Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica RS4 8K --> B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Mam u siebie standardową trójramienną kierownicę z multifunkcją i zaczynam szukać alternatywy ze ściętym dołem i łopatkami. Wpadła mi mega w oko kiera z RS4 8K i tu wątpliwości - jaka taśma do tego podejdzie i czy multi i łopatki zabanglają?

Poniżej przykładowe foto kiery.

http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/69/92/11/4969921178

Opublikowano

za poduszke trzeba dac 900 pln plus okablowanie do niej

Opublikowano (edytowane)

Jeśli się nie mylę to musisz szukać taśmy od B7 12 pinowej coś jak 4E0953541A / B / E

Tylko zdaje mi się że to nowsza kiera i nie cała MF będzie Ci chodziła w B7 - musisz się upewnić

jeśli masz MF to Twoja taśma powinna pasić

Edytowane przez Robero321
Opublikowano

za poduszke trzeba dac 900 pln plus okablowanie do niej

Grzegorzu poza innym okablowaniem do poduchy coś jeszcze potrzebuję? Jesteś w stanie podrzucić numery części? Chyba, że masz na zbyciu taką kierę i potrzebne części to się do Ciebie zgłoszę na montaż. ; )

Zasłyszane - by multi działało w tych nowszych kierach to trzeba się bawić ze zmianą pinów okablowaniu multi - prawda to?

Opublikowano

Poduszka jest taka sama jak w scietych tt i a3? tcy starszego typu.

Opublikowano

Poduszka i okablowanie jest inne .

Opublikowano

Tak dla potwierdzenia. Kierownica RS4 B8 pasuje p&p w miejsce multifunkcji do B7. Multi i łopatki śmigają.

Opublikowano

Tak dla potwierdzenia. Kierownica RS4 B8 pasuje p&p w miejsce multifunkcji do B7. Multi i łopatki śmigają.

Gdzies juz wrzucałem filmik z dzialajaca kiera wraz z RNS E :)

Jedynie przycisk NAV nie chodzi

Opublikowano (edytowane)
Jedynie przycisk NAV nie chodzi

Dokładnie. : )

Może będziesz Grzegorzu wiedział jak zbajerować skrzynię by łopatki były aktywne również w trybie D i S, a nie tylko po przesunięciu wybieraka w tryb tip?

Wg tego tematu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155576-all-b6-kodowanie-tiptronic/?hl=%2Bkodowanie+%2Btiptronic po zmianie czwartej cyfry od końca do wartości 1 powinno to ruszyć, a u mnie niestety vcds podpowiada tylko w tym miejscu kierownicę z łopatkami lub bez łopatek. Nie ma mowy o żadnym trybie ich używania. Może to być zależne od sterownika skrzyni?

Edytowane przez afroo.
Opublikowano (edytowane)

Taką:

Audi-RS4_Avant_2013_photo_5b.jpg

Co podpowiada VCDS w 02 skrzynia ?

Tylko tyle

skrzynia_zpsvrkzvetq.jpg

Może być tak, że opcje kodowania łopatek ogranicza sterownik skrzyni? Bo to chyba już jedyna opcja. :unsure:

Edytowane przez afroo.
Opublikowano

U mnie łopatki poszły na kierze z Q5. Jak będę miał chwile to zerknę na kodowanie bo już nie pamiętam gdzie to ustawiałem żeby w każdym trybie móc zmieniać łopatkami

Opublikowano


* 0?xxx: Kierownica
o 0 = standardowa (bez multifunkcji)
o 1 = kierownica trójramienna (sportowa)
o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia
o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu
o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem
o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem
* 0x?xx: Opcje
0 = Manualna przekładnia
o +1 = Tiptronic
* 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu
o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane
o 1 = komputer pokładowy zainstalowany
o 2 = tempomat zainstalowany
o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane
* 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia)
o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet)
o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant)

Opublikowano

Grzegorzu, w sterowniku 16 koło kierownicy jest dobrze zakodowane 02141, a mimo to łopatki chodzą tylko w trybie Tip.

Bardziej chodzi mi o podpowiedzi vcds w sterowniku skrzyni, gdzie czwarta cyfra od końca podpowiada tylko łopatki zainstalowane bądź nie, a powinna podpowiadać możliwość zmiany przełożenia łopatką również w trybie D/S - tak, jak jest to rozpisane w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155576-all-b6-kodowanie-tiptronic/?hl=%2Bkodowanie+%2Btiptronic


Problem rozwiązany - kodowania nie należało zmieniać. Po zakodowaniu kierownicy bez łopatek, czyli powrotu do kodowania sprzed wymiany kierownicy, łopatki zabanglały w trybie D i S.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...