sasin Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 zapewne temat byl juz walkowany ale nie moge doszukac sie jednoznacznej odpowiedzi.W bardzo niedlugim czasie bede wymienial sprzeglo i mam teraz dylemat na jakiej firmy i czy seryjne wystarczy czy raczej cos mocniejszego,poniewaz jak w temacie zaaplikowalem "Niuni" troszke wiecej kucykow. z gory dzieki za odp.pozdr
bono Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 sorry za odgrzanie kotleta, ale nie chce dublowac tematu ;-) Chcialbym podpytac jak to jest w kwesti sprzegla do silnika 1.9 TDI AVF. Czy podejdzie tu sprzeglo od Sharana tak jak w przypadku ASZ, czy ARL w Leonie ? Chce wymienic komplet lacznie z dwumasem. dzieki i pozdro
bono Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 nie podejdzie Brak możliwości zamontowania wynika z tego, że silnik jest wzdłużnie ?? Czy problem jest gdzie indziej ? To co za sprzęgło w takim razie wrzucić ?
MarianekZg Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 sasin seryjne sprzęgło spokojnie wytrzymuje (nie pamiętam do ilu ) ale wytrzymuje Jeśli nie będziesz nic więcej "modził" to kup serię - najlepiej LUK-a bo to kładli fabrycznie z tego co pamiętam to w granicach ~ 2200 pln powinieneś się zamknąć
aju Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Brak możliwości zamontowania wynika z tego, że silnik jest wzdłużnie ?? Czy problem jest gdzie indziej ?To co za sprzęgło w takim razie wrzucić ? szukać kolega nie umie, nawet popatrzeć parę tematów koło Twojego Twoje sprzęgło znosi dużo mocniejsze auta, taka moc dla niego nie jest żadnym wyzwaniem (poza tym to nie moc niszczy sprzęgło a niuton) chyba że po prostu Ci się już kończy
bono Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 szukać kolega nie umie, nawet popatrzeć parę tematów koło Twojego umie umie ;-) Twoje sprzęgło znosi dużo mocniejsze auta, taka moc dla niego nie jest żadnym wyzwaniem (poza tym to nie moc niszczy sprzęgło a niuton) chyba że po prostu Ci się już kończy to jaki moment może przenieść sprzęgło od AVF ? BTW nigdzie nie napisałem, że chodzi mi o moc
bono Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 240mm to grubo ponad 400Nm no nie każde ;-) W ASZ masz 240 mm i powyżej 400 nm się slizga jak mydło, także dlatego ludzie pakują od Sharana, bo w 1.9 było najbardziej toporne i potrafiło znieść spokojnie do 450 Nm możesz od BRD założyć sprzęgło. Wystarczy sprzęgło, dwumasa i śruby ?? Czy jeszcze jakieś niespodzianki ?
aju Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 no nie każde ;-) W ASZ masz 240 mm i powyżej 400 nm się slizga jak mydło, także dlatego ludzie pakują od Sharana, bo w 1.9 było najbardziej toporne i potrafiło znieść spokojnie do 450 Nm no co TY, a mi w AJM nowe 228 trzymało 420... fakt nie długo ale trzymało Po prostu jak sprzęgło zajechane to nie ma co gadać
bono Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 aju sorry, ze nie napisalem precyzyjnie. Chodzi mi o sprzeglo, ktore bedzie długo trzymalo. Zresztą to i tak najbardziej zalezy od kierownika. Wiadomo jak ktos jezdzi z glowa to takie sprzeglo bedzie dlugo dawalo rade.
kileeer Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 240mm to grubo ponad 400Nm no nie każde ;-) W ASZ masz 240 mm i powyżej 400 nm się slizga jak mydło, także dlatego ludzie pakują od Sharana, bo w 1.9 było najbardziej toporne i potrafiło znieść spokojnie do 450 Nm możesz od BRD założyć sprzęgło. Wystarczy sprzęgło, dwumasa i śruby ?? Czy jeszcze jakieś niespodzianki ? z tego co wiem to pasuje P&P ale możesz napisać do kolegi JAROL bo on jest obeznany w tych tematach.
Jarol Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 240mm to grubo ponad 400Nm no nie każde ;-) W ASZ masz 240 mm i powyżej 400 nm się slizga jak mydło, także dlatego ludzie pakują od Sharana, bo w 1.9 było najbardziej toporne i potrafiło znieść spokojnie do 450 Nm możesz od BRD założyć sprzęgło. Wystarczy sprzęgło, dwumasa i śruby ?? Czy jeszcze jakieś niespodzianki ? z tego co wiem to pasuje P&P ale możesz napisać do kolegi JAROL bo on jest obeznany w tych tematach. Sprzęgło z BRD pasuje p&p do AVFa ale niestety mam złą wiadomość nie jest dużo mocniejsze niż ori z AVFa. U mnie sprzęgło z BRD wytrzymało pół roku z momentem 430Nm i teraz zaczyna się minimalnie uślizgiwać. Tak więc myślę że dla sprzęgła BRD max to 410-420Nm i nic więcej chyba że ktoś chce co pół roku je zmieniać na nowe Ja teraz kombinuje włożyć coś mocniejszego i tak się zastanawiam czy dało by się poskładać do kupy sprzęgło z BRD i 2,7 lub 3,0TDi. Chodzi mi o dopasowanie tarczy i dwumasu z BRD do docisku z 2,7/3,0Tdi, ale narazie nie wiem czy to do siebie będzie pasowało i czy będzie działać. Może ktoś ma jakieś informacje w tym temacie??
bono Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Sprzęgło miałeś oryginalne z ASO, Sachs, LUK ?? U mnie w AVF oryginalnie siedzi LUK.
Jarol Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Sprzęgło miałeś oryginalne z ASO, Sachs, LUK ?? U mnie w AVF oryginalnie siedzi LUK. Sprzęgło orginale z ASO produkcja LUK. Przebieg obecny sprzęgła to około 35 tyś km.
pat Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Wiadomo już może czy tarcza BRD i dwumas pasują do docisku np.: S4 - RS4 - 2.7BT ?? Interesuje mnie też ten temat ale nigdzie nie moge znaleść konkretnej odpowiedzi.
Jarol Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Wiadomo już może czy tarcza BRD i dwumas pasują do docisku np.: S4 - RS4 - 2.7BT ?? Interesuje mnie też ten temat ale nigdzie nie moge znaleść konkretnej odpowiedzi. Ja myślałem o docisku z 2,7 TDI z A4 B7. Ale narazie temat odłożyłem bo sprzęgło przestało się uslizgiwać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się