Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana napinacza łańcucha rozrządu z nastawnikiem ARG, ADR, AVV


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

Cewkę możesz przełożyć z innego napinacza. Przedtem sprawdź rezystancję cewki,powinna być około 14 Ohm / zimna/.Odkręcasz 2 śrubki i podmieniasz. Torx T-20 i wyciągasz cewke. W środku jest uszczelka średnicy około 14 mm i jeżeli cieknie spod cewki to uszczelka do wymiany.

Edytowane przez jakub04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewkę możesz przełożyć z innego napinacza. Przedtem sprawdź rezystancję cewki,powinna być około 14 Ohm / zimna/.Odkręcasz 2 śrubki i podmieniasz. Torx T-20 i wyciągasz cewke. W środku jest uszczelka średnicy około 14 mm i jeżeli cieknie spod cewki to uszczelka do wymiany.

Dzięki wielkie. W takim razie sprawdzę. Co prawda jeszcze nawet ich nie porównywałem, ale zapytam może będziesz wiedział. Mam dwie cewki (w zasadzie całe napinacze) od silnika 2.8 v6 ACK. Orientujesz się może czy cewki podejdą ?? Jak będe miał możliwość przebadania tych cewek i rezystancja będzie taka sama (no i wtyczka oczywiście) to można montować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie może jak sprawdzić jak mam wyjęty napinacz z auta czy jest on sprawny mozna to jakoś sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ciężka sprawa. No ale jak już to najważniejszy jest stan ślizgów napinacza. Szczególnie tego dolnego którego nie widać z góry po zdjęciu samej pokrywy zaworów. Widziałem już ze 4 silniki zarżnięte z powodu pęknięcia tych ślizgów. Najgorsze jest to, że potrafią strzelić po prostu ze starości mimo braku śladów na nich po łańcuchu. Nie wyczujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.04.2015 o 22:51, Mesiah napisał:

Raczej ciężka sprawa. No ale jak już to najważniejszy jest stan ślizgów napinacza. Szczególnie tego dolnego którego nie widać z góry po zdjęciu samej pokrywy zaworów. Widziałem już ze 4 silniki zarżnięte z powodu pęknięcia tych ślizgów. Najgorsze jest to, że potrafią strzelić po prostu ze starości mimo braku śladów na nich po łańcuchu. Nie wyczujesz.

Czyli wymiana profilaktyczna ślizgów ma sens? Jakieś firmy?

EDIT troche odkopalem w sumie xD

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...