Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja turbiny


Arkadius46

Rekomendowane odpowiedzi

Auto: a4 b6 1.8t AVJ soft na 190km

Pytanie: Regenerowałem turbinę i chciałem się dowiedzieć przez ile kilometrów powinienem jej nie forsować, jak jeździć bo każdy mówi inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj dziwnych powieści. Turbiny nie da się nieforsować ani nie generować jej obciążenia nie ważne jak pojedziesz osiągnie bardzo wysoką prędkość obrotową i temperaturę.

Różnice jakie mogą wystąpić to temperatury od deptania i po przekroczeniu poziomu maksymalne ciśnienie zadane.

jednym słowem - jedź jak chcesz ona jest do tego stworzona ! :)

Ale uwaga, jako, że masz autko po sofcie, polecam sprawdzić zaworki, i kompem ewentualnego overboosta, być może to załatwiło Ci poprzednią (jeśli muszla wydechowa była nie spękana). Byś nie uszkodził sobie drugiej brakiem usunięcia usterki ot co.

Edytowane przez QaDo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe.

:thumbup1: :thumbup1: :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio dałem turbo do regeneracji (auto strasznie dymiło) okazało się, że muszla wydechowa pęknieta i wirnik ocierał o obudowe. :/

Po wymianie auto zaczęło palić więcej o około 2l/100km.

Może ktoś wie o co kaman? :)

Edytowane przez MireXs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa czy stara zawsze zasada - nie upalaj jak silnik zimny i studź ją po mocniejszej jeździe.

Tak jest - potwierdzają to firmy regenerujące turbiny.

Ponadto po regeneracji turbiny należy:

- wymienić olej silnikowy, (no chyba, że auto niedawno miało wymieniany to nie jest konieczność)

- i przede wszystkim - przesmarować turbinę przed rozruchem tzn. np kręcić rozrusznikiem bez odpalenia auta (odpięte kable cewek zapłonowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I przewody od turbiny.
Po większym przebiegu,ich średnica wewnętrzna może się zmniejszyć,zabrudzenia oleju osiadające na ściankach(chyba że była płukanka i czyszczenie przewodów).

MireXs

Sprawdź błędy,ew.wrzuć logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody olejowe często WEWNĄTRZ zawierają wbudowany filtr i to on się zapycha, jest niewymienny, ale możliwy często do usunięcia.

Z gorącą turbina nie tyle chodzi po jeździe o jej schłodzenie - w przypadku wastegate nie jest to wymagane gdyż się nie zapiecze geometria, ale zmniejszenie jej prędkości obrotowej gdyż po odcięciu smarowania (zgaszenie silnika) możemy zatrzeć wałek ;)

MireXs może zbieg okoliczności i padła CI sonda, chyba, że coś tam grzebali ;) autko trzeba logować nie ma innego wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, postaram się to zrobic na czasie. Chociaż przyznam się, że nigdy tego nie robiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Rzeszowie ul. Langiewicza.

Koszt naprawy 800zł

Wiele ludzi chwali, mój mechanior mówił że nie zdarzyła mu się reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupiłem zestaw naprawczy i sam sobie zregenerowałem turbo :) wymieniłem wszystkie części z zestawu a stary wirnik turbiny w dobrym stanie dałem do wyważenia koszt wyważenia 150zł, gruszkę skręciłem w tej samej pozycji co przed rozkręceniem i turbinka śmiga już 2 lata czyli już po gwarancji której i tak nie było hehe turbina nie stwarza żadnych problemów zero wycieków i dmucha jak trzeba, ważne jest żeby trzpień wirnika był w dobrym stanie i żeby nic w turbo nie było popękane i można zregenerować samemu za 400zł jeden minus brak gwarancji a plus to 400zł-500zł w kieszeni na inne części się przyda :decayed:http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-do-turbosprezarki-kkk-k03-04-i5104334066.html

Edytowane przez kamil031
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Rzeszowie ul. Langiewicza.

Koszt naprawy 800zł

Wiele ludzi chwali, mój mechanior mówił że nie zdarzyła mu się reklamacja.

Masz jakiś namiar na nich?? Na jakich częściach regenerują, sprawdzają szczelność, wywazaja??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz namiary

http://www.turbo-rzeszow.pl/pl/

Ja miałem kompleksową usługę bo pękła muszla wydechowa i kopcil jak stara lokomotywa, do tego wirnik ocierał o obudowe. Nie wiem na jakich częściach regenerują, wiem tylko że na leszej jakości muszle musiałem poczekać o jeden dzień dłużej bo skądś musieli ściągać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...