Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termostat ALT 2.0


cypek80

Rekomendowane odpowiedzi

Woda by się zagotowała a płyn chłodzący czyli glikol nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda by się zagotowała a płyn chłodzący czyli glikol nie

Nie ma znaczenia ważne ciśnienie.

Glikol różni się tylko temperaturą zamarzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko temp wrzenia również

  1. 197,3 °C
    Glikol etylenowy, Temperatura wrzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz korek i zagrzej auto i zobacz czy się nie zagotuje

W aucie nie masz czystego glikolu tylko mieszankę z wodą 40-60%

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poprawiam chlopaki macie racje ja sie nie znam tylko tak jest napisane w opisie termostatu a co powiecie na to http://allegro.pl/termostat-behr-oryginal-vw-audi-a4-a6-c5-1-8t-2-0-i5102266299.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem sugesti chciałemsie doradzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem kolegę z tym co założył wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem kolegę z tym co założył wątek

A więc jakies fotki moze link jak sie zabrac za wymiane termostatu czy trzeba kolektor sciagac czy alternator hmmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majki, śmiało bierz termostat BEHR Polecam.

Edytowane przez Kodzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie pod temat, ostatnio vag wywala mi blad:

17700 - map controlled engine cooling thermostat (f265): open circut

P1292 - 004 - no signal/communication - intermittent

Dodam, ze silnik szybko sie nagrzewa i trzyma temperature ok 90-95 stopni, wskazowka nie wariuje jednak po rozgrzaniu nie stoi pionowo na 90 stopniach tylko jest z milimentr wysunieta w prawo, ale nie wiem moze to jest normalne.

Czy oznacza to, że mam termostat do wymiany czy coś jeszcze innego moze sie na to składać ?

Czy od tego bledu moze mi poszarpywac silnik, dlawic sie przy przyspieszaniu ( szczegolnie na zimnym silniku ) czy w ogole to nie ma ze soba zwiazku ?

Edytowane przez Gawel90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma związku

błąd pewnie z grzałką termostatu, da się to naprawić, albo wymiana na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma związku

błąd pewnie z grzałką termostatu, da się to naprawić, albo wymiana na nowy

Ja dzisiaj zamowilem na allegro firmy behr 183zł z wysyłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majki tez wywalało Ci taki blad jak u mnie ? Jakies dodatkowe objawy, ktore sklonily Cie do wymiany na nowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałbyś dokladniej jak to naprawic ? :)

Trzeba termostat rozebrać i "wydłubać" tą wtyczkę grzałki.Potem dolutować nowe kabelki i wtyczkę zalać jakimś klejem lub sylikonem

oczywiście trzeba sprawdzić czy grzałka ma przejście.Z reguły nie pali się ona tylko urywają się kabelki

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to ci pomoże :

zaciągnięte z http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=3&t=1838&start=40

f265.png

f2651.jpg

termostato11clp.jpg

Edytowane przez cypek80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...