Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2tys obrotów.


Stano

Rekomendowane odpowiedzi

Dopadło i mnie... zaledwie bar przy 2krpm

nie zartuj Marcin :)

z sarkazmem czy bez ?? :)

jak bez, to tak poprostu sie stalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, nie to nie żart. Musiałem regenerować więc szarpnąłem się na hybrydę i mam problem ze sztangą. Moja to samoróbka więc mam regulację ale nie aż tak płynną by to ustawić idealnie.

Nie ma tragedii niższe ciśnienie i tak dostarcza więcej cząstek tlenu niż te z 3.0 ale da się lepiej, a skoro się da... to trzeba się męczyć.

Dla porównania BV 50-54 z ASB pracowała u mnie jak poniżej (pierwsza kolumna RPM, druga kolumna ciśnienie zdane, trzecia ciśnienie osiągane).

jryxyseaks0y.jpg

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie odbieram auto....

wydalem 2000zl....

downpipe zrobiony tip top, strojenie tez.

Dolu jak nie bylo, to dalej nie ma.... Tuner nie wie o co kaman, juz ma dosc tego auta, probowal na wszytskie sposoby.

Pozostalo mi podmienic turbo.....

Nie wiem co robic... nie chce sie pchac w nowe turbo, jezeli zadnej zmiany nie bedzie...

Nie mam niestety znajomego co handluje czesciami do audi, bo bym podmienil na pare godzin i sprawdzil.

Edytowane przez basta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wszystko sprawdzane.

Juz pod koniec gdy mialem odebrac samochod, otworzylismy maske, kolega gazowal i mechanik zauwazyl jeden problem.

Okazalo sie ze ten pierwszy zawor EGR (zaraz kolo turbiny) jest uszkodzony. Mianowicie jest tam taki bolec ktory sie wysuwa i rusza klapka zaworu (taki polksiezyc).

Cos sie blokuje i nie przekreca zaworu, wiec w tym moze lezec caly problem. Dziwne ze po logach nic nie bylo widac...

Takze wymieniaja jeszcze ten zawor i zobaczymy co i jak.

chodzi o ten (jakis przykladowy filmik)

Edytowane przez basta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A korzystasz z EGR że się nim przejmujesz ? nigdy tam nie zaglądałem, jak nie zapomnę to dzisiaj sprawdzę.

moją zmorą jest śruba stopu, potrafi wstać jak szatan no ale potem surge... 1/8 obrotu i wszystko się potrafi drastycznie zmienić. Na ciepłym nie wyregulujesz... zabawa na tygodnie... chyba odpuścimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A korzystasz z EGR że się nim przejmujesz ?

nie, ale jezeli uszkodzony zawor to moze sie okazac, ze nie jest domkniety i caly czas puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie jest domknięty w 100%, zawsze coś upuści.

Tak na logikę to zawór nie może mieć luzu, gdyby miał to by nie funkcjonował poprawnie, fakt że jest zblokowany to oznaka poprawnego funkcjonowania. Skoro mechanik nie umie wyciągać tak podstawowych wniosków może czas go zmienić...

Pamiętaj że zawór musi pracować powyżej 2 atmosfer czyli ma swoją siłę.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie jest domknięty w 100%, zawsze coś upuści.

Tak na logikę to zawór nie może mieć luzu, gdyby miał to by nie funkcjonował poprawnie, fakt że jest zblokowany to oznaka poprawnego funkcjonowania. Skoro mechanik nie umie wyciągać tak podstawowych wniosków może czas go zmienić...

Pamiętaj że zawór musi pracować powyżej 2 atmosfer czyli ma swoją siłę.

ale tu chodzi o to ze jak odpalisz np. auto to widac pelny obrot, jak zgasnie tak samo.

A podczas normalnej pracy probuje go otworzyc ale jakby nie mogl... to ramie podczas obrotow wysuwa sie ale zawor nie przekreca, wiec tylko tak jakby szarpie tym polksiezycem, zamiast nim krecic.

Masz opcje nakrecic filmik jak ktos gazuje na postoju, a jak sie zachowuje zawor? mailbym szybkie porownanie.

Edytowane przez basta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero obejrzałem filmik, to nie jest EGR tylko klapa wpuszczająca spaliny do chłodnicy, z resztą jak sama nazwa sugeruje. Jeśli EGR jest usunięty programowo klapa i tak będzie funkcjonowała, możesz ją zamknąć poprzez zatkanie wężyka od podciśnienia np śrubką. Przy braku EGR'u klapa może wariować.

Otwarta czy zamknięta... nie powinno to mieć większego znaczenia. Dla pewności możesz zaślepić fizycznie przy turbo i rozgałęzienie za przepustnicą.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak EGRy :)

przeczyscilismy, zaslepilismy je i nagle jest pelne doladowanie przy 1900obr :) wkoncu !!!!

Takze gra i trabi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jeszcze nie odebralem, dzis prawdopodobnie zabiore. Zrobie na dniach jakos logi.

Wczoraj dostalem info od mechanika, ktory wkoncu mial dobry humor, bo juz nie mogl patrzec na moje a4 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia moja po 2 miesiącach... wraca na małe korekty ;] grrr

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś mi napisać przy jakich obrotach turbo powinno mieć max doładowanie?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jednak problem nie do konca ustapil.... i nagle turbo jeblo :)

okazalo sie ze po pierwsze zaluzje byly padniete, a po drugie zle turbo zregenerowane. (dziwi mnie fakt ze nikt nie zauwazyl problemy zaluzji podczas regeneracji...)

mialem dosc tematu turbo KKK, wiec kupilem Garreta z B8, przelozylismy sterowanie z siemensa, dopasowalismy wszystko, wystroilismy i zap***dala :)

Takze mam lepsza turbine i auto zrobilo sie megadynamiczne. Wstaje od ok 1600obr z efektem wcisku w fotel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...