje dolac plyn i dalej bez korka jezdzic Może nagrzewica? Parują szyby? ciezko powiedziec, ale paruja ale to chyba w kazdym paruja, ja dzisiaj wymienialem termostat, pozniej nad termostatem po zagotowaniu gdzies tam cieklo ale weze cale, teraz z korka wyciaglem uszczelke dalej nic, a to normalne ze wiatrak caly czas kreci ?? jutro sprobuje wywalic termostat, zeby uruchomic duzy obieg bo cos z nim nie halo, chlodnica nie jest jakas ciepla wyciaglem korek calkiem, poziom ponizej minimum ale przynajmniej nie wywalilo do konca, sprobuje dolac plyn i dalej bez korka jezdzic dolalem plynu korek zakrecilem ale bez zaworka, i znowu wywalilo, i wogole cieply plyn nie przechodzi przez chlodnice tak jakby termo trzymal, ale termo wymieniony, a jakie by byly objawy uszkodzonej pompy wody? a i jeszcze problem ze zimne powietrze leci z nadmuchow czasem tylko przez chwile lekko cieplejsze Edytowane 3 Lutego 2015 przez Piteros1
goldi Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Wyglada jakby był zapowietrzony albo jak próbujesz odpowietrzyc termostat się nie otwiera Edytowane 4 Lutego 2015 przez goldi
mat994 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Normalne że wiatrak kręci się cały czas, bo jest na szprzegle.
Piteros1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Wyglada jakby był zapowietrzony albo jak próbujesz odpowietrzyc termostat się nie otwiera a nie powinen sie sam odpowietrzyc ?
posadka Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 witam stawiam na króciec dolny miałem podobnie
Piteros1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) tak kruciec dolny idacy do pompy wody jest do wymiany, udalo mi sie dzisiaj to zlokalizowac, zobaczymy czy po wymianie bedzie ok znaczy sie nie kruciec tylko jeden z dwoch wezy idacy do pompy tak kruciec dolny idacy do pompy wody jest do wymiany, udalo mi sie dzisiaj to zlokalizowac, zobaczymy czy po wymianie bedzie ok znaczy sie nie kruciec tylko jeden z dwoch wezy idacy do pompy to chyba nawet te weze http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5036280789&ars_source=ars&ars_socket_id=16&ars_rule_id=91jak je okreslic w sklepie motoryzacyjnym zeby wiedzial o co mi chodzi to sa te weze zaraz na termostatem Edytowane 4 Lutego 2015 przez Piteros1
pandamix Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) dzisiaj do mnie przyszła nówka za 7zł ze sklepu aparts.pl,więc nie opłaca się brać używki 048 121 063 numer węża Edytowane 4 Lutego 2015 przez pandamix
Piteros1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 wiem wiem chcialem tylko zobrazowac A macie numer tego weza obok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się