Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprowadzenie auta a sprzedaż w PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam okazję kupić za granicą za ok. 10000zł auto warte w Polsce ok. 17-19 tys. (mniejsza o markę i model). Jestem studentem, coś naodkładałem, coś pożyczę i zamierzam to auto kupić tam i sprzedać w kraju za jakieś 16-17tys., żeby szybko zeszło, a o to się nie martwię, bo to akurat chodliwy model, a auto jest w BDB stanie.

Od razu mówię, że auto chcę nabyć osobiście umową kupno-sprzedaż i przyjechać autem na kołach, ale nie mam zamiaru go opłacać (akcyza, VAT-25, itd.) tylko od razu sprzedaż.

Reasumując czystego zysku będzie ok 4-5 tys zł w ciągu max miesiąca po kupnie.

Moje pytanie brzmi: co powinienem zrobić? Czy muszę jakoś opłacać podatek od przychodu czy coś podobnego?

Opublikowano

musisz opłacić recykling. osoba, która auto wprowadza do Polski musi opłacić ten złodziejski podatek..

Opublikowano

i podatek akcyzowy ... ale pewnie kolega sprzeda na "Hansa" jak większość przydomowych handlarzy ... więc kwestie podatków go nie będą interesować :)

Opublikowano (edytowane)

recykling prawdopodobnie idzie na odstawkę od marca lub maja.

zapewne coś nowego zł...je wymyślą i nie ma co się dziwić że na "HANSA" bo nas doją że "głowa mała"

można pisać wnioski do starostwa o zwrot za karty pojazdu za 500zł i zapewne zaraz ruszy lawina za te oszustwa recyklingowe co płaciliśmy.

już ZUS znowu dostałem info że prawie 1100zł

szkoda słów

Edytowane przez ERW0
Opublikowano

Czyli jak chcę sprzedać bez żadnego opłacania to nie mogę tego zrobić?

Opublikowano