Zawada1964 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam. 6 grudnia 2014r. zakupiłem Audi a4b5 adp 1.6 96 r. Miałem do wymiany standardowo rozrząd, oleje i filtry. Ciężko było z pieniazkami więc poczekalem do stycznia. Na początku Stycznia oddałem i mechanik wymienił mi rozrząd, pompę wody, filtry, oleje i paski klinowe. Po odebraniu mniej więcej po tyg stojąc na światłach zauważyłem, że strasznie kopci na bialo. Teraz jest tak ciągle nawet jak grzeje auto 10 min przed jazda. Macie jakieś pomysły czym może to być spowodowane?. Moze zajechac na stację diagnostyczna?? Przypomnę, że przed wizytą u mechanika było wszystko ok.
eXik Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Sprawdź czy nie ubywa Ci oleju. Może to jest para wodna ? w tym okresie zimowym często tak się dzieje. 1
titono Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Hej kolego, jak kopci na biało to tylko się cieszyć - para wodna. A jak do tego miałbyś jeszcze gaz to chmura jak z lokomotywy w okresie zimowym. W lecie tego nie zauważysz.
Zawada1964 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) olej odpada sprawdzałem, może być wina paliwa?. Tankuje na stacji w Auchanie, znajomy powiedzial żebym najpierw zmienił stację. czyli mam rozumieć, że nie muszę się przejmować?? Edytowane 3 Lutego 2015 przez Zawada1964
eXik Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Tak też myślałem tak nie przejmuj się. Ja u siebie mam to samo i wiem, że to para wodna.
rhinbac Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Pewnie katalizatora juz dawno nie masz dlatego tak kopci a wczesniej tego w cieplejsze dni mogłes poprostu nie widziec, jak nie ubywa płynu chlodniczego oleju to nie ma czyms sie przejmować u mnie to samo, wali jak z lokomotywy na biało
Janis Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Też mi kopci, czasami jak dojeżdżam do skrzyżowania na czerwonym zatrzymuje się to kłębek dymu aż zachodzi na przód maskę, lecz uspokoiłem się Gdy zobaczyłem, że połowa miasta tak ma hahaha
Dawid0 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 jak mało jeździsz i na krótkich dystansach to tak sie dzieje sama woda się z tłumika wydobywa i od razu odparowuje stąd para ...a jak jest gaz to może nawet na zimnym wylatywać jak z kranu, jak koledzy wyżej piszą auto ma moc, nie ubywa(ani nie przybywa) oleju ani płynu chłodzącego to wszystko jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się