Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDi 1z szarpie na 4 i 5 biegu


Adam1951

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Mam problem ze swoją Audi 1.9 TDi kod silnika 1z po prostu kiedyś zauważyłem ze na 4 biegu przy1.5tyś obrotów zaczyna szarpać.
jezdziłem z tym przez ponad rok i kiedyś postanowiłem coś z tym zrobić. Poczytałem na forum i dowiedziałem się że po odpięciu impulsatora od skrzyni przestanie szarpać to diagnoza to nastawnik pompy wtryskowej. Po naprawieniu nastawnika przez mechanika szarpanie ustało tylko na 4 biegu a na 5 dalej szarpie. najciekawsze jest to ze ponownie po odpięciu impulsatora przestaje szarpać. wcześniej oczywiście wymienilismy jeszcze wtryski i zamienione zostały 2 komputery i dalej szarpanie pozostało. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege ja mialem podobne objawy tez odpinalem wtyczke od ompulsatora ale to nic praktycznie nie bylo roznicy,wyczytalem zeby przeciac przewod za licznikiem patrzac na licznik lewa wtyczka przewod o ile sie nie myle niebieski z bialym paskiem -albo bialy z niebieskim paskiem i po problemie tylko pentomat niedziala.Ale mam znowo drugi problem podczas jazdy przerywa mi tak jakby cos odcinalo paliwo tak jak by mial czkawke i to dzieje sie miedzy obrotami od zera do dwoch tysiecy po przekroczeniu dwoch tysiecy na piatym biegu ptedkosc to jest 100-120km problem znika . Kiedys podmienilem wtrysk sterujacy problem znikl ale nie nadlugo i spowrotem problem wrucil wtrysk dalem do sprawdzenia jest dobry pompe tez wymienilem ale ton nic nie pomoglo coto moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa kiedy wymieniany?

Stosowałęś może środki do czyszczenia układu paliwowego?

Może silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i dlatego faluje?

Filtr jest bagatelizowany przez użytkowników, przeze mnie też był a okazało się że wymiana rozwiązała kilka problemów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeżdzijcie po mechanikach i powiedzcie że dzieje się tak i tak-niech się wypowiedzą co oni o tym sądzą, co może być przyczyną. Jeśli padnie kilka propozycji wtedy poczytajcie w necie o proponowanych diagnozach wstępnych. Omijajcie takich co od razu by wam pod komputer wszystko podpinali bo w wielu przypadkach jest to nie potrzebne, ewentualnie samemu sobie zrobić logi,hmmm dynamiczne,zresztą wszystkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowo zawór n75 musisz sprawdzić, miałem taki sam przypadek silnik szarpał przy przyspieszaniu
w silnikach z turbo bez zmiennej geometrii powinien być n75 z czarną końcówką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pbstawiam ze nastawnik na 100 % po odpieciu wtyczki jak szarpanie ustaje to nic innego jak nastawnik a jak go czyscił widziałeś rozbieral na cześci czy jakieś plukania robil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewarek tak Ci szarpie czy wogóle cała buda wpada w wibracje od 1500-2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...